Fitness Seller

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

René,

Wat raad je aan voor een vrouw die lange stukken fietst (ritten van 5 uur soms) om tijdens het fietsen te pakken voor een boost?

Heb van wielrenners gehoord dat je best isomaltulose (= palatinose) kan gebruiken, omdat je anders een echte suikerdip krijgt.
Nu weet ik niet of vitargo iets gelijkaardigs is?

• Topic Starter Topic Starter
  • #28.443
Eetbaar is meer op zijn plaats :D

Hydrolisaat is zoals een shake een hoort te zijn, de meeste 'normale' eiwitshakes zijn in eerste instantie gewoon lekker en de werking is bijzaak.

Voor mij niks anders dan de XXL-hydrolisaat :1e:

Ik neem het zelf ook standaard sinds enige tijd en bevalt me uitstekend :thumbs:

Die arme buren van mij, pakket was vertraagd dus ik was al op vakantie. Die hebben nu al een week 2 pakketten van 10kg per stuk in huis. Vandaag gelukkig eindelijk naar huis :D

haha en de buurman ineens dikke biceps?

Rene, al een paar bestelling achter een zie ik dat die diet drink bij de sales staat. Gaan die eruit ofzo?

Nee gaan er niet uit maar we hebben de prijs verlaagd en blijft zo, we moeten deze nog uit de sale halen en de prijs definitief verlagen ;)

René,

Wat raad je aan voor een vrouw die lange stukken fietst (ritten van 5 uur soms) om tijdens het fietsen te pakken voor een boost?

Intra Workout is daar speciaal voor gemaakt.

Heb van wielrenners gehoord dat je best isomaltulose (= palatinose) kan gebruiken, omdat je anders een echte suikerdip krijgt.
Nu weet ik niet of vitargo iets gelijkaardigs is?

Klopt! vandaar dat er ook palatinose en vitargo in onze Intra Workout zit ;)

Bedankt beide!

Heb net besteld, hoop dat het morgen geleverd kan worden! Extra samples is ook altijd welkom :).
Ordernummer: 395495

Hydrolisaat is zoals een shake een hoort te zijn, de meeste 'normale' eiwitshakes zijn in eerste instantie gewoon lekker en de werking is bijzaak.

Voor mij niks anders dan de XXL-hydrolisaat :1e:

Idd! Hier ook enkel nog maar hydro whey sinds een maand of 4 en ik kan zeggen dat het me al goed heeft vooruit geholpen! Vroeger kon mijn lichaam al eens tegenpruttelen bij de gewone whey.

Heb nog een beetje ALL DAY protein die ik voor het slapen neem maar deze word niet meer aangekocht en word ook vervangen door de hydro whey.

Net bestelling gedaan, 2x night protein en 1x isolaat 395505. Had er bij gezet of ze miss nog eens whey delicious sample erbij konden voor omdat ik die ook nog eens wil aanschaffen.

Alvast bedankt voor de snelle levering!

• #28.449
Net bestelling gedaan, 2x night protein en 1x isolaat 395505. Had er bij gezet of ze miss nog eens whey delicious sample erbij konden voor omdat ik die ook nog eens wil aanschaffen.

Alvast bedankt voor de snelle levering!

komt goed thx!

Net weer een bestelling de deur uit, Whey en MG. vorige keer uitermate goed bevallen. "vooral de MG green apple"
Mocht dus weer op herhaling komen!

Hoop het morgen te ontvangen, order 395567, samples altijd welkom.

Dank voor de goede kwaliteit

• #28.451
Net weer een bestelling de deur uit, Whey en MG. vorige keer uitermate goed bevallen. "vooral de MG green apple"
Mocht dus weer op herhaling komen!

Hoop het morgen te ontvangen, order 395567, samples altijd welkom.

Dank voor de goede kwaliteit

Jij bedankt voor je bestelling :wl: ingepakt en wordt zo verzonden.

Voor het eerst APWO gebruikt en moet zeggen dat de smaak me positief verrast! Werking moet nog uiteindelijk blijken.
Delicious Protein Bar Coconut is ook erg lekker. Echter krijg ik last van overtollig lucht en moet vaker naar de wc als ik er een heb gehad. Kan dan komen door de polyolen? Wat zou je anders aan kunnen raden om soms als tussendoortje te pakken?

Daaagh Body&opligtshop!

Hallooooow XXL Nutrition!

Net bestelling geplaatst Rene, maybe wat leuke goodies :D?
Order nmr: 395579

Kan nu niet wachten op me bestelling.
Wheysted.jpg

dit is geen body en fit topic waar je om extra samples kunt schooien.

echte zwervers mentaliteit hebben die mensen zeg.

ze zijn redelijk brandbaar heb ik gehoord van verschillende bronnen.

• #28.457
Voor het eerst APWO gebruikt en moet zeggen dat de smaak me positief verrast! Werking moet nog uiteindelijk blijken.
Delicious Protein Bar Coconut is ook erg lekker. Echter krijg ik last van overtollig lucht en moet vaker naar de wc als ik er een heb gehad. Kan dan komen door de polyolen? Wat zou je anders aan kunnen raden om soms als tussendoortje te pakken?

APWO is top! eenmaal eraan begonnen ben je verslaafd ;). Ik denk inderdaad van de polyolen niet veel mensen hebben last maar kan zeker. IK heb dat zelf van quest repen en onze low carb door de IMO vezels.

Daaagh Body&opligtshop!

Hallooooow XXL Nutrition!

Net bestelling geplaatst Rene, maybe wat leuke goodies :D?
Order nmr: 395579

Kan nu niet wachten op me bestelling.
Wheysted.jpg

Komt goed thx voor je bestelling!

dit is geen body en fit topic waar je om extra samples kunt schooien.

echte zwervers mentaliteit hebben die mensen zeg.

we maken er wat moois van hehehe!

Denk het niet Nosje, grote vriend.

Maar dan ben ik eerder van al die shakebekers van B&F af :).

pas maar op dan niemand je ermee ziet :D

ze zijn redelijk brandbaar heb ik gehoord van verschillende bronnen.

ja heb ik ook gehoord :p

hé! 17.30 ik ga trainen :wl: die mannen hier regelen het wel tot 18:00 :wave:

Thnx XXL! Als het maar "sensationeel" is haha.

@Nosje, Karma <3

Heb bij mn vorige bestelling Roid Rage erbij besteld. Was er erg benieuwd naar aangezien de lovende woorden van iedereen. Helaas merk ik er weinig van, zelfs na 2 scoops niet..

Mvg

• #28.460
Thnx XXL! Als het maar "sensationeel" is haha.

@Nosje, Karma <3

:D

Heb bij mn vorige bestelling Roid Rage erbij besteld. Was er erg benieuwd naar aangezien de lovende woorden van iedereen. Helaas merk ik er weinig van, zelfs na 2 scoops niet..

Mvg

Dat is jammer om te horen. Het is het bekende probleem met pre workouts bij de ene werkt het goed en bij een andere niet.... Zo zweren veel mensen bij red line van VPX en als ik deze neem is mijn hele training verpest dus zeg het maar :dunno:

Terug
Naar boven