MuscleMeat

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Weer wat Hydro bijbesteld (gaat snel hier) en heb ook een klein potje choco toegevoegd. Die smaak heb ik nog niet geprobeerd maar het is XXL dus zal dat wel in orde zijn :D

Heb bij opmerkingen iets gezet dat er altijd bij mag zitten als cadeautje.... Vind dat mooi staan op men bureau :p

Ook 2 shirts besteld (als je er echt vanaf wilt voel je vrij hahahaha) + een riem om wat reclame te maken in de gym... Zal wel eens een foto posten in men log als ik deze gadgets aan heb :cool:

401266

Alles netje ontvangen!! Bedankt voor het extra notitieboekje :D De riem is nog wat stroef maar past perfect.

De shirts Tanktop Beast die uit het gamma gaan zijn idd wat kort maar ik ben zelf maar 168 cm hoog dus ze passen perfect! Ik heb L en XL besteld en de XL zit het beste. De L ook maar als deze nog een beetje gaat krimpen dan gaat het helemaal spannen :p

Zijn er nog wat in voorraad van die shirts in de maat XL want dan bestel ik er nog een stuk of 5-6... en krimpen deze hard in de was of niet?

Denk niet dat dat zal werken. Ik zelf zit met de night protein banaan en vind die ook enorm chemisch smaken. Hoop datie snel op is!

Oh jee. Ik heb nog een pot NP banaan staan. Nog niet geproefd, maar meestal vind ik banaan wel lekker. Hoop dat de smaak meevalt..

ik zag dat hesdy gerges gesponsord word door xxl.

Even een brotip, voor de mensen die zuivel eten. Het is echt een aanrader om dit door je kwark te doen. Vind het zelf heerlijk! Op wafels, pannenkoeken en cake is het ook goed te doen ;)
[Link niet meer beschikbaar]

• Topic Starter Topic Starter
  • #28.767
Alles netje ontvangen!! Bedankt voor het extra notitieboekje :D De riem is nog wat stroef maar past perfect.

De shirts Tanktop Beast die uit het gamma gaan zijn idd wat kort maar ik ben zelf maar 168 cm hoog dus ze passen perfect! Ik heb L en XL besteld en de XL zit het beste. De L ook maar als deze nog een beetje gaat krimpen dan gaat het helemaal spannen :p

Zijn er nog wat in voorraad van die shirts in de maat XL want dan bestel ik er nog een stuk of 5-6... en krimpen deze hard in de was of niet?

We hebben zeker nog tanktops en zijn inderdaad aan de kleine kant geworden daar in de uitverkoop. Riem moet altijd even soepel worden eerst.

ik zag dat hesdy gerges gesponsord word door xxl.

Ja klopt al enige tijd ;)

ik heb de beast tanktop nu een paar keer gewassen maat xl en is niks gekrompen.

• #28.769
ik heb de beast tanktop nu een paar keer gewassen maat xl en is niks gekrompen.

ok gelukkig maar dat die niet krimpen :p

---------- Toegevoegd om 17:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:45 ----------

Iemand hier al ervaring met [Link niet meer beschikbaar]? Ik ben niet meer te stoppen tijdens een training als ik deze neem vraag me toch af welke stof hier verantwoordelijk voor is.

Product is helaas wel prijzig maar vanwege de vele goede reacties hebben we deze via een omweg toch naar Nederland kunnen krijgen. De producent wil alles zelf vanuit de UK reguleren (predator nutrition).

ok gelukkig maar dat die niet krimpen :p ---------- Toegevoegd om 17:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:45 ---------- Iemand hier al ervaring met Frenzy? Ik ben niet meer te stoppen tijdens een training als ik deze neem vraag me toch af welke stof hier verantwoordelijk voor is. Product is helaas wel prijzig maar vanwege de vele goede reacties hebben we deze via een omweg toch naar Nederland kunnen krijgen. De producent wil alles zelf vanuit de UK reguleren (predator nutrition).
zal dat die pouchung tea niet zijn?

Een hoge dosering van PEA geeft mensen ook nog wel eens aan het begin van het inkicken van de PWO een 'schijn' gevoel van awesome (wordt namelijk heel snel door je lichaam afgebroken met je eigenlijk 15-20 min voor inname van PEA een MAO-I neemt zoals Hordenine, wat je vaak ook in PWO's ziet terugkomen).

Ik vind hem helaas echt te duur Rene, gok dat ik toch ook snel 1,5scoop nodig heb en 45 euro voor een PWO van 30 trainingen :O :(

• #28.772
zal dat die pouchung tea niet zijn?

geen idee

Een hoge dosering van PEA geeft mensen ook nog wel eens aan het begin van het inkicken van de PWO een 'schijn' gevoel van awesome (wordt namelijk heel snel door je lichaam afgebroken met je eigenlijk 15-20 min voor inname van PEA een MAO-I neemt zoals Hordenine, wat je vaak ook in PWO's ziet terugkomen).

Ik vind hem helaas echt te duur Rene, gok dat ik toch ook snel 1,5scoop nodig heb en 45 euro voor een PWO van 30 trainingen :O :(

is ook erg duur! bij predator in de UK kost bij meen ik 52 euro zelfs.

ok gelukkig maar dat die niet krimpen :p

---------- Toegevoegd om 17:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:45 ----------

Iemand hier al ervaring met Frenzy? Ik ben niet meer te stoppen tijdens een training als ik deze neem vraag me toch af welke stof hier verantwoordelijk voor is.

Product is helaas wel prijzig maar vanwege de vele goede reacties hebben we deze via een omweg toch naar Nederland kunnen krijgen. De producent wil alles zelf vanuit de UK reguleren (predator nutrition).

Hierom:
http://www.ergo-log.com/dmba-unknown-amphetamine-like-substance-found-in-13-supplements.html

We hebben zeker nog tanktops en zijn inderdaad aan de kleine kant geworden daar in de uitverkoop. Riem moet altijd even soepel worden eerst.

De kleine maten zijn net goed voor de kortere mensjes :D

Volgende week bestel ik er nog een stuk of 5 want heb er vandaag in getraind en ze zitten hééél goed.

Ah en de Hydro Whey Choco is ook goed bevonden. Vind ik lekkerder dan de Vanille. Maar de vanille is dan weer perfect om er een banaan door te blenden.

• #28.775

De werking van DMBA ken ik wel en die is heel anders daar wordt je helemaal opgefokt van en hartkloppingen net als met Unstoppable dan heb je absoluut niet met Frenzy.

De kleine maten zijn net goed voor de kortere mensjes :D

Volgende week bestel ik er nog een stuk of 5 want heb er vandaag in getraind en ze zitten hééél goed.

Ah en de Hydro Whey Choco is ook goed bevonden. Vind ik lekkerder dan de Vanille. Maar de vanille is dan weer perfect om er een banaan door te blenden.

Hydro Choco met brinta elke ochtend :meal:

Hey René!

Een tijdje geleden werden er hier aanvragen gedaan om (zilvervlies) rijstpoeder. Ik koop hem nu nog bij de concurrent omdat het een super makkelijk product is maar is er al meer info of julie hem ook in het assortiment gaan krijgen ?
Heb niet zoveel vertrouwen meer in sommige winkels na het hele whey gebeuren..

Bestelling afgelopen week weer in prima staat ontvangen René! Leuk om te zien dat je zelf de bestellingen ook inpakt, ook bedankt voor de samples :flex:

Ben erg te spreken over jullie producten en bijbehorende service.

Binnenkort ook maar eens wat proberen bij XXL :)

Even een brotip, voor de mensen die zuivel eten. Het is echt een aanrader om dit door je kwark te doen. Vind het zelf heerlijk! Op wafels, pannenkoeken en cake is het ook goed te doen ;)
[Link niet meer beschikbaar]

Je kunt ook 0 calorieën limonadesiroop (0,75liter) nemen van de Albert Heijn. Klein scheutje is genoeg en kost 2 euro en gaat super lag mee.

Maar ik eet mij kwark gewoon zonder toevoegingen [emoji123][emoji16]

Je kunt ook 0 calorieën limonadesiroop (0,75liter) nemen van de Albert Heijn. Klein scheutje is genoeg en kost 2 euro en gaat super lag mee.

Maar ik eet mij kwark gewoon zonder toevoegingen [emoji123][emoji16]
Lekker hè al die sucralose. Doe dan iets gezonds erdoor

Terug
Naar boven