- Waardering
- 4.382
Oké bedankt René, sowieso koop ik de eerstvolgende bestelling bij jou, pancake mix dus![]()
pancake's zijn

Laatst bewerkt door een moderator:
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Oké bedankt René, sowieso koop ik de eerstvolgende bestelling bij jou, pancake mix dus![]()

tropical is fris inderdaad. green apple weet ik zo niet meer lang geleden gehad![]()

Ik vind hem zo tegenvallen omdat hij niet lekker zurig smaakt zoals ik verwacht van green apple.

Net jullie aardbei/witte choco pudding gemaakt. De smaak is heel erg goed! Van mij mocht hij wel wat dunner, misschien dat een uur opstijven echt te lang is. Maar ik vrees dat ik deze vaker ga bestellen!
Ik heb nu de Perfect Mass Gainer, op zich een goede smaak en niet zo'n suikerbom. Maar hij mixt echt slecht en er blijft altijd veel aan m'n shakebeker plakken als ik hem neem. De Whey Delicious bijvoorbeeld mixt veel beter met water.

Net jullie aardbei/witte choco pudding gemaakt.
De smaak is heel erg goed! Van mij mocht hij wel wat dunner, misschien dat een uur opstijven echt te lang is. Maar ik vrees dat ik deze vaker ga bestellen!
Kan t zelf dunner/dikker maken door langer/korter in de ijskast .. precies heo je zelf het lekkerste vind
Wat is de structuur van die pudding? Echt drilpudding oid?
Ik had het met mijn shakebeker geschud. Toen was het al vrij dik en moest ik de zijkanten met een lepel eruit 'schrapen'.
Het was al heel erg lekker en dun.
Omdat mijn vrouw later thuis kwam, had de pudding ongeveer een uur in de koelkast gestaan waardoor hij erg dik werd (ik kon het schaaltje ondersteboven houden zonder dat er iets uit viel.
Maar ik heb geen enkele klontje gevoeld, het was vrij zacht in mijn mond.
Ik vind het echt een aanrader.

ow nice, zie dat de beast tanktop nu 4,95 is, effe 2 bestellen, L zet net wat te strak dus xl zal wel goed zijn![]()

Jullie oats zien er anders uit dan die van B&F, iets ander smaakje ook. Vanmiddag 150 gr oats en sample Whey Delicious Pistache geprobeerd, dat is echt verdomd goed te drinken.
Misschien een stomme vraag..
Als ik bijvoorbeeld de delicious pancakes vanavond zou gaan bakken, zouden de pancakes morgenmiddag het ´overleven< ? 'Verlies' ik hierdoor misschien belangrijke voedingsstoffen omdat ik niet direct de pancakes opeet??
ow nice, zie dat de beast tanktop nu 4,95 is, effe 2 bestellen, L zet net wat te strak dus xl zal wel goed zijn
net whey,creatine,xtreme test, no explode en 2 tanktops besteld, bestelnummer is: 398205![]()
De XL valt zo ongeveer als een standaard M, dus als je normaal gesporken L zou dragen zou ik maar de XXL bestellen and keep your fingers crossed![]()
Heb nu een maandje jullie Megagrow + Whey Isolaat gebruikt en ben 3kg aangekomen (mijn trainingsmaat ook 2 kg erbij). Heb ook een stuk minder spierpijn dan voorheen dus ben tot nu toe erg tevreden met het product (op de smaak Kers na, die is echt ranzig).
Nu een vraag, ik ben van plan nog een maandje te bulken om daarna 6 maanden te cutten. Is Megagrow ook aan te raden voor de cut of adviseer je daarvoor iets anders?
Ik was wel van plan om bij mijn volgende bestelling jullie Essential Amino Stack eens erbij te proberen.
Goed om te horen dat je goed vooruit gaat met onze supps! Ik zou dan even de MG laten staan en EAS (3 scoops) drinken tijdens de training. Zelf pak ik altijd tropical dat is lekker fris. Wel zou je als creatine bv creashock pump kunnen nemen. Juist tijdens de cut ontbreekt het vaak aan pomp en dan houdt je wel me dit product.