MuscleMeat

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Hoe meer en sneller je koolhydraten hoe lager je insulinegevoeligheid wordt... niet handig. Of je nou bulkt of cut een lagere insulinegevoeligheid zorgt voor minder spieren en meer vet.

Ik heb het niet over langzame of snelle koolhydraten maar over de fijnheid/grofheid van oats / rijst.

Ive started a fire

latest?cb=20120511112335.jpg

Hey René, waarom bestaan er geen grotere potten van night protein ?
Ik denk dat het wel interessant is om (voordelige) 2,5 kg potten te verkopen!

• Topic Starter Topic Starter
  • #28.825
Hey René, waarom bestaan er geen grotere potten van night protein ?
Ik denk dat het wel interessant is om (voordelige) 2,5 kg potten te verkopen!

Denk dat ik dit antwoord maar in mijn signature ga zetten :p (vraag komt om de week voorbij). Een grotere pot zou geen groter prijsvoordeel opleveren dan de korting die je krijgt als je meerdere stuks koopt. Dit komt omdat de micellar caseine die we gebruiken de duurste is die er is maar in mijn ogen ook de beste (check de voedingswaarden en vergelijk met andere merken).

Vandaar dat grote potten niet veel nut hebben ;) (buiten een praktisch nut van een grotere pot)

René, wil een nieuwe pre workout proberen. Welke raad je zelf aan? Want zie dat Blast nog niet binnen is.
Heb zelf al goede trainingen op Roid Rage gehad maar nu is het weer eens tijd voor wat anders :)

Rene is wel enthousiast over Frenzy
Wellicht vertelt hij het zelf wel

[Link niet meer beschikbaar]

• #28.829
René, wil een nieuwe pre workout proberen. Welke raad je zelf aan? Want zie dat Blast nog niet binnen is. Heb zelf al goede trainingen op Roid Rage gehad maar nu is het weer eens tijd voor wat anders :)

Rene is wel enthousiast over Frenzy
Wellicht vertelt hij het zelf wel

http://xxlnutrition.com/nl/nld/driven-sports/frenzy

Ja klopt ik vind dat een super booster alleen de prijs is behoorlijk hoog. Ik neem deze alleen voor de beentrainingen en ga echt als dolle stier. Iedereen bij ons vind deze top.

René, wil een nieuwe pre workout proberen. Welke raad je zelf aan? Want zie dat Blast nog niet binnen is.
Heb zelf al goede trainingen op Roid Rage gehad maar nu is het weer eens tijd voor wat anders :)

Ik ben geen René maar Fully loaded van xxl vind ik 1 van de beste pre workouts op dit moment. Pomp is niet te vergelijken met andere pre workouts, de ''rush'' is alleen wat minder in vergelijking met bijvoorbeeld roid rage.

• #28.831
Ik ben geen René maar Fully loaded van xxl vind ik 1 van de beste pre workouts op dit moment. Pomp is niet te vergelijken met andere pre workouts, de ''rush'' is alleen wat minder in vergelijking met bijvoorbeeld roid rage.

Ja inderdaad, de pomp met FL is extreem :wl: en lekkere boost. En daarbij is Fully loaded meer dan alleen een booster door de voedingsstoffen.

Ja klopt ik vind dat een super booster alleen de prijs is behoorlijk hoog. Ik neem deze alleen voor de beentrainingen en ga echt als dolle stier. Iedereen bij ons vind deze top.

Wil hem opzich graag proberen maar ik vind 45 euro betalen voor iets waarvan ik niet zeker weet of het werkt wel iets te gek :p

• #28.833
Driven Sport heeft wel "heftige" produkten

Terug
Naar boven