MuscleMeat

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

• Topic Starter Topic Starter
  • #28.101
Als je het zo opsomt dan zijn het er eigenlijk best veel :) (waarom zitten dan altijd dezelfde smaken bij de zendingen? ;))
De kosten zijn idd behoorlijk hoog... :(

Dat is puur toeval dan die smaken, we pakken namelijk steeds een andere doos en van elke smaak hebben we evenveel samples.

Was maar een geintje René :)

Beste René,

Klopt het dat het zwarte XXL t-shirt krimpt in de was? Ik heb mijn zwarte en donkergrijze tegelijk gewassen. Alleen is de zwarte nu een maat kleiner.

• #28.105
Beste René,

Klopt het dat het zwarte XXL t-shirt krimpt in de was? Ik heb mijn zwarte en donkergrijze tegelijk gewassen. Alleen is de zwarte nu een maat kleiner.

We hebben daar meer klachten over gekregen en het vreemde is dat het alleen met de zwarte shirt gebeurt (ook niet altijd) en niet met de andere kleuren. De producent kan het niet verklaren maar ik ga overstappen op een andere producent voor onze kleding.

Zit er veel verschil tussen Whey delicious en Perfect whey qua smaak?

bestelnummer is: 390617
Heb ook al mailtje dat de bestelling de deur uit is.

Je mag ipv 2 shakebekers ook 2 eiwitrepen erin doen.

ik zag net dat UNLEASH! Concentrated - XXL Nutrition GRANAATappel weer op voorraad is (kreeg mailtje hierover), net nadat ik mijn bestelling de deur uit had
Je mag die unleash erbij in doen, dan maak ik nu direct 30 over per internetbank sns.
smaak Granaatappel. niet die andere smaak.
Lukt het nou niet, is echt geen ramp.

Laatst bewerkt:
  • #28.111
bestelnummer is: 390617
Heb ook al mailtje dat de bestelling de deur uit is.

Je mag ipv 2 shakebekers ook 2 eiwitrepen erin doen.

ik zag net dat UNLEASH! Concentrated - XXL Nutrition GRANAATappel weer op voorraad is (kreeg mailtje hierover), net nadat ik mijn bestelling de deur uit had
Je mag die unleash erbij in doen, dan maak ik nu direct 30 over per internetbank sns.
smaak Granaatappel. niet die andere smaak.
Lukt het nou niet, is echt geen ramp.

Dat lukt zeker niet meer wat ik zit allang thuis en ga nu trainen :D
Ik doe altijd DBB en niemand anders dus mensen in het magazijn hebben dit niet meegekregen.

succes met je supps!

Chris, bedankt voor de stapel samples :thumb:
Rest vd bestelling was ook weer tiptop in orde!

whey delicious is wat zoeter en romiger, als ik het zo goed mag beschrijven.

Lol, als er een shake is die ik de laatste tijd heb gedronken die zeker niet zoet en niet echt romig is te noemen, dan is het whey delicious wel (geldt voor alle smaken, op een paar na). Dan wil ik niet weten hoe ongezoet en niet-romig de perfect whey wel niet is :o

Lol, als er een shake is die ik de laatste tijd heb gedronken die zeker niet zoet en niet echt romig is te noemen, dan is het whey delicious wel (geldt voor alle smaken, op een paar na). Dan wil ik niet weten hoe de perfect whey is :o

Hangt imo van de smaak af.

Ik maak al m'n shakes met water en moet zeggen dat er een verschil zit tussen vanille en chocolade smaak. Chocolade is voller en romiger(en zo verdomd lekker :o ) vanille is ook lekker, maar minder romig.

Hangt imo van de smaak af.

Ik maak al m'n shakes met water en moet zeggen dat er een verschil zit tussen vanille en chocolade smaak. Chocolade is voller en romiger(en zo verdomd lekker :o ) vanille is ook lekker, maar minder romig.

Jeezus, wat kunnen smaken verschillen. De choco en vanille vond ik - zelfs met melk - redelijk om te janken :o. Maar dat is heel persoonlijk, lees ook veel goede verhalen erover, zal wel iets met mij zijn :p.

De peach-mango (heerlijk), capucchino en appeltaart vond ik wel uitstekend smaken!

Jeezus, wat kunnen smaken verschillen. De choco en vanille vond ik - zelfs met melk - redelijk om te janken :o. Maar dat is heel persoonlijk, lees ook veel goede verhalen erover, zal wel iets met mij zijn :p.

De peach-mango (heerlijk), capucchino en appeltaart vond ik wel uitstekend smaken!

Absoluut. Bv capucchino en pistache lees ik veel goed over, maar ik lust dat niet dus die smaken zijn niets voor mij :D

Speculaas, appeltaart ben ik dan ook weer gek van. Heb ook bosvruchten staan maar nog niet geproefd.

Zijn ook smaken die ik elke dag kan drinken (choco en vanille) en dan weer andere die tijdelijk lekker zijn en die ik dan beu ben.

Dus klopt, smaken verschillen enorm :D

Rene heb jij trouwens iets dat voor apple fiber kan doorgaan? Vond dat Now Foods dat spul verkoopt maar kan het niet zo direct vinden.

Terug
Naar boven