MuscleMeat

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

denk dat René nu wel onder de dekens ligt om beter te worden.maar wilde eigenlijk weten of je L-Tryptofaan als je die 3x besteld je in 1 pot krijgt of 3 kleine potjes?denk het laatste maar just wanna know.want wilde mijn vriendin ook een potje geven.slaapt ze mayb beter met haar insomia.

wat gebeurt er als je de 7 weken overschrijd?niet dat ik het van plan ben maar bouw je tolerantie nivo op?

beterschap nog Rene!!!!

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
  • #2.902
denk dat René nu wel onder de dekens ligt om beter te worden.maar wilde eigenlijk weten of je L-Tryptofaan als je die 3x besteld je in 1 pot krijgt of 3 kleine potjes?denk het laatste maar just wanna know.want wilde mijn vriendin ook een potje geven.slaapt ze mayb beter met haar insomia.

wat gebeurt er als je de 7 weken overschrijd?niet dat ik het van plan ben maar bouw je tolerantie nivo op?

beterschap nog Rene!!!!

bedankt... ben er net weer even uit. en ga zo weer terug... ;)

Zijn dan 3 potjes van 100gram inderdaad. Ik hoor van echt veel mensen dat ze veel vaster slapen erdoor....

succes en good night :D

beterschap René!

oja er zat geen whey schepje in me emmer ... haha omdat je niet helemaal in orde bent vergeef ik het je :D Ik haal v/d week als ik me cash heb nog een aardbei instant bij jullie samen met White Flood en L-Tryptofaan potteke, oh en me visolie is ook op.. ;)

Trouwens, ik wil White flood samen met Nitrocrea gaan stacken, kan toch zonder problemen?

beterschap René!

oja er zat geen whey schepje in me emmer ... haha omdat je niet helemaal in orde bent vergeef ik het je :D Ik haal v/d week als ik me cash heb nog een aardbei instant bij jullie samen met White Flood en L-Tryptofaan potteke, oh en me visolie is ook op.. ;)

Trouwens, ik wil White flood samen met Nitrocrea gaan stacken, kan toch zonder problemen?

roer er eens doorheen met een vork ofzo ;) zit vaak ondering verstopt, net als een suprise in een kinderijsje

roer er eens doorheen met een vork ofzo ;) zit vaak ondering verstopt, net als een suprise in een kinderijsje

heb ik natuurlijk gedaan! ga niet zomaar XXL in kwaad daglicht stellen als ik niet 100% zeker weet dat ie er niet bij zit ;) maar wel kudo's voor de goede tip

heb ik natuurlijk gedaan! ga niet zomaar XXL in kwaad daglicht stellen als ik niet 100% zeker weet dat ie er niet bij zit ;) maar wel kudo's voor de goede tip

drop die maar op mn superdudes profiel brada!1

:thumb: goed dat je eerst kijkt dan ^^ heb het zelf nog nooit meegemaakt dat er geen scheppie bijzet. Mja, kan ooit es gebeuren he

Ik heb net wat besteld rene, bezorgen ze ook op zaterdag ? :D

is visolie en / of omega 3 een nuttig supplement voor bodybuilding ????

Voor verzendingen naar België worden de volgende verzendkosten in rekening gebracht; bij bestelling van:

1 product € 8,00.
2 producten € 5,00.
3 of meer producten € 2,00.

Met al 3x besteld te hebben bij XXL ken ik wel degelijk de verzendtarieven hoor.
Misschien lees je m'n vraag best nog eens.

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.920

Had je vraag over het hoofd gezien..

Het verzenden naar Belgie is vrij kostbaar.. €9.46 + 0.41ct per kilo. En we verzenden met DPD in Belgie die altijd zeer snel leveren vanuit NL.

Dit zijn op het moment de bijdragen die we berekenen bij bestellingen uit Belgie:
1 product € 8,00.
2 producten € 5,00.
3 of meer producten € 2,00.

Ik heb niet het voornemen om dit te wijzigen voorlopig. Wij hebben al goede prijzen voor onze supplementen. De shops die geen verzendkosten hebben vragen in de regel meer voor de supplementen.

Ik merk dat dit ook juist mensen stimuleert op beter na te denken als ze bestellen. Bijna alle klanten bestellen een paar producten. Een kennis van me rekent geen verzendkosten (maar is wat duurder) en daar zie je dat dezelfde klant ooit wel 2x per week iets besteld.. want dat maakt toch niets uit..

René

Terug
Naar boven