MuscleMeat

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Lol echt altijf binnen 2 minuten na bestelling een mail dat de spullen verzonden zijn :D
Sterk hoor! Morgen weer een leuk doosje met de post :)

Zo... ook effe een bestelling gedaan op het laatste moment

• Topic Starter Topic Starter
  • #28.623
Lol echt altijf binnen 2 minuten na bestelling een mail dat de spullen verzonden zijn :D
Sterk hoor! Morgen weer een leuk doosje met de post :)

Zo... ook effe een bestelling gedaan op het laatste moment

:thumbs:

---------- Toegevoegd om 22:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:00 ----------

Goed nieuws voor onze klanten! onze verzendtijden voor Nederland zijn verruimd. Vanaf dit weekend gaan we ook op zondag verzenden.

Hieronder een overzicht:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

ik zou het handig vinden als je ook kon kiezen om het in de na middag geleverd te kunnen krijgen volgens mij hebben ze dat bij de wehkamp ook, dus dat je zegt tussen 17:00 en 20:00 bijvoorbeeld.

• #28.625
ik zou het handig vinden als je ook kon kiezen om het in de na middag geleverd te kunnen krijgen volgens mij hebben ze dat bij de wehkamp ook, dus dat je zegt tussen 17:00 en 20:00 bijvoorbeeld.

Dan gaan wel wel toevoegen binnenkort een checkout met verzendopties van PostNL maar voor avondbezorging krijg je dan wel meerkosten. Deze kosten moeten wij aan postnl betalen voor een avondlevering.

Dan gaan wel wel toevoegen binnenkort een checkout met verzendopties van PostNL maar voor avondbezorging krijg je dan wel meerkosten. Deze kosten moeten wij aan postnl betalen voor een avondlevering.

Die optie hebben sinds kort ook, samen met extra vroeg leveren op PostNL punten. Erg handig van PostNL! Veel klanten kiezen er voor bij ons, ondanks de extra kosten die PostNL er voor vraagt. Gefeliciteerd met zondag versturen! Erg mooie toevoeging aan het bedrijf.

Heb mijn standaard bestelling weer binnen, bedankt! Oats, whey isolaat, pepto pro en dextrojuice.

Laatst bewerkt:

Bij andere bedrijven moet je ook extra betalen voor avondbezorging. Iets van €2 dacht ik.

Bestelling ontvangen!
Jullie hebben er wat moois van gemaakt :D

• #28.629
Die optie hebben sinds kort ook, samen met extra vroeg leveren op PostNL punten. Erg handig van PostNL! Veel klanten kiezen er voor bij ons, ondanks de extra kosten die PostNL er voor vraagt. Gefeliciteerd met zondag versturen! Erg mooie toevoeging aan het bedrijf.

Heb mijn standaard bestelling weer binnen, bedankt! Oats, whey isolaat, pepto pro en dextrojuice.

:thumbs:

Bij andere bedrijven moet je ook extra betalen voor avondbezorging. Iets van €2 dacht ik.

Alleen bij bedrijven die echt dure producten verkopen is het gratis heb ik gezien. Denk aan computers, tv schermen etc. Ik denk toch dat het een goede aanvulling is. Je kan dan ook ervoor kiezen dan je maandag besteld en donderdag geleverd krijgt dat soort dingen.

Bestelling ontvangen!
Jullie hebben er wat moois van gemaakt :D

Succes met je supps!

• #28.631
Het is zeker een goede aanvulling :thumb:

Ik test straks na de Isolaat gebruikt te hebben de Whey Delicious. Smaak ltd edition Yoghurt framboos...:p

Bedankt voor het advies.

Bij mij komt postnl niet in de avond, postcode amsterdam zuid oost. Tuig uit de bijlmer heeft dat verkloot.

Fully loaded is een aanrader op nuchtere maag
Normaal van pre-workout helemaal naar de t*ring na de training
Voel me nu gewoon goed:)

• #28.640
Fully loaded is een aanrader op nuchtere maag
Normaal van pre-workout helemaal naar de t*ring na de training
Voel me nu gewoon goed:)

Is ook veel meer dan gewoon een pre workout dat is het verschil, goed om te horen dat je het merkt :thumbs:

Als je Fully Loaded alleen beschouwt als een pre workout (zoals toch veel mensen doen) dan doe je het product echt tekort.

Terug
Naar boven