AndroidHealthClinic

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

• Topic Starter Topic Starter
  • #28.681
Ik wou net een bestelling plaatsen van meerdere producten (wou dit vrijdag al doen eigenlijk maar had mijn random reader van de rabobank niet bij me), blijkt dat de Delicious Pancakes uitverkocht zijn? Wanneer krijg je deze weer binnen?

• #28.683
Ik wou net een bestelling plaatsen van meerdere producten (wou dit vrijdag al doen eigenlijk maar had mijn random reader van de rabobank niet bij me), blijkt dat de Delicious Pancakes uitverkocht zijn? Wanneer krijg je deze weer binnen?

Ik verwacht pas einde van de week begin volgende week.

Wanneer is de omega 3 van jullie huismerk weer op voorraad? Ik ben bijna door mijn voorraad heen namelijk.

Gisteravond een bestelling geplaatst, vanmiddag al binnen! Helemaal top!:)

• #28.686
Als ik bij jullie langskom rene, kan ik die mealbag dan even bekijken voor ik hem al dan niet aanschaf?

Zondag besteld en vandaag ontvangen! We kunnen weer even vooruit met de supps.

1 zakje met 30 gram all day choco was iets gescheurd waardoor alles onder de whey zat [emoji16]Maar daar doen we niet moeilijk over.

Wanneer zijn jullie Delicious pancakes op voorraad Rene?

• #28.690
Als ik bij jullie langskom rene, kan ik die mealbag dan even bekijken voor ik hem al dan niet aanschaf?

Uiteraard!

Zondag besteld en vandaag ontvangen! We kunnen weer even vooruit met de supps.

1 zakje met 30 gram all day choco was iets gescheurd waardoor alles onder de whey zat [emoji16]Maar daar doen we niet moeilijk over.

o dat is minder.. maar gelukkig wel snel binnen.

Wanneer zijn jullie Delicious pancakes op voorraad Rene?

Pas volgende week weer, ik baal er ook van. Onze producent heeft 1 grondstof niet op voorraad. Hij had een alternatief maar dat heb ik getest en is niet lekker. Dan wacht ik liever even.

Ik zie dat jullie de Isobag niet meer verkopen. Heb je toevallig nog wel de bakjes daarvoor te koop? Of losse bakjes die horen bij jullie eigen merk tas? Kom nl bakjes tekort

Hi René,

Wanneer hebben jullie 'Green Tea EGCG' huismerk weer op voorraad?

• #28.693
Ik zie dat jullie de Isobag niet meer verkopen. Heb je toevallig nog wel de bakjes daarvoor te koop? Of losse bakjes die horen bij jullie eigen merk tas? Kom nl bakjes tekort

Bakjes hebben ze bij elke huishoudwinkel, action of supermarkt ;)

Hi René,

Wanneer hebben jullie 'Green Tea EGCG' huismerk weer op voorraad?

Ik durf dat niet precies te zeggen maar verwacht het deze week nog niet, waarschijnlijk pas volgende week.

hoe zit de hele afterpay situatie nu eigenlijk?
Zou toch nu wel eigenlijk online moeten zijn geweest.....of .......?

Bestelling binnen top thanks! Reviews volgen[emoji1]

• #28.696
Kan weer bingen op die cookie&cream bars. En gvd die sample van Delicious Speculoos was goed zeg. Kan ik nog ruilen?

Thanks voor de PWO sample heren!

Terug
Naar boven