AndroidHealthClinic

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

• Topic Starter Topic Starter
  • #28.081
Even wat whey besteld. mum's going to be mad

René, weet jij toevallig of Animal Pak nog op voorraad gaat komen? Wilde casseine kopen en gelijk Animal Pak erbij, maar ik zag net dat Animal Pak uitverkocht is..

• #28.084
Wanneer verwachten jullie de protein pudding samples weer binnen te krijgen?

Nog nieuws over de XXL meal bags ?

drinkbeker is lek, kan even een filmpje posten, onderin de beker (de zwarte xxl beker met rode dop) zit een rondje op de bodem, bekijk de bekers maar eens rene, dat gaatje, daar stroomt water gewoon uit naar buiten net als bij een bad waar de dop uitgetrokken is...vreemd, heb gisteren ontvangen, wil vandaag nog wel een bestelling voor whey de deur uit doen dan kan dat evt. mee, hoor graag,
Je bestelnummer is: 389421
Bestelnr. vd bestelling die ik zo ga plaatsen laat ik nog even horen hiero straks. tot later. (En, of je die beker teruggestuurd wil hebben, of een foto van het gaatje, kan ik zo even maken.)

• #28.089
Wanneer verwachten jullie de protein pudding samples weer binnen te krijgen?

Week of 2

Lekker snelle reactie, ga meteen bestellen als het via m'n werk pc lukt :p

:thumbs:

Nog nieuws over de XXL meal bags ?

Ik verwacht dat die volgende week binnenkomen.

drinkbeker is lek, kan even een filmpje posten, onderin de beker (de zwarte xxl beker met rode dop) zit een rondje op de bodem, bekijk de bekers maar eens rene, dat gaatje, daar stroomt water gewoon uit naar buiten net als bij een bad waar de dop uitgetrokken is...vreemd, heb gisteren ontvangen, wil vandaag nog wel een bestelling voor whey de deur uit doen dan kan dat evt. mee, hoor graag,
Je bestelnummer is: 389421
Bestelnr. vd bestelling die ik zo ga plaatsen laat ik nog even horen hiero straks. tot later. (En, of je die beker teruggestuurd wil hebben, of een foto van het gaatje, kan ik zo even maken.)

Ik denk een productiefout, geef het even aan bij de opmerkingen bij je order dan krijg je een nieuwe shaker.

Wanneer kunnen we via Afterpay betalen?

De postbode stond weer vroeg op de stoep. Lekker aan het sjouwen in de gladde sneeuw.;)

1913yx.jpg

Ik kan weer ontbijten!

Altijd leuk die standaard goodies die erbij zitten. Ik ben geen hapsnurker die dan nog is extra gaat slijmen of bedelen om gratis samples, dan is het extra leuk dat er toch boven op de vele standaard goodies die je al krijgt een sample erbij zit.
Bedankt XXL Chris! (De inpakker ;))

Ik zag dat er een nieuwe beef jerky was toegevoegd aan het assortiment en kon het niet laten om een paar proefzakjes mee te bestellen.

t*ring, wat lekker!

• #28.093
Wanneer kunnen we via Afterpay betalen?

IT is er nu mee bezig ik verwacht dat het morgen online komt.

De postbode stond weer vroeg op de stoep. Lekker aan het sjouwen in de gladde sneeuw.;)

1913yx.jpg

Ik kan weer ontbijten!

Altijd leuk die standaard goodies die erbij zitten. Ik ben geen hapsnurker die dan nog is extra gaat slijmen of bedelen om gratis samples, dan is het extra leuk dat er toch boven op de vele standaard goodies die je al krijgt een sample erbij zit.
Bedankt XXL Chris! (De inpakker ;))

Ik zag dat er een nieuwe beef jerky was toegevoegd aan het assortiment en kon het niet laten om een paar proefzakjes mee te bestellen.

t*ring, wat lekker!

top! :wl:

Komen er in de nabije toekomst samples van Roid rage en fully loaded?
Zou ze graag eens uittesten alvorens een pot aan te schaffen.

Als het goed is komt vandaag alweer mijn 2de bestelling binnen :lifter::lifter:
Deze keer ook maar gekozen voor een nieuwe Shake beker van XXL, voel me namelijk nogal voor lul staan met de B&F troep in de sportschool :suicide:

• #28.096
Komen er in de nabije toekomst samples van Roid rage en fully loaded?
Zou ze graag eens uittesten alvorens een pot aan te schaffen.

Niet op korte termijn, mogelijk later maar heb daarover nog geen besluit genomen,

Als het goed is komt vandaag alweer mijn 2de bestelling binnen :lifter::lifter:
Deze keer ook maar gekozen voor een nieuwe Shake beker van XXL, voel me namelijk nogal voor lul staan met de B&F troep in de sportschool :suicide:

:thumbs:

Meer samples van jullie eigen merk zou wel een goede zet zijn denk ik.

• #28.098
Meer samples van jullie eigen merk zou wel een goede zet zijn denk ik.

Probleem met samples is dat het vrij kostbaar is om te maken als je bedrukte zakjes wilt dan ben je zo al rond de 5000euro kwijt en dan heb je alleen nog maar zakjes en dus geen gevulde samples. Daarbij veranderd de wetgeving heel snel met pre workouts en voordat je het weet zit je dan te kijken met die zakjes die je niet meer kan gebruiken.

We hebben op dit moment samples van:

Whey delicious (15 smaken)
All Day Protein (7 smaken)
Mega Grow (3 smaken)
Delicious Pancakes
Delicious protein pudding (4 smaken) komen over twee weken weer
Daarbij verkopen we alle repen die we hebben per stuk dat is ook een soort van sample

Ik vind het voorlopig even genoeg. Binnen 2 maanden komt perfect whey protein ook in 750gram verpakkingen dat kan je zien als een grote sample :p

Als je het zo opsomt dan zijn het er eigenlijk best veel :) (waarom zitten dan altijd dezelfde smaken bij de zendingen? ;))
De kosten zijn idd behoorlijk hoog... :(

Als je het zo opsomt dan zijn het er eigenlijk best veel :) (waarom zitten dan altijd dezelfde smaken bij de zendingen? ;))
De kosten zijn idd behoorlijk hoog... :(

kunnen we niet een DBB proefdag organiseren? met ze allen bij rene een dachtje proefkonijn spelen

Terug
Naar boven