- Waardering
- 4.382
Halloo, hier ff mn email ongevraagd neer pleuren. Straks krijg ik allemaal vage vragen of aanbiedingen![]()
pakketje moet vandaag komen

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Halloo, hier ff mn email ongevraagd neer pleuren. Straks krijg ik allemaal vage vragen of aanbiedingen![]()

Ik krijg net een mail dat de High Protein Bars weer op voorraad zijn. Alleen is de weekaanbieding inmiddels voorbij. Kan ik deze evt. nog wel met de toen geldende korting bestellen?
Wat vervelend dat de Delicious Bars weer in de aanbieding zijn :9

Eerst de low-carb, daarna de High Protein en nu de Delicious Protein bars in de aanbieding. Moeten jullie soms van die repen af?![]()

Wanneer gaa de pudding nou in de aanbieding
en van de EAS< tropical was juist een beetje frisse smaak toch?
en green apple juist niet fris maar meer zoet?
Beste kan je tropical EAS nemen. Green apple valt tegen...![]()

tropical is fris inderdaad. green apple weet ik zo niet meer lang geleden gehad![]()

tropical is fris inderdaad. green apple weet ik zo niet meer lang geleden gehad![]()
Heb zojuist mijn 2e busje Green Apple besteld (en alweer ontvangen), topsmaak naar mijn mening.
Hoe is de green apple?? Is ie lekker fris zuur als n groene appel of?
Wanneer zijn de quest bars er weer René? De lekkerste smaken lijken haast altijd uitverkocht. Precies nu ik weer heb moeten bestellen, mijn protein pudding was bijna op!![]()
Heb zojuist mijn 2e busje Green Apple besteld (en alweer ontvangen), topsmaak naar mijn mening.
Strawberry + White chocolate

aha mooi opgelosthoop dat de producten je bevallen.

Strawberry + White chocolate
---------- Toegevoegd om 15:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:55 ----------
Heb net een sample all day protein (chocolade) met halfvolle melk gedronken.
Eerste slok was ff wennen aan het smaak, maar daarna dronk het echt heerlijk weg.
Moet me denken aan een chocolade milkshake.![]()
Goedemiddag René, kan ik de complex carb gainer ook toevoegen om pannenkoeken te bakken of kan deze niet tegen verhitting?