Fitness Seller

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

• Topic Starter Topic Starter
  • #28.662
Rene,

ik heb een maand http://xxlnutrition.com/nl/nld/xxl-nutrition/life-energy genomen. Jij hebt ooit in een forum gevraagd aan mij of ik wilde aangeven wat ik ervan merkte. Eigenlijk niet zoveel moet ik zeggen.
Hoe zijn de ervaringen?

We horen dat of dat mensen het heel goed vinden werken en anderen merken niets. Er zijn duidelijk twee kampen. Ik heb geen idee hoe dat kan maar het valt wel op. Jammer dat het voor jou niets heeft gedaan.

Hey René, welke supps raad je aan tijdens IF? Naast bcaa's natuurlijk. En dan tijdens een clean bulk.

Ik ben meer een voorstander van essential amino stack vind dat echt een aanrader.

Vlees is altijd goed ;)

Vraagje:
als ik vanuit België een mass gainer bestel op zondagavond, wanneer wordt deze dan geleverd?

Maandag verzonden en dinsdag geleverd inderdaad.

Gebruik al een tijdje de cookie whey en die is echt top en geen klonten dus helemaal blij.
Krijg bij deze order een proefmonster prebooster, werkte echt top. Had goede focus weet alleen njet meer welke het was. Heb nu unleash maar wat is die smaak smerig en zo chemisch, dit kan toch niet gezond zijn? Merkte ook helemaal niks afgelopen vrijdag? Verder sinds een weekje omega3/multivitamine en de spierpijn lijkt mij minder zover dat kan?

• #28.664
Gebruik al een tijdje de cookie whey en die is echt top en geen klonten dus helemaal blij.
Krijg bij deze order een proefmonster prebooster, werkte echt top. Had goede focus weet alleen njet meer welke het was. Heb nu unleash maar wat is die smaak smerig en zo chemisch, dit kan toch niet gezond zijn? Merkte ook helemaal niks afgelopen vrijdag? Verder sinds een weekje omega3/multivitamine en de spierpijn lijkt mij minder zover dat kan?

We gebruiken niet te gek veel zoetstoffen ook niet in de pre workouts die heb je wel nodig om de sterke smaak van bepaalde ingredienten goed te maskeren. USA merken gebruiken zeker 10x meer zoetstoffen dan wij.

Geen idee of je herstel daardoor beter is, je voelt het zelf het beste. Dat is sowieso de manier om goed naar je lichaam te luisteren en te voelen of iets helpt of niet.

dat hoef je niet eens te vragen dat is waarschijnlijk vanille/chocolade.

• #28.667
votre whey est elle obtenue à partir du lait ou de résidu de fromage .
Merci.

uw whey is zij vanaf de melk of residu van kaas verkregen.

Bedankt.

Hoelang kan je fat attack achter elkaar nemen?
Ik wen altijd erg snel aan boosters/fatburners etc. of is dat niet erg?

Of zou het een idee zijn om 2 weken op 2 weken af te nemen?

als je het voor de eerste keer gebruikt isie na n maand op denk ik
je kan dan n andere gebruiken of n pauze inlassen als je geen vorderingen meer hebt om je metabolisme weer op gang te brengen en bv n weekje op onderhoud eten, en daarna weer verder, kijk wat voor je werkt...

ik zelf pak meestal geen twee dezelfde achter elkaar...

bestelling 399735 Incoming, kijk uit naar de post morgen :)

• #28.672
votre whey est elle obtenue à partir du lait ou de résidu de fromage .
Merci.

uw whey is zij vanaf de melk of residu van kaas verkregen.

Bedankt.

Inderdaad, alle whey komt van het residu dat overblijft als je kaas maakt.

Hoelang kan je fat attack achter elkaar nemen?
Ik wen altijd erg snel aan boosters/fatburners etc. of is dat niet erg?

Of zou het een idee zijn om 2 weken op 2 weken af te nemen?

Ik zou het zelf even bekijken als ik jou was, beste voel je dat zelf aan.

als je het voor de eerste keer gebruikt isie na n maand op denk ik
je kan dan n andere gebruiken of n pauze inlassen als je geen vorderingen meer hebt om je metabolisme weer op gang te brengen en bv n weekje op onderhoud eten, en daarna weer verder, kijk wat voor je werkt...

ik zelf pak meestal geen twee dezelfde achter elkaar...

Goede tip! beste wat experimenteren wat goed voor je werkt.

bestelling 399735 Incoming, kijk uit naar de post morgen :)

:thumbs:

Nu een aantal dagen jullie whey , perzik-mango vind ik erg lekker:D Helaas valt me chocolade caramel me wat tegen, smaakt heel eiwitterig. Dat was bij die van b&f niet zo, maarja de reden weten we inmiddels. Verder tevreden:D

86.2 Procent eiwit in de isolaat in de laatste test! Goed werk Rene

Bedankt voor de tip !
Dan ga ik zelf wat uitproberen ;)

• #28.677
Nu een aantal dagen jullie whey , perzik-mango vind ik erg lekker:D Helaas valt me chocolade caramel me wat tegen, smaakt heel eiwitterig. Dat was bij die van b&f niet zo, maarja de reden weten we inmiddels. Verder tevreden:D

Over smaak valt niet te twisten dus ga ik niet doen :D

van de CGC ook? chocolade bevalt me erG! maar dan probeer ik vanille de volgende x

Zie hierboven Casper ;)

86.2 Procent eiwit in de isolaat in de laatste test! Goed werk Rene

Net iets minder als bij onze eigen testen (86,6%) maar vind het zeker een goede score. Zeker ook dat er maar 0,8 gram suiker (lactose) in bleek te zitten in plaats van 2,3% wat we zelf aangeven.

Bedankt voor de tip !
Dan ga ik zelf wat uitproberen ;)

Je krijgt vrijdags toch een melding dat als je een zaterdaglevering wilt dat je moet kiezen voor een DPD pakketshop? Anders wordt deze maandag geleverd.

goed om te horen!

Dat is niet de bedoeling mail me even je ordernummer op rene@xxlnutrition.nl dan lossen we dat op.

Daarnet de bestelling binnengekregen net voordat ik vertrok naar school om les te geven, god***domme wat was dat?! Jullie proteïne repen met cocos en whey delicious zijn echt pure heaven, nieuwe vaste klant hier! ;)

Terug
Naar boven