basvleeming
Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 87kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ga vandaag ook weer bestellen, me perfect whey is bijna op
Daarnaast moet ik ook weer dextro hebben, aangezien ik niks meer bij B&F koop komt deze nu ook van jullie vandaan.
Zijn er duidelijke verschillen tussen vitargo en dextrojuice?
Ga vandaag ook weer bestellen, me perfect whey is bijna op
Daarnaast moet ik ook weer dextro hebben, aangezien ik niks meer bij B&F koop komt deze nu ook van jullie vandaan.
Zijn er duidelijke verschillen tussen vitargo en dextrojuice?
Gister voor het eerst Besteld bij XXLNutrition, na de testen van de producten van B&F direct overgestapt.
Ben benieuwd naar de Perfect whey Protein! (XXLNutrition)
Mocht je voor dextrojuice kiezen (en je bent b&f dextro gewent) zou ik iig voor een smaakje gaan ipv neutraal..
Dus hier wen ik ook wel aan.misschien al gevraagd, maar krijgen jullie nog iets van pindakaaspoeder, wil net als velen liever niet meer bij bf bestellen.
Rene,
Zijn dit ook capsules:http://xxlnutrition.com/nl/nld/controlled-labs/orange-triad ?
Krijg namelijk de pillen van het huismerk echt niet weg.. vieze smaak
Ik was berry blast gewend van B&F deze was erg zoet. Die van B&F lijkt wat korreliger te zijn als je dit vergelijkt met XXL. XXL is fijner van structuur.
Ik ben zeker niet ontevreden, 't is een beetje alsof je voor 't eerst thee drinkt zonder suikerDus hier wen ik ook wel aan.
Ik wist niet eens dat het bestond, zijn dat fijngemalen pinda's? zal eens kijken of ik het van een bepaald merk kan krijgen.
---------- Toegevoegd om 12:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:58 ----------
Dat zijn pillen geen capsules.
We nemen altijd de fijnste dextrose die lost ook wat beter op. We gebruiken verder geen zoetstoffen in dit product en ik denk B&F wel. Dat kan niet anders als het zo zoet smaakt.

ja maar zijn die pillen dan anders van smaak en geur of niet
Dextro hoort toch zoet te zijn?

ik weet niet hoe ze smaken of ruiken
Dextro is toch niet zo zoet als je denkt. Dat dacht ik ook altijd maar valt mee, zonder zoetstof erbij is het niet heel zoet. Maar ik vind zoetstof niet thuishoren in een product als dextro dus hebben we dat niet gedaan.
eerlijkheid op zun best!![]()
(had stiekem gehoopt dat je ff een potje zou opentrekken hehe xD)

Ik wist niet eens dat het bestond, zijn dat fijngemalen pinda's? zal eens kijken of ik het van een bepaald merk kan krijgen.
---------- Toegevoegd om 12:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:58 ----------
Dat zijn pillen geen capsules.
We nemen altijd de fijnste dextrose die lost ook wat beter op. We gebruiken verder geen zoetstoffen in dit product en ik denk B&F wel. Dat kan niet anders als het zo zoet smaakt.
Hoi Rene,
Wat dat pindameel betreft: hier ben ik ook erg benieuwd naar! (dit is trouwens vermalen pinda waar een deel vh vet onttrokken is: behoud vd eiwitten dus, maar lager in vetgehalte). Concurrentie verkoopt pindameel vh merk "protein plus", maar is erg duur (maar wel erg lekker). Zou leuk zijn mocht XXL hier ook iets in kunnen aanbieden. Is dit mogelijk naar de toekomst toe? Thx alvast!
Je bestelnummer is: 386193
Nou nog wat bij MuscleMeat bestellen en dan moet ik er goed tegenaan kunnen!![]()

Ik ga ernaar kijken heb al wat mailtjes verstuurd net.
thx! Olivier is een goede kennis van me, we maken promotie voor elkaar dus leuke samenwerking met MuscleMeat. Leuke mensen daar ook allemaal.
Het is lekker druk hier, hoe noemen ze dat ook alweer?
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik ga ernaar kijken heb al wat mailtjes verstuurd net.
thx! Olivier is een goede kennis van me, we maken promotie voor elkaar dus leuke samenwerking met MuscleMeat. Leuke mensen daar ook allemaal.
Het is lekker druk hier, hoe noemen ze dat ook alweer?
!!!Het is lekker druk hier, hoe noemen ze dat ook alweer?

Even een kilo'tje whey bij jullie bestellen, alleen nog geen idee welke smaak :O