XXL Nutrition

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Voor de eerste maal een grote bestelling geplaatst ordernummer 390060! Er mag altijd iets extra bijzitten .. Vind de tanktop TOP! ;)

Hopelijk morgen reeds in huis!

Ik bestel ook veel te veel bij jullie om goed te zijn voor mijn portefeuille. Maar voorlopig valt alles zo goed mee, dat ik niet anders kan :D.

De weekaanbiedingen van het moment zijn gelukkig niet zo aantrekkelijk omdat ik de dingen die ik er van heb, al in voorraad heb. Twijfel alleen voor de proteïnesoep. Is dat wat eigenlijk?

Eerste bestelling van jullie binnen! Ben benieuwd naar de perfect whey protein. Heb de Delicious Pancake sanchet geprobeerd, de smaak was even wennen maar hij vult erg goed voor een relatief lichte maaltijd :).

Is de multivitamine eigenlijk een kauwtablet of moet je hem gewoon met een slok water drinken?

Zojuist ook eerste bestelling geplaatst met daarbij een extra verzoekje (390095).

Qua prijs wel ff schrikken eerlijk gezegd :) Prijsverschil bv voor de multivitaminen en visolie is echt extreem met de andere aanbieder maar daar zal een goede reden voor zijn. Ga er in ieder geval vanuit dat ik nu niet meer misselijk wordt na inname, iets wat geregeld voorkwam met die andere vitaminenpillen.

Zojuist ook eerste bestelling geplaatst met daarbij een extra verzoekje (390095).

Qua prijs wel ff schrikken eerlijk gezegd :) Prijsverschil bv voor de multivitaminen en visolie is echt extreem met de andere aanbieder maar daar zal een goede reden voor zijn. Ga er in ieder geval vanuit dat ik nu niet meer misselijk wordt na inname, iets wat geregeld voorkwam met die andere vitaminenpillen.
Dat valt ook wel mee :o

Zojuist ook eerste bestelling geplaatst met daarbij een extra verzoekje (390095). Qua prijs wel ff schrikken eerlijk gezegd :) Prijsverschil bv voor de multivitaminen en visolie is echt extreem met de andere aanbieder maar daar zal een goede reden voor zijn. Ga er in ieder geval vanuit dat ik nu niet meer misselijk wordt na inname, iets wat geregeld voorkwam met die andere vitaminenpillen.

Het scheelt je bij de andere aanbieder -20%

• Topic Starter Topic Starter
  • #28.069
René,

Al nieuws ivm de oh yeah bars?

niets van bekend helaas de importeur heeft geen voorraad.

Mooie aanbiedingen :D
Gelijk ff gebruik van gemaakt, 389986‏

:thumbs:

Ooit gedacht om meer trainingsmateriaal aan te schaffen, zoals knee sleeves?

Ik zal ook daar eens naar laten kijken.

Al nieuws over de nieuwe koeltassen?

Die komen volgende week heb ik begrepen.

Rene,

Welke smaak raad je aan van dressing van Walden Farms als je niet houd van bitter en sterke smaken.

Zachte smaak, licht zoet zo een beetje richting "yoghurtdressings" . Zou dienen om de kip/kalkoen met rijst en salade wat beter naar binnen te krijgen.

thanks!

ik raad ze allemaal af vind het niet te eten dat spul :p

Mijn eerste bestelling geplaatst bij jullie. (kom even stukkie duurder uit als "normaal") maar uitgaande van een juiste kwaliteit kan ik nu weer gewoon 1 of 2 scheppen nemen ipv 1 1/4 of 2 1/2

bestelling 390017‏
;)

Bedankt en succes met je supps!

Voor de eerste maal een grote bestelling geplaatst ordernummer 390060! Er mag altijd iets extra bijzitten .. Vind de tanktop TOP! ;)

Hopelijk morgen reeds in huis!

thx voor je order

Ik bestel ook veel te veel bij jullie om goed te zijn voor mijn portefeuille. Maar voorlopig valt alles zo goed mee, dat ik niet anders kan :D.

De weekaanbiedingen van het moment zijn gelukkig niet zo aantrekkelijk omdat ik de dingen die ik er van heb, al in voorraad heb. Twijfel alleen voor de proteïnesoep. Is dat wat eigenlijk?

ik vind het geen aanrader die soep, deze gaat ook uit het assortiment.

Eerste bestelling van jullie binnen! Ben benieuwd naar de perfect whey protein. Heb de Delicious Pancake sanchet geprobeerd, de smaak was even wennen maar hij vult erg goed voor een relatief lichte maaltijd :).

Is de multivitamine eigenlijk een kauwtablet of moet je hem gewoon met een slok water drinken?

Het zijn normale tabletten.

Laat me graag even weten wat je van de producten vind.

Ik weet dat dit je aanpak typeert Rene, maar wil toch even zeggen dat het mooi is om te zien hoe je eerlijk bent over je producten. Bv de soep van je huismerk, je zegt waar het op staat en draait er niet rond dat het sensationeel is en wat dan ook :thumbs:

Over de Walden sausen, je merkt dat het niet the real deal is maar in kleine hoeveelheden is het wel lekker. Chocolade siroop en bbq sauce gebruik ik af en toe en bevalt me zeker!

• #28.071
Ik weet dat dit je aanpak typeert Rene, maar wil toch even zeggen dat het mooi is om te zien hoe je eerlijk bent over je producten. Bv de soep van je huismerk, je zegt waar het op staat en draait er niet rond dat het sensationeel is en wat dan ook :thumbs:

Over de Walden sausen, je merkt dat het niet the real deal is maar in kleine hoeveelheden is het wel lekker. Chocolade siroop en bbq sauce gebruik ik af en toe en bevalt me zeker!

ik geef mij mening als iemand daarom vraagt :p

Transparantie is de key! Heb ook al veel WF producten geprobeerd. Die pindakaas liet me echt over mijn nek gaan, ketchup/bbq-saus/honing-mosterddressing/ketchup ook te chemisch. Alleen de caramelsaus gebruik ik (smaakt niet chemisch en is lekker bij wat ijs/havermout/kwark/pannekoeken

Transparantie is de key! Heb ook al veel WF producten geprobeerd. Die pindakaas liet me echt over mijn nek gaan, ketchup/bbq-saus/honing-mosterddressing/ketchup ook te chemisch. Alleen de caramelsaus gebruik ik (smaakt niet chemisch en is lekker bij wat ijs/havermout/kwark/pannekoeken

thanks!

misschien dan toch maar een "light" versie van dressing zoeken... Ik moet er niet veel bij men eten doen dus die 10 gram vetten gaan het toch ook niet doen dan....

• #28.075
thanks!

misschien dan toch maar een "light" versie van dressing zoeken... Ik moet er niet veel bij men eten doen dus die 10 gram vetten gaan het toch ook niet doen dan....

Ik hoor alleen dat de pancake sirup wel lekker is :D maar vreemd genoeg is er veel vraag naar Walden Farm's en bestellen veel mensen het opnieuw. Neem aan dat het toch bij veel dan in de smaak valt :dunno:

+1!

Over WF, vind de Pancake en Strawberry ook goed te doen. Doe ze vaak op Protein Pancakes of Protein Wafles.

Heb vandaag een sample pistache uitgeprobeerd van Whey Delicious, echt een lekkere smaak. Vanille gisteren op, die vind ik ook erg lekker.

Terug
Naar boven