AndroidHealthClinic

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Ik vind Green Apple anders goed te doen hoor :)
Ik vind hem zo tegenvallen omdat hij niet lekker zurig smaakt zoals ik verwacht van green apple.
Het lijkt qua smaak meer op van die troebele appelsap.. Te zoet voor mijn smaak in ieder geval.
De tropical vind ik zelf veel frisser. Maar smaken verschillen ;)

Ik heb nu de Perfect Mass Gainer, op zich een goede smaak en niet zo'n suikerbom. Maar hij mixt echt slecht en er blijft altijd veel aan m'n shakebeker plakken als ik hem neem. De Whey Delicious bijvoorbeeld mixt veel beter met water.

Jaa Green Apple is heerlijk :D

renee is de whey perfection weer in de aanbieding?

Net jullie aardbei/witte choco pudding gemaakt.
De smaak is heel erg goed! Van mij mocht hij wel wat dunner, misschien dat een uur opstijven echt te lang is.
Maar ik vrees dat ik deze vaker ga bestellen!

Net jullie aardbei/witte choco pudding gemaakt. De smaak is heel erg goed! Van mij mocht hij wel wat dunner, misschien dat een uur opstijven echt te lang is. Maar ik vrees dat ik deze vaker ga bestellen!

Kan t zelf dunner/dikker maken door langer/korter in de ijskast .. precies heo je zelf het lekkerste vind

Wat is de structuur van die pudding? Echt drilpudding oid?

Ik had het met mijn shakebeker geschud. Toen was het al vrij dik en moest ik de zijkanten met een lepel eruit 'schrapen'.
Het was al heel erg lekker en dun.
Omdat mijn vrouw later thuis kwam, had de pudding ongeveer een uur in de koelkast gestaan waardoor hij erg dik werd (ik kon het schaaltje ondersteboven houden zonder dat er iets uit viel.

Maar ik heb geen enkele klontje gevoeld, het was vrij zacht in mijn mond.
Ik vind het echt een aanrader.

• Topic Starter Topic Starter
  • #28.591
Ik heb nu de Perfect Mass Gainer, op zich een goede smaak en niet zo'n suikerbom. Maar hij mixt echt slecht en er blijft altijd veel aan m'n shakebeker plakken als ik hem neem. De Whey Delicious bijvoorbeeld mixt veel beter met water.

Dat zijn de vezels van de havermout we hebben bewust gekozen voor een shake met vezels omdat dit juist de spijsvertering stimuleert.

renee is de whey perfection weer in de aanbieding?

:whip:

Net jullie aardbei/witte choco pudding gemaakt.
De smaak is heel erg goed! Van mij mocht hij wel wat dunner, misschien dat een uur opstijven echt te lang is. Maar ik vrees dat ik deze vaker ga bestellen!

Kan t zelf dunner/dikker maken door langer/korter in de ijskast .. precies heo je zelf het lekkerste vind

Klopt en ook met de verhouding poeder/vloeistof

Wat is de structuur van die pudding? Echt drilpudding oid?

Is meer wat vast die pudding

Ik had het met mijn shakebeker geschud. Toen was het al vrij dik en moest ik de zijkanten met een lepel eruit 'schrapen'.
Het was al heel erg lekker en dun.
Omdat mijn vrouw later thuis kwam, had de pudding ongeveer een uur in de koelkast gestaan waardoor hij erg dik werd (ik kon het schaaltje ondersteboven houden zonder dat er iets uit viel.

Maar ik heb geen enkele klontje gevoeld, het was vrij zacht in mijn mond.
Ik vind het echt een aanrader.

Het is even zoeken naar de juiste mengverhouding maar als je daar uit bent dan is het super lekker :)

Jullie oats zien er anders uit dan die van B&F, iets ander smaakje ook. Vanmiddag 150 gr oats en sample Whey Delicious Pistache geprobeerd, dat is echt verdomd goed te drinken.

Misschien een stomme vraag..

Als ik bijvoorbeeld de delicious pancakes vanavond zou gaan bakken, zouden de pancakes morgenmiddag het ´overleven< ? 'Verlies' ik hierdoor misschien belangrijke voedingsstoffen omdat ik niet direct de pancakes opeet??

ow nice, zie dat de beast tanktop nu 4,95 is, effe 2 bestellen, L zet net wat te strak dus xl zal wel goed zijn:)

net whey,creatine,xtreme test, no explode en 2 tanktops besteld, bestelnummer is: 398205 :D

Laatst bewerkt:
ow nice, zie dat de beast tanktop nu 4,95 is, effe 2 bestellen, L zet net wat te strak dus xl zal wel goed zijn:)

De XL valt zo ongeveer als een standaard M, dus als je normaal gesporken L zou dragen zou ik maar de XXL bestellen and keep your fingers crossed ;)

Heb nu een maandje jullie Megagrow + Whey Isolaat gebruikt en ben 3kg aangekomen (mijn trainingsmaat ook 2 kg erbij). Heb ook een stuk minder spierpijn dan voorheen dus ben tot nu toe erg tevreden met het product (op de smaak Kers na, die is echt ranzig).
Nu een vraag, ik ben van plan nog een maandje te bulken om daarna 6 maanden te cutten. Is Megagrow ook aan te raden voor de cut of adviseer je daarvoor iets anders?

Ik was wel van plan om bij mijn volgende bestelling jullie Essential Amino Stack eens erbij te proberen.

• Topic Starter Topic Starter
  • #28.597
Jullie oats zien er anders uit dan die van B&F, iets ander smaakje ook. Vanmiddag 150 gr oats en sample Whey Delicious Pistache geprobeerd, dat is echt verdomd goed te drinken.

Ik hoor dat vaker, ik heb die van de concurrent nooit gezien. Wij hebben in het verleden 4 varianten getest en deze vond we qua smaak, structuur en vezels het beste. Pistache vind ik ook lekker qua smaak.

Misschien een stomme vraag..

Als ik bijvoorbeeld de delicious pancakes vanavond zou gaan bakken, zouden de pancakes morgenmiddag het ´overleven< ? 'Verlies' ik hierdoor misschien belangrijke voedingsstoffen omdat ik niet direct de pancakes opeet??

Ja dat kan zeker, wel even laten overnachten in de koelkast.

net whey,creatine,xtreme test, no explode en 2 tanktops besteld, bestelnummer is: 398205 :D

top thx!

De XL valt zo ongeveer als een standaard M, dus als je normaal gesporken L zou dragen zou ik maar de XXL bestellen and keep your fingers crossed ;)

Ze zijn echt te kleine gemaakt door de producent terwijl we van elke maat een sample hadden opgestuurd. We gaan ook niet verder met deze producent en stappen over op een andere.

Heb nu een maandje jullie Megagrow + Whey Isolaat gebruikt en ben 3kg aangekomen (mijn trainingsmaat ook 2 kg erbij). Heb ook een stuk minder spierpijn dan voorheen dus ben tot nu toe erg tevreden met het product (op de smaak Kers na, die is echt ranzig).
Nu een vraag, ik ben van plan nog een maandje te bulken om daarna 6 maanden te cutten. Is Megagrow ook aan te raden voor de cut of adviseer je daarvoor iets anders?

Ik was wel van plan om bij mijn volgende bestelling jullie Essential Amino Stack eens erbij te proberen.

Goed om te horen dat je goed vooruit gaat met onze supps! Ik zou dan even de MG laten staan en EAS (3 scoops) drinken tijdens de training. Zelf pak ik altijd tropical dat is lekker fris. Wel zou je als creatine bv creashock pump kunnen nemen. Juist tijdens de cut ontbreekt het vaak aan pomp en dan houdt je wel me dit product.

Wanneer verwacht je deze René?

Miss Fitness - Daily Multi Vitamin

Goed om te horen dat je goed vooruit gaat met onze supps! Ik zou dan even de MG laten staan en EAS (3 scoops) drinken tijdens de training. Zelf pak ik altijd tropical dat is lekker fris. Wel zou je als creatine bv creashock pump kunnen nemen. Juist tijdens de cut ontbreekt het vaak aan pomp en dan houdt je wel me dit product.

Ok dank voor je reactie. Ik skip de megagrow wel bij mijn bestelling en vervang deze dan voor EAS + Creashock + Dextrojuice Pro. Als ik het goed begrijp wordt het dan dus :

Creaschock voor de training
EAS tijdens de training
Dextrojuice Pro + Whey isolaat na de training?

Zit er eigenlijk verschil qua kwaliteit/opname/etc. tussen jullie ultra fine oats en oats uit de supermarkt die ik in de blender stop?

Terug
Naar boven