AndroidHealthClinic

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Vandaag de xxl pudding (mango) geprobeerd en vond 'm erg lekker! Binnenkort een pot bestellen.

Tot wanneer kan de levering komen in België? Ik bestelde gisteren voormiddag wat supplementen maar ze zijn nog altijd niet toegekomen, ik ben de hele dag thuis gebleven maar heb nog niets gezien of gehoord. Tot wanneer wordt er geleverd? Dan weet ik hoelang ik nog moet wachten ;)

Bestelling goed aangekomen gisteren. Alles weer tip top:thumbs:

Tot wanneer kan de levering komen in België? Ik bestelde gisteren voormiddag wat supplementen maar ze zijn nog altijd niet toegekomen, ik ben de hele dag thuis gebleven maar heb nog niets gezien of gehoord. Tot wanneer wordt er geleverd? Dan weet ik hoelang ik nog moet wachten ;)

Vrijdag optijd bestellen is maandag in huis ;)

René, ik heb vorige maand een XXL tas besteld, sinds 2 weken in gebruik en rits van het hoofdvak is nu al kapot :( Ik vond de ritsen al erg stroef... Dit vind ik dus niet echt tof. Hebben jullie meer klachten gekregen over de tas, of heb ik gewoon pech? Zo vaak heb ik hem niet eens gebruikt..

• Topic Starter Topic Starter
  • #28.645
Vandaag de xxl pudding (mango) geprobeerd en vond 'm erg lekker! Binnenkort een pot bestellen.

:thumbs:

Je krijgt vrijdags toch een melding dat als je een zaterdaglevering wilt dat je moet kiezen voor een DPD pakketshop? Anders wordt deze maandag geleverd.

Bestelling goed aangekomen gisteren. Alles weer tip top:thumbs:

Vrijdag optijd bestellen is maandag in huis ;)

goed om te horen!

René, ik heb vorige maand een XXL tas besteld, sinds 2 weken in gebruik en rits van het hoofdvak is nu al kapot :( Ik vond de ritsen al erg stroef... Dit vind ik dus niet echt tof. Hebben jullie meer klachten gekregen over de tas, of heb ik gewoon pech? Zo vaak heb ik hem niet eens gebruikt..

Dat is niet de bedoeling mail me even je ordernummer op rene@xxlnutrition.nl dan lossen we dat op.

Hey René
Vandaag (zaterdag) een bestelling geplaatst om 17:10.
Wanneer zou deze aankomen? Ik woon in Belgie.
Ook heb ik een paar PWO's samples gevraagd, dit om deze te testen en te zien welke bij mij past en eventueel een review te plaatsen.
Maak je er wat moois van?

Alvast bedankt
Vincent

Laatst bewerkt:
  • #28.650
Hey René
Vandaag (zaterdag) een bestelling geplaatst om 17:10.
Wanneer zou deze aankomen? Ik woon in Belgie.
Ook heb ik een paar PWO's samples gevraagd, dit om deze te testen en te zien welke bij mij past en eventueel een review te plaatsen.
Maak je er wat moois van?
Mijn bestelnummer is 399183

Alvast bedankt
Vincent

thx!

Deze krijg je dan dinsdag. We verzenden voortaan ook op zondag maar dat geldt alleen voor Nederlandse klanten. Postnl verwerkt geen buitenland pakketten op zondag.

Als het even kan houden de inpakkers rekening met de opmerkingen.

Aparte smaak lekker fris en niet te zoet :thumbs:

Klopt perfect ! En met +/- 270 magere melk lekker romig. ;) Op het label afgaand zou ik voor de toekomst bij whey delicious willen blijven. Verschil met isolaat is niet zo groot. (dacht whey delicious zelfs meer bcaa's)

Net mijn eerste bestelling geplaatst, doei doei body en fitshop :D

René, Ik zie dat jullie een aantal producten van Controlled Labs voeren, maar niet de Omega-3 (Controlled Labs OxiMega), is het wellicht een idee om te kijken of jullie die aan het assortiment kunnen toevoegen? Zou wel fijn zijn, ik ben er naar op zoek.

• #28.656
Klopt perfect ! En met +/- 270 magere melk lekker romig. ;) Op het label afgaand zou ik voor de toekomst bij whey delicious willen blijven. Verschil met isolaat is niet zo groot. (dacht whey delicious zelfs meer bcaa's)

:thumbs:

Net mijn eerste bestelling geplaatst, doei doei body en fitshop :D

Welkom :wave: ;)

René, Ik zie dat jullie een aantal producten van Controlled Labs voeren, maar niet de Omega-3 (Controlled Labs OxiMega), is het wellicht een idee om te kijken of jullie die aan het assortiment kunnen toevoegen? Zou wel fijn zijn, ik ben er naar op zoek.

Zal er deze week naar laten kijken of dat lukt. Volgens mij hebben we die gehad maar was er geen vraag naar. Mogelijk is dat nu anders.

Hey René, welke supps raad je aan tijdens IF? Naast bcaa's natuurlijk. En dan tijdens een clean bulk.

Vraagje:
als ik vanuit België een mass gainer bestel op zondagavond, wanneer wordt deze dan geleverd?

Terug
Naar boven