AndroidHealthClinic

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Vandaag voor het eerst beef jerky geprobeerd. Had de smaak original maar ga volgende keer voor een andere smaak. Heb ook nog de smaak peppered hier liggen. Beef jerky viel zeker niet tegen, hij was wel wat taai maar vond hem goed te doen. De makro's zijn ook heel goed wat het 'snacken' toch redelijk verantwoord maakt! Conclusie: vond de beef jerky goed genoeg om de andere drie smaken ook uit te proberen! Bij mn volgende bestelling ga ik voor Teriyaki, iemand toevallig al ervaring mee?

[Link niet meer beschikbaar]

Mooie koeltassen, alleen die prijs..

Rene,

Weet je zo uit je hoofd wanneer de nieuwe pre workout Blast! binnen is?

Voor zo'n prijsje wil ik 'm wel uitproberen. :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #28.528
De High Protein Bars zijn in de aanbieding maar de smaak Choco is uitverkocht? Dat is de enige die ik lust. Is dit nog enigszins op te lossen, bijvoorbeeld dat ik redfruit bestel en bij de opmerkingen zet: choco , nasturen ??

• #28.530
De High Protein Bars zijn in de aanbieding maar de smaak Choco is uitverkocht? Dat is de enige die ik lust. Is dit nog enigszins op te lossen, bijvoorbeeld dat ik redfruit bestel en bij de opmerkingen zet: choco , nasturen ??

Ja is goed zet er even bij afgesproken met René ;)

Hey René,

Bedankt voor de tanktop bij mijn bestelling!

groeten,
Jens

Gelukkig hadden jullie fluid fighters in het assortiment! nu heb ik alles netjes op voorraad voor de JBC!

• #28.533
Hi René,

Wat is de ideale tussendoor eitwit shake tussen ontbijt en lunch?
Delicious Pudding of All day protein?

Ter info:
Ik ontbijt om 06.30 en lunch tussen 12.30-13.00

Groeten,
Jay

• #28.535
Hi René,

Wat is de ideale tussendoor eitwit shake tussen ontbijt en lunch?
Delicious Pudding of All day protein?

Ter info:
Ik ontbijt om 06.30 en lunch tussen 12.30-13.00

Groeten,
Jay

Hi Jay,

Als je echt een eiwitproduct zoekt dan zeker all day protein. De pudding is meer een eiwitrijke dessert op tussendoortje met het unieke HDP ;)

Hi Jay, Als je echt een eiwitproduct zoekt dan zeker all day protein. De pudding is meer een eiwitrijke dessert op tussendoortje met het unieke HDP ;)

Thanks René voor je snelle antwoord :D

Ik ben momenteel aan het cutten en zocht voor eiwitrijke of in ieder producten die mijn maag voor tussendoortjes goed kunnen vullen, vandaar mijn twijfel tussen Pudding en All day.

Thanks René voor je snelle antwoord :D

Ik ben momenteel aan het cutten en zocht voor eiwitrijke of in ieder producten die mijn maag voor tussendoortjes goed kunnen vullen, vandaar mijn twijfel tussen Pudding en All day.

Ik vind die pudding toch een betere vulling dan een shake....

Wat raden jullie aan voor mensen met (een lichte) lactose intolerantie? De laatste tijd krijg ik steeds meer last van mijn buik na het drinken van een Whey shake (ik gebruik nu ON Gold Standard). Ik zie dat XXL Whey Isolaat en Whey Hydrolisaat aanbiedt. De prijs is hetzelfde, dus dat is geen factor. Dan komt het neer op verteerbaarheid en smaak. Of zie ik nog iets over het hoofd?

• #28.539
Hi René

Ik heb toch maar een pot Delicous pudding + sample packs van All day protein besteld :D

Terug
Naar boven