XXL Nutrition

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Probleem is dat er officieel geen capsules van boven de 5000IU verkocht mogen worden dus een groot assortiment hiervan aanleggen is wat riskant. Zie onderstaand.

Dat is ook de reden dan er 250 tabletjes in onze D3 1000IU zitten dan kan je er ook wat meer nemen. Omdat het kauwtabletjes zijn worden ze ook beter opgenomen dan gelcaps die je doorslikt.

De twee die ik voorstelde bevatten ook geen 5000iu. Die van Jarrow bevat 2500IU en die van Now Foods 2000IU. Die van Jarrow is versterkt met olijfolie als ik het goed heb, wat zorgt voor een hele goede opname.

Maar bedankt voor je reactie!

• Topic Starter Topic Starter
  • #28.482
De twee die ik voorstelde bevatten ook geen 5000iu. Die van Jarrow bevat 2500IU en die van Now Foods 2000IU. Die van Jarrow is versterkt met olijfolie als ik het goed heb, wat zorgt voor een hele goede opname.

Maar bedankt voor je reactie!

oo foutje van mij boven 1000IU mag niet :p

Wij hebben bewust voor kauwtabletten gekozen omdat de opname dan in de slijmvliezen al is en je veel meer D3 ook effectief opneemt. Je kan wel D3 5000IU innemen maar als je dan maar effectief 3000IU opneemt... Daar zit dus ook verschil in, manier van opname.

Hehe, xxl heeft afterpay. Dat was eigenlijk de enige reden dat ik nog bij B&F bestelde. Dat is nou wel voorbij. :roflol:

• #28.484
Hehe, xxl heeft afterpay. Dat was eigenlijk de enige reden dat ik nog bij B&F bestelde. Dat is nou wel voorbij. :roflol:

De implementatie loopt op dit moment, verwacht dat we deze week live kunnen. Zijn wat strubbelingen nog met AP ;)

Thx voor de goodie bags Rene

Smartshaker ziet er goed uit en ik heb weer kunnen smullen van de C&C reep :p

• #28.489

Ik gebruik afterpay omdat ik lui ben, geen zin om raboreader te zoeken, soms doe ik paypall nog minder in te toetsen :o

Het voordeel is dat je achteraf (14 dagen) kan betalen, we zetten er wel een bijdrage op van €0,95 omdat de kosten voor deze betaalmethode voor ons vrij hoog zijn. Dat is circa €0,95 en 2,5% van het factuurbedrag. De bijdrage is dus eigenlijk geen bijdrage maar meer een ontmoedigingsdrempel om voor deze betaalmethode te kiezen ;)

De mensen die niet perse achteraf hoeven te betalen kiezen hopelijk dan voor ideal (lage kosten voor ons)

Het voordeel is dat je achteraf (14 dagen) kan betalen, we zetten er wel een bijdrage op van €0,95 omdat de kosten voor deze betaalmethode voor ons vrij hoog zijn. Dat is circa €0,95 en 2,5% van het factuurbedrag. De bijdrage is dus eigenlijk geen bijdrage maar meer een ontmoedigingsdrempel om voor deze betaalmethode te kiezen ;) De mensen die niet perse achteraf hoeven te betalen kiezen hopelijk dan voor ideal (lage kosten voor ons)

ideal is gratis, paypal moet je ook 30-45 cent betalen dat is telkens verschillend maar deze heb ik ook nodig omdat je op ebay heel veel goede dingen kunt kopen die ze in nederland niet hebben.

Net weer een bestelling gedaan, maar dan duurt het toch lang voordat het eindelijk binnen is.. :p

Keep it up XXL!

• #28.495
Net weer een bestelling gedaan, maar dan duurt het toch lang voordat het eindelijk binnen is.. :p

Keep it up XXL!

We gaan vanaf 1 maart ook op Zondag werken, dan worden alle bestellingen gedaan in het weekend voor zondag 16.00 nog maandag uitgeleverd. Het kan ook 8 maart worden, voor woensdag hoor ik nog van PostNL of 1 maart haalbaar is.

We gaan vanaf 1 maart ook op Zondag werken, dan worden alle bestellingen gedaan in het weekend voor zondag 16.00 nog maandag uitgeleverd. Het kan ook 8 maart worden, voor woensdag hoor ik nog van PostNL of 1 maart haalbaar is.

Was een grapje dat ik niet kon wachten op m'n nieuwe whey, maar deze service is wel ideaal!

Heb gisteren de Delicious whey sample pack, Low carb repen en delicious pancakes samples ontvangen. (thanks XXL voor de snelle afhandelingen)

Vanochtend de pannenkoek gebakken en smaakte best goed :-)

De smaak bij de Low carb reep is best wennen, maar ik zit al heel snel vol van 1 reep.

Later op de dag nog Whey Delicious Apple pie sample met halfvolle melk gedronken. Nu nog de overige 14 smaken testen hehe.

• #28.499
Was een grapje dat ik niet kon wachten op m'n nieuwe whey, maar deze service is wel ideaal!

Dat vinden wij ook :)

Heb gisteren de Delicious whey sample pack, Low carb repen en delicious pancakes samples ontvangen. (thanks XXL voor de snelle afhandelingen)

Vanochtend de pannenkoek gebakken en smaakte best goed :-)

De smaak bij de Low carb reep is best wennen, maar ik zit al heel snel vol van 1 reep.

Later op de dag nog Whey Delicious Apple pie sample met halfvolle melk gedronken. Nu nog de overige 14 smaken testen hehe.

Ik hoor graag wat je van de smaken vind. Speculaas en watermeloen gaan er straks uit (zitten wel in de samplepack), de nieuwe smaken staan al op het doosje maar zitten er nog niet in ;)

Top, moet sowieso weer tmg bestellen en nog wat andere dingetjes.

:thumbs:

Ik dacht vorige week bij mijn bestelling even zo'n hemdje erbij te bestellen die in de aanbieding waren. Omdat ik in de regel maat L koop dacht ik dat XL wel goed zou zijn.... Niet dus, perfect fit voor de teddybeer van mijn zoon... :D:D

Terug
Naar boven