XXL Nutrition

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Zit er geen schepje in? Lijkt me sterk dat alle theelepels even groot zijn.

Hey Rene,

Ik zie nu jullie night protein (spijtig dat ik ('m nu pas zie, heb nog wat caseine van ON staan en jullie voedingswaarden zijn pak beter :p)

Maar even over de smaak, is die wat te vergelijken met jullie whey delicious?

• Topic Starter Topic Starter
  • #27.763
Bestelling binnen, weegschaal werkt goed en whey smaakt ook goed. Alleen een vraagje over creatine. Er staat 5g = 1 rounded teaspoon. Wat wordt er bedoeld met rounded? Shirt zit ook erg lekker :D

Zal dat eens nakijken maar er zit gewoon een schepje in , of heb je het over een ander merk creatine?

Hey Rene,

Ik zie nu jullie night protein (spijtig dat ik ('m nu pas zie, heb nog wat caseine van ON staan en jullie voedingswaarden zijn pak beter :p)

Maar even over de smaak, is die wat te vergelijken met jullie whey delicious?

De voedingswaarden zijn een stuk beter dan die van ON of een niet nader te noemen concurrent ;). De smaak is totaal niet te vergelijken met whey delicious en ook de structuur niet. Het wordt veel dikker en de smaak is minder sterk. Er zit vrijwel geen vet en koolhydraten in vandaar de lichte smaak.

De voedingswaarden zijn een stuk beter dan die van ON of een niet nader te noemen concurrent ;). De smaak is totaal niet te vergelijken met whey delicious en ook de structuur niet. Het wordt veel dikker en de smaak is minder sterk. Er zit vrijwel geen vet en koolhydraten in vandaar de lichte smaak.

M'n ON pot is gelukkig bijna op, zeker voor in de cut zijn die voedingswaarden toch een pak beter dan pakweg kwark.

De structuur ken ik, was eerder om me te baseren op welke smaak ik moet nemen :D

De aardbei is ook erg goed! Erg zacht van smaak (veel zachter als de delicious)
& vertering (geen zwaar gevoel voor het slapen gaan).

Zou de smaak als volgt omschrijven:
- aardbeien kwark verdunt met water.

Een aanrader!

Thanks voor de tips jongens :thumbs:

Ik heb de Night Protein Banaan nu, iedere avond weer met veel zin neem ik deze. Prima smaak dus niet te zoet en overheersend.

Night Protein chocolade en kokos zijn heerlijk hoor :)

Ik heb de Night Protein Banaan nu, iedere avond weer met veel zin neem ik deze. Prima smaak dus niet te zoet en overheersend.

Miss zin een sample te ruilen? Jij stuurt me een sample banaan en ik jou een cookies?
Wil de banaan al n tydje graag probereb

---------- Toegevoegd om 13:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:41 ----------

Night Protein chocolade en kokos zijn heerlijk hoor :)

Sluit ik me bij aan

• #27.772
Heb al wel een dikke theelepel op jullie weegschaal gedaan, maar dat was 1g..
Het gaat om de crea die in de aanbieding was ON. Kan geen scoop vinden

Ik denk dat Optimum dan geen scoop erin heeft gedaan, dan gewoon maar 5 gram afwegen lijkt me.

De smaak van ON Caseine is imo een stuk beter dan de Night Protein van XXL. Is natuurlijk ook niet zo gek gezien de voedingswaarden behoorlijk verschillen (in het voordeel van XXL). Meestal hou ik het bij de Night Protein, maar af en toe is de ON wel heerlijk om mee af te wisselen. Voor mij gaat het niet allemaal om smaak, anders at ik ook wel elke dag pizza en friet ipv kip en rijst ;)

• #27.774
De smaak van ON Caseine is imo een stuk beter dan de Night Protein van XXL. Is natuurlijk ook niet zo gek gezien de voedingswaarden behoorlijk verschillen (in het voordeel van XXL). Meestal hou ik het bij de Night Protein, maar af en toe is de ON wel heerlijk om mee af te wisselen. Voor mij gaat het niet allemaal om smaak, anders at ik ook wel elke dag pizza en friet ipv kip en rijst ;)

Ik heb hier net een zak Casein van ON en ik vind dat echt niet te drinken en juist onze chocolade veel beter. Zo zie je maar smaken verschillen ;)

Heb die gisteren weggegeven die zak.

ON Mocca-Capuccino Whey is voor mij nog met stipt de nummer 1 smaak qua whey. Capuccino Whey Delicious komt daar overigens goed bij in de buurt :)

Ik ben zelf allergisch voor pinda en pistache noten in het algemeen, kan ik dan we de pistache smaak proberen of niet? Heb zo'n Whey Delicious Sample Pack.

• #27.779
Terug
Naar boven