AboveAndBeyond
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 1.785
- Lengte
- 2m01
- Massa
- 107kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Thnx XXL! Als het maar "sensationeel" is haha. @Nosje, Karma <3
Jullie hebben er wat moois van gemaakt hoor. Dik tevreden
Op naar de 100kg.

Jullie hebben er wat moois van gemaakt hoor. Dik tevreden
Op naar de 100kg.
Dat is jammer om te horen. Het is het bekende probleem met pre workouts bij de ene werkt het goed en bij een andere niet.... Zo zweren veel mensen bij red line van VPX en als ik deze neem is mijn hele training verpest dus zeg het maar![]()
René,
Wat raad je aan voor een vrouw die lange stukken fietst (ritten van 5 uur soms) om tijdens het fietsen te pakken voor een boost?
Heb van wielrenners gehoord dat je best isomaltulose (= palatinose) kan gebruiken, omdat je anders een echte suikerdip krijgt.
Nu weet ik niet of vitargo iets gelijkaardigs is?
Intra Workout is daar speciaal voor gemaakt.
Klopt! vandaar dat er ook palatinose en vitargo in onze Intra Workout zit![]()
Jaa precies, is zonde maar is niet anders. Hou het wel bij de rest van jullie assortiment ^^
Prachtige informatie! Thx voor de vraagstelling en het antwoord. Hier was ik naar op zoek. Straks maar weer eens een nieuwe bestelling samenstellen.
Net m'n eerste bestelling bij XXL Nutrition gedaan.
Je bestelnummer is: 395884
Ik ben benieuwd hoe het bevalt![]()

Was weer een geslaagde meet, iedereen is op komen dagen zover ik weetHoop dat de producten bevallen maar heb even gekeken naar je order en ben daar bijna zeker van
graag gedaan, wat de meet leuk?

Was weer een geslaagde meet, iedereen is op komen dagen zover ik weet![]()
Ze hebben toch gewoon hun huismerk. Een snelle rekensom leert mij dat als je er 2 van 1000iu pakt je samen 2000iu hebt.Beste Rene,
Zouden jullie aub jullie vitamine d3 assortiment kunnen uitbreiden? Ik bestel alles bij jullie (whey, oats, multi) maar ben nog steeds genoodzaakt om mijn vitamine d3 bij de concurrent te kopen aangezien jullie aanbod van vitd erg klein is.
Jarrow Vitamine D3 2500IU
Now Foods Vitamine D3 2000IU
Een van deze twee zou echt top zijn!! Vooral de jarrow, vit d3 vind je bijna nergens in deze dosering (alleen bij B&F) en op deze dosering zit ik qua bloedwaarden perfect, daarnaast zijn het alle twee bewezen kwaliteitsproducten.
Ze hebben toch gewoon hun huismerk. Een snelle rekensom leert mij dat als je er 2 van 1000iu pakt je samen 2000iu hebt.
XXL, vraagje!
Volgens deze link moet Afterpay beschikbaar zijn:
http://xxlnutrition.com/nl/nld/betaling-en-verzending
Maar bij het bestelproces kan ik het niet kiezen. Whaddup?
Beste Rene,
Zouden jullie aub jullie vitamine d3 assortiment kunnen uitbreiden? Ik bestel alles bij jullie (whey, oats, multi) maar ben nog steeds genoodzaakt om mijn vitamine d3 bij de concurrent te kopen aangezien jullie aanbod van vitd erg klein is.
Jarrow Vitamine D3 2500IU
Now Foods Vitamine D3 2000IU
Een van deze twee zou echt top zijn!! Vooral de jarrow, vit d3 vind je bijna nergens in deze dosering (alleen bij B&F) en op deze dosering zit ik qua bloedwaarden perfect, daarnaast zijn het alle twee bewezen kwaliteitsproducten.
Ze hebben toch gewoon hun huismerk. Een snelle rekensom leert mij dat als je er 2 van 1000iu pakt je samen 2000iu hebt.
thnx rené voor de roze, goed gevulde goodiebag!
Slecht van ons dat we er geen foto van hebben gemaakt![]()