- Waardering
- 358
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 91kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Eetbaar is meer op zijn plaats
Hydrolisaat is zoals een shake een hoort te zijn, de meeste 'normale' eiwitshakes zijn in eerste instantie gewoon lekker en de werking is bijzaak.
Voor mij niks anders dan de XXL-hydrolisaat![]()
Die arme buren van mij, pakket was vertraagd dus ik was al op vakantie. Die hebben nu al een week 2 pakketten van 10kg per stuk in huis. Vandaag gelukkig eindelijk naar huis![]()
Rene, al een paar bestelling achter een zie ik dat die diet drink bij de sales staat. Gaan die eruit ofzo?

René,
Wat raad je aan voor een vrouw die lange stukken fietst (ritten van 5 uur soms) om tijdens het fietsen te pakken voor een boost?
Heb van wielrenners gehoord dat je best isomaltulose (= palatinose) kan gebruiken, omdat je anders een echte suikerdip krijgt.
Nu weet ik niet of vitargo iets gelijkaardigs is?

Hydrolisaat is zoals een shake een hoort te zijn, de meeste 'normale' eiwitshakes zijn in eerste instantie gewoon lekker en de werking is bijzaak.
Voor mij niks anders dan de XXL-hydrolisaat![]()
Heb net besteld, hoop dat het morgen geleverd kan worden! Extra samples is ook altijd welkom.
Ordernummer: 395495
Net bestelling gedaan, 2x night protein en 1x isolaat 395505. Had er bij gezet of ze miss nog eens whey delicious sample erbij konden voor omdat ik die ook nog eens wil aanschaffen.
Alvast bedankt voor de snelle levering!
Net weer een bestelling de deur uit, Whey en MG. vorige keer uitermate goed bevallen. "vooral de MG green apple"
Mocht dus weer op herhaling komen!
Hoop het morgen te ontvangen, order 395567, samples altijd welkom.
Dank voor de goede kwaliteit
ingepakt en wordt zo verzonden.dit is geen body en fit topic waar je om extra samples kunt schooien.
echte zwervers mentaliteit hebben die mensen zeg.
.Voor het eerst APWO gebruikt en moet zeggen dat de smaak me positief verrast! Werking moet nog uiteindelijk blijken.
Delicious Protein Bar Coconut is ook erg lekker. Echter krijg ik last van overtollig lucht en moet vaker naar de wc als ik er een heb gehad. Kan dan komen door de polyolen? Wat zou je anders aan kunnen raden om soms als tussendoortje te pakken?
. Ik denk inderdaad van de polyolen niet veel mensen hebben last maar kan zeker. IK heb dat zelf van quest repen en onze low carb door de IMO vezels.Daaagh Body&opligtshop!
Hallooooow XXL Nutrition!
Net bestelling geplaatst Rene, maybe wat leuke goodies?
Order nmr: 395579
Kan nu niet wachten op me bestelling.
![]()
dit is geen body en fit topic waar je om extra samples kunt schooien.
echte zwervers mentaliteit hebben die mensen zeg.
Denk het niet Nosje, grote vriend.
Maar dan ben ik eerder van al die shakebekers van B&F af.

ze zijn redelijk brandbaar heb ik gehoord van verschillende bronnen.

die mannen hier regelen het wel tot 18:00 
Thnx XXL! Als het maar "sensationeel" is haha.
@Nosje, Karma <3

Heb bij mn vorige bestelling Roid Rage erbij besteld. Was er erg benieuwd naar aangezien de lovende woorden van iedereen. Helaas merk ik er weinig van, zelfs na 2 scoops niet..
Mvg