- Waardering
- 7.946
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Lol echt altijf binnen 2 minuten na bestelling een mail dat de spullen verzonden zijn
Sterk hoor! Morgen weer een leuk doosje met de post![]()
Zo... ook effe een bestelling gedaan op het laatste moment
ik zou het handig vinden als je ook kon kiezen om het in de na middag geleverd te kunnen krijgen volgens mij hebben ze dat bij de wehkamp ook, dus dat je zegt tussen 17:00 en 20:00 bijvoorbeeld.
Dan gaan wel wel toevoegen binnenkort een checkout met verzendopties van PostNL maar voor avondbezorging krijg je dan wel meerkosten. Deze kosten moeten wij aan postnl betalen voor een avondlevering.
Dan gaan wel wel toevoegen binnenkort een checkout met verzendopties van PostNL maar voor avondbezorging krijg je dan wel meerkosten. Deze kosten moeten wij aan postnl betalen voor een avondlevering.
Die optie hebben sinds kort ook, samen met extra vroeg leveren op PostNL punten. Erg handig van PostNL! Veel klanten kiezen er voor bij ons, ondanks de extra kosten die PostNL er voor vraagt. Gefeliciteerd met zondag versturen! Erg mooie toevoeging aan het bedrijf.
Heb mijn standaard bestelling weer binnen, bedankt! Oats, whey isolaat, pepto pro en dextrojuice.
Bij andere bedrijven moet je ook extra betalen voor avondbezorging. Iets van €2 dacht ik.
Bestelling ontvangen!
Jullie hebben er wat moois van gemaakt![]()
Hey xxxl, vraagje: welke mass gainer raad je me aan?
Deze lijkt me goed omdat er maar 9 gr suiker per 100 gr aanwezig is.
http://xxlnutrition.com/nl/nld/xxl-nutrition/perfect-mass-gainer
Hey xxxl, vraagje: welke mass gainer raad je me aan? Deze lijkt me goed omdat er maar 9 gr suiker per 100 gr aanwezig is. http://xxlnutrition.com/nl/nld/xxl-nutrition/perfect-mass-gainer
Ik test straks na de Isolaat gebruikt te hebben de Whey Delicious. Smaak ltd edition Yoghurt framboos...![]()
Bij mij komt postnl niet in de avond, postcode amsterdam zuid oost. Tuig uit de bijlmer heeft dat verkloot.

Fully loaded is een aanrader op nuchtere maag
Normaal van pre-workout helemaal naar de t*ring na de training
Voel me nu gewoon goed![]()