- Waardering
- 4.382
w
Hoe zit het dan met rijstebloem van bambix?
Je hebt enzymen nodig om koolhydraten kleiner te maken zoals amylase, en met brouwen bijvoorbeeld citroenzuur bij kristalsuiker
Maar het blijven toch complexe koolhydraten na het malen?
In een roux mag je bijvoorbeeld ook niet te veel roeren omdat het dan zoet wordt.
Dat klopt deels wat je zegt. Maar je als je logisch nadenkt dan wordt door het malen rijstpoeder natuurlijk veel sneller opgenomen door je lichaam dan gekookte rijstkorrels. Het komt dus ook veel sneller en gelijktijdig in de bloedbaan. Dat zijn eigenschappen van enkelvoudige koolhydraten en niet van complexe koolhydraten.
Dus heel fijn gemalen rijstbloem is helemaal niet goed?
Hoe zit t met fijn gemalen oats?
En komendie zakken (de 1 kilo enzo) ook rond de25e net als rijstbloem?
Het is een illusie als je denkt dat gemalen rijst het zelfde is als rijst. Als het te mooi klinkt om waar te zijn dan is het ook zo

Ik heb daarom gekozen voor een rijstpoeder welke iets grover (minst fijn gemalen) is dan alle andere die we getest hebben. Iedereen bij ons was het daarmee eens.
De zakjes oats van 1000gram komen een 4 weken later. De lege zakjes worden gemaakt in China (alle pouches van alle merken volgens mij). Ik laat een deel van de perfect whey 750gram zakjes en rijstpoeder zakjes met het vliegtuig komen en de rest volgt per boot. Dan kunnen we de whey en het rijstpoeder hier al eerder laten afvullen, deze producten zitten we echt op de wachten.
Ik verwacht dat de 750gram zakjes Perfect Whey Protein heel veel verkocht gaan worden