AndroidHealthClinic

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Ik krijg net een mail dat de High Protein Bars weer op voorraad zijn. Alleen is de weekaanbieding inmiddels voorbij. Kan ik deze evt. nog wel met de toen geldende korting bestellen?

Wat vervelend dat de Delicious Bars weer in de aanbieding zijn :9

• Topic Starter Topic Starter
  • #28.564
Ik krijg net een mail dat de High Protein Bars weer op voorraad zijn. Alleen is de weekaanbieding inmiddels voorbij. Kan ik deze evt. nog wel met de toen geldende korting bestellen?

Dat gaat helaas niet achteraf. De korting was juist op de red fruit smaak omdat we daar nog redelijk voorraad van hadden.

Wat vervelend dat de Delicious Bars weer in de aanbieding zijn :9

;)

Zeker omdat ik ze gisteren net bestelde

Eerst de low-carb, daarna de High Protein en nu de Delicious Protein bars in de aanbieding. Moeten jullie soms van die repen af? ;)

• #28.567
Wanneer gaa de pudding nou in de aanbieding :P

en van de EAS< tropical was juist een beetje frisse smaak toch?
en green apple juist niet fris maar meer zoet?

Beste kan je tropical EAS nemen. Green apple valt tegen... ;)

• #28.570
Wanneer zijn de quest bars er weer René? De lekkerste smaken lijken haast altijd uitverkocht. Precies nu ik weer heb moeten bestellen, mijn protein pudding was bijna op! :eek:

• #28.576
Wanneer zijn de quest bars er weer René? De lekkerste smaken lijken haast altijd uitverkocht. Precies nu ik weer heb moeten bestellen, mijn protein pudding was bijna op! :eek:

Ik weet het niet precies de importeur wacht op een nieuwe lading.

Heb zojuist mijn 2e busje Green Apple besteld (en alweer ontvangen), topsmaak naar mijn mening.

Over smaak valt niet te twisten dus doe ik ook niet meer. De ene vind dit lekker en een ander weer iets anders.

voor welke smaak ben je gegaan?
Strawberry + White chocolate :D

---------- Toegevoegd om 15:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:55 ----------

aha mooi opgelost :thumbs: hoop dat de producten je bevallen.

Heb net een sample all day protein (chocolade) met halfvolle melk gedronken.
Eerste slok was ff wennen aan het smaak, maar daarna dronk het echt heerlijk weg.

Moet me denken aan een chocolade milkshake.:p

Goedemiddag René, kan ik de complex carb gainer ook toevoegen om pannenkoeken te bakken of kan deze niet tegen verhitting?

• #28.579
Strawberry + White chocolate :D

---------- Toegevoegd om 15:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:55 ----------

Heb net een sample all day protein (chocolade) met halfvolle melk gedronken.
Eerste slok was ff wennen aan het smaak, maar daarna dronk het echt heerlijk weg.

Moet me denken aan een chocolade milkshake.:p

goed om te horen!

Goedemiddag René, kan ik de complex carb gainer ook toevoegen om pannenkoeken te bakken of kan deze niet tegen verhitting?

In de pancake mix zitten een speciaal behandeld eiwit ik heb altijd begrepen als je normale whey teveel verhit er zich ammoniak kan vormen en het eiwit degenereert. Ik heb dit nooit zelf uitgezocht maar wel van onze producent begrepen.

Laatst bewerkt door een moderator:
Oké bedankt René, sowieso koop ik de eerstvolgende bestelling bij jou, pancake mix dus :thumbup::D

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven