Fitness Seller

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Jullie hebben er wat moois van gemaakt hoor. Dik tevreden :D

Op naar de 100kg.

image.jpg

:D

Dat is jammer om te horen. Het is het bekende probleem met pre workouts bij de ene werkt het goed en bij een andere niet.... Zo zweren veel mensen bij red line van VPX en als ik deze neem is mijn hele training verpest dus zeg het maar :dunno:

Jaa precies, is zonde maar is niet anders. Hou het wel bij de rest van jullie assortiment ^^

Thanks voor de mooie zending!:thumb:

René,

Wat raad je aan voor een vrouw die lange stukken fietst (ritten van 5 uur soms) om tijdens het fietsen te pakken voor een boost?

Heb van wielrenners gehoord dat je best isomaltulose (= palatinose) kan gebruiken, omdat je anders een echte suikerdip krijgt.
Nu weet ik niet of vitargo iets gelijkaardigs is?

Intra Workout is daar speciaal voor gemaakt.

Klopt! vandaar dat er ook palatinose en vitargo in onze Intra Workout zit ;)

Prachtige informatie! Thx voor de vraagstelling en het antwoord. Hier was ik naar op zoek. Straks maar weer eens een nieuwe bestelling samenstellen.

• Topic Starter Topic Starter
  • #28.469
Jaa precies, is zonde maar is niet anders. Hou het wel bij de rest van jullie assortiment ^^

Duidelijk! we krijgen binnenkort ook een low budget booster waar ook samples van komen.

Thanks voor de mooie zending!:thumb:

jij bedankt voor je bestelling!

Prachtige informatie! Thx voor de vraagstelling en het antwoord. Hier was ik naar op zoek. Straks maar weer eens een nieuwe bestelling samenstellen.

:thumbs:

---------- Toegevoegd om 14:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:52 ----------

Alles vandaag netjes geleverd. Top!

succes met je supps!

Net m'n eerste bestelling bij XXL Nutrition gedaan.

Je bestelnummer is: 395884

Ik ben benieuwd hoe het bevalt :cool:

Thanks voor de goodybags René!

• #28.472
Beste Rene,

Zouden jullie aub jullie vitamine d3 assortiment kunnen uitbreiden? Ik bestel alles bij jullie (whey, oats, multi) maar ben nog steeds genoodzaakt om mijn vitamine d3 bij de concurrent te kopen aangezien jullie aanbod van vitd erg klein is.

Jarrow Vitamine D3 2500IU
Now Foods Vitamine D3 2000IU

Een van deze twee zou echt top zijn!! Vooral de jarrow, vit d3 vind je bijna nergens in deze dosering (alleen bij B&F) en op deze dosering zit ik qua bloedwaarden perfect, daarnaast zijn het alle twee bewezen kwaliteitsproducten.

Beste Rene,

Zouden jullie aub jullie vitamine d3 assortiment kunnen uitbreiden? Ik bestel alles bij jullie (whey, oats, multi) maar ben nog steeds genoodzaakt om mijn vitamine d3 bij de concurrent te kopen aangezien jullie aanbod van vitd erg klein is.

Een van deze twee zou echt top zijn!! Vooral de jarrow, vit d3 vind je bijna nergens in deze dosering (alleen bij B&F) en op deze dosering zit ik qua bloedwaarden perfect, daarnaast zijn het alle twee bewezen kwaliteitsproducten.
Ze hebben toch gewoon hun huismerk. Een snelle rekensom leert mij dat als je er 2 van 1000iu pakt je samen 2000iu hebt.

thnx rené voor de roze, goed gevulde goodiebag!
Slecht van ons dat we er geen foto van hebben gemaakt :(

Ze hebben toch gewoon hun huismerk. Een snelle rekensom leert mij dat als je er 2 van 1000iu pakt je samen 2000iu hebt.

Weet ik, maar gaf net al aan dat ik met de 2500iu van Jarrow op de juiste waarde zit. Daarnaast is het makkelijker om 1 pilletje naar binnen te werken dan 3. Plus het feit dat er veel lab testen op internet staan die de kwaliteit van de vitd en multi van Jarrow of Now foods aantonen.

Om de een of andere reden koop ik mijn multivitamine en vitamine d altijd liever van een groot bekend merk dan een huismerk.

• #28.480
XXL, vraagje!

Volgens deze link moet Afterpay beschikbaar zijn:
http://xxlnutrition.com/nl/nld/betaling-en-verzending

Maar bij het bestelproces kan ik het niet kiezen. Whaddup?

Dat klopt, ik had de tekst al toegevoegd omdat deze betaalmethode vorige week beschikbaar zou komen. Maar tijdens de implementatie lopen we tegen problemen aan. After Pay heeft een heel stug beleid met aanleveren van de bestelregels en die stroken niet met onze factuuropbouw. Nu ligt onze IT met die van AfterPay overhoop wie zich aan moet passen.

Beste Rene,

Probleem is dat er officieel geen capsules van boven de 1000IU verkocht mogen worden dus een groot assortiment hiervan aanleggen is wat riskant. Zie onderstaand.

Dat is ook de reden dan er 250 tabletjes in onze D3 1000IU zitten dan kan je er ook wat meer nemen. Omdat het kauwtabletjes zijn worden ze ook beter opgenomen dan gelcaps die je doorslikt.

thnx rené voor de roze, goed gevulde goodiebag!
Slecht van ons dat we er geen foto van hebben gemaakt :(

Graag gedaan en no problem dat er geen foto's zijn :)

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven