- Waardering
- 1.986
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 82kg
- Vetpercentage
- 12%
ja geen probleem is alleen een aroma.
die vind ik zelf lekker![]()
Sharing is caring Rene

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ja geen probleem is alleen een aroma.
die vind ik zelf lekker![]()

@ pompoenpitolie
Wat is het verschil met die van B&F, het is van hetzelfde merk TerraSana maar met een andere kleur?

Elke dag een nieuwe smaak uit de whey delicious sample pakket en vandaag Apple Pie uitgeprobeerd. Met 250 ml magere melk.
Wow, smaakt naar appelflap/appeltaartpunt.Heerlijk! Het wordt moeilijk om uiteindelijk een top 3 samen te stellen.
René, wat is de uiterste houdbaarheidsdatum van de grote potten Whey Delicious? Want heb gelezen dat de watermeloen gaat verdwijnen en zou dus een voorraadje willen indoen. Maar uiteraard rekening houdend met de uiterste datum.
René, wat is de uiterste houdbaarheidsdatum van de grote potten Whey Delicious? Want heb gelezen dat de watermeloen gaat verdwijnen en zou dus een voorraadje willen indoen. Maar uiteraard rekening houdend met de uiterste datum.
Goedemiddag René, Krijgen jullie de Myofusion weer op voorraad?
Het is wachten op de importeur deze heeft geen voorraad helaas.
Klopt te weinig vraag, ik wil niet meer dan 15 smaken whey delicious met zo nu en dan een limited edition zoals de yoghurt framboos. Nu gaan speculaas en watermeloen eruit en komen er twee andere lekkere smaken voor terug. Zo blijven we kritisch kijken naar welke smaken we voeren.
Vanille kaneel en framboos kiwiKan je al bekend maken welke twee smaken gaan komen? Als je nog testers zoekt? (Hoeft niet gratis, wil best betalen voor samples)
Kan je al bekend maken welke twee smaken gaan komen? Als je nog testers zoekt? (Hoeft niet gratis, wil best betalen voor samples)

Klopt! en testen hoeft niet meer dan hebben we al gedaan![]()
Elke smaak is aantrekkelijk [emoji16]
Thanks XXL, mooie bestelling gedaan vorige week, whey delicious, oats, Multi vit (organe triad) en fish oil,
Nu mijn vraag ik zag dat er in orange triad en fish oil één zelfde bestand deel zit (weet uit mijn hoofd niet precies wat) Is dat schadelijk, (een overkill aan datgene) of kan het geen kwaad en is vis olie nog nodig incm met orange triad?
Bedankt, gratis spullen waren top shirtje zat ook goed hehe

Zo!
Eerste keer besteld bij XXL (rip b&f) Vrijdag besteld om 17:01 (385418) en om 17:08 al verzonden!
Top, super te vreden...!
Gaat speculaas ook weg in de grote potten of enkel in de sample packs?