MuscleMeat

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Ik kom net terug om m'n eerste pakketje op te halen, ligt er helemaal niets.
En het is om 10:34u daar aangemeld ???

Gister besteld:
XXL Nutrition - Vitamine C1000
Tested Nutrition - Tested Rhodiola

Voor het geld is het het proberen waard. Hoop hiermee mijn cortisol niveau te doen dalen.

Zojuist voor het eerst besteld, na het hele gebeuren bij de concurrent, mochten de smaken bevallen hebben jullie er een klant bij;)

Maak er wat sensationeels van zou ik zeggen.

397156

Zojuist voor het eerst besteld, na het hele gebeuren bij de concurrent, mochten de smaken bevallen hebben jullie er een klant bij;)

397156

Ik gebruikte eerder ook andere whey (geen B&F merk) en ben sinds enkele weken overgestapt op Whey Delicious Vanille. Een ding is zeker.. Ik ben overtuigd :)

Ik gebruikte eerder ook andere whey (geen B&F merk) en ben sinds enkele weken overgestapt op Whey Delicious Vanille. Een ding is zeker.. Ik ben overtuigd :)

Ik heb van alles wat, voor een maat en voor mezelf, 2x perzik mango(deze leek ons beide erg lekker!) , banaan en chocolade caramel. Alles in 1 kilo potten, dus als ik het niet lekker vindt zit ik niet met een grote pot:)

Net iets over 6 besteld door mn werk.
Hoop dat die er nog bij kan voor morgen.

Gr

Ik heb van alles wat, voor een maat en voor mezelf, 2x perzik mango(deze leek ons beide erg lekker!) , banaan en chocolade caramel. Alles in 1 kilo potten, dus als ik het niet lekker vindt zit ik niet met een grote pot:)

Die chocolade caramel wil ik ook eens proeven! :D

René, had vanmiddag besteld bij jullie alleen heb ik nog geen bevestiging gehad..

Ik heb amino en dan die fluid fighters besteld, ohja ook nog een reep.
:D zou je dit eens na kunnen kijken?

Vanmiddag een sample van de pudding binnen gekregen. Van de week proberen.

Gaan jullie nog Protein Cookies in jullie assortiment opnemen? Ideaal als tussendoortje en een stuk goedkoper dan de protein bars.
kan ik eigenlijk alles bij jullie bestellen en weet ik tenminste zeker dat er daadwerkelijk proteine in de cookies zit:-)

18:00 uur besteld, 18:01 verzonden, top! :)

De concurrent van jullie heeft de top 5 van nieuwe pre workouts samengesteld. De nieuwe pre workout met hoge verwachtingen, Blast! , Staat hier geen eens bij. Schande!

• Topic Starter Topic Starter
  • #28.554
Ik kom net terug om m'n eerste pakketje op te halen, ligt er helemaal niets.
En het is om 10:34u daar aangemeld ???

Bekende verhaal, dat ligt er gewoon maar ze kijken daar niet goed.

Gister besteld:
XXL Nutrition - Vitamine C1000
Tested Nutrition - Tested Rhodiola

Voor het geld is het het proberen waard. Hoop hiermee mijn cortisol niveau te doen dalen.

:thumbs:

397156

Hoop dat de producten je bevallen!

Goed om te horen!

Perzik mango is mijn favoriet samen met pistache die smaak is gewoon te lekker :p

Net iets over 6 besteld door mn werk.
Hoop dat die er nog bij kan voor morgen.

Gr

Ik durf niets te zeggen, ik was er niet en is afhankelijk hoe laat postnl de pakketjes komt halen.

Die chocolade caramel wil ik ook eens proeven! :D

René, had vanmiddag besteld bij jullie alleen heb ik nog geen bevestiging gehad..

Ik heb amino en dan die fluid fighters besteld, ohja ook nog een reep.
:D zou je dit eens na kunnen kijken?

Om te kijken heb ik een emailadres nodig, ik denk dat je een verkeerd emailadres hebt ingevuld dus postcode en naar mss beter.

Vanmiddag een sample van de pudding binnen gekregen. Van de week proberen.

:meal:

Gaan jullie nog Protein Cookies in jullie assortiment opnemen? Ideaal als tussendoortje en een stuk goedkoper dan de protein bars.
kan ik eigenlijk alles bij jullie bestellen en weet ik tenminste zeker dat er daadwerkelijk proteine in de cookies zit:-)

Heb ik nog niet naar gekeken. Ik zal eens rondvragen waar een betrouwbare producent zit. We hebben nog heel veel projecten lopen en moeten wat prioriteiten stellen.

18:00 uur besteld, 18:01 verzonden, top! :)

:woot:

De concurrent van jullie heeft de top 5 van nieuwe pre workouts samengesteld. De nieuwe pre workout met hoge verwachtingen, Blast! , Staat hier geen eens bij. Schande!

haha! je bedoelt die shop voor huisvrouwen? ik hoorde dat ze ook op de huishoudbeurs staan :D

Mijn postcode is 4527PB René

Terug
Naar boven