XXL Nutrition

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Lekker hè al die sucralose. Doe dan iets gezonds erdoor

Vers fruit bijvoorbeeld:
Aardbeien: 30kcal voor 100g. Blauwe Bessen 50 kcal per 100g. Appel 55kcal per 100g.
Halve banaan komt op ongeveer 55 kcal uit (afhankelijk van de grootte).

Ook lekker door shakes :)

• Topic Starter Topic Starter
  • #28.782
Hey René!

Een tijdje geleden werden er hier aanvragen gedaan om (zilvervlies) rijstpoeder. Ik koop hem nu nog bij de concurrent omdat het een super makkelijk product is maar is er al meer info of julie hem ook in het assortiment gaan krijgen ?
Heb niet zoveel vertrouwen meer in sommige winkels na het hele whey gebeuren..

Deze verwacht ik rond de 25e maart samen met onze Perfect Whey Protein 750 gram ;)

Bestelling afgelopen week weer in prima staat ontvangen René! Leuk om te zien dat je zelf de bestellingen ook inpakt, ook bedankt voor de samples :flex:

Ben erg te spreken over jullie producten en bijbehorende service.

Goed om te horen! Ik heb afgelopen zondag meegeholpen met onze 1e zondagdienst en ook ingepakt inderdaad ;)

Binnenkort ook maar eens wat proberen bij XXL :)

:thumbs:

Rene, wanneer krijgen jullie de vrouwelijke multivit binnen? Die staat momenteel op verwacht

ben je weer ongesteld jongedame.

je mag niet kuren zonder toestemming dat weet je toch.

• #28.788
nee hij is mentaal onstabiel hij eet telkens alle body en fit shop armbandjes op.

• #28.793
Er was een tijdje terug nog een discussie omtrent de opnamesnelheid van rijstpoeder. Weet je daar al meer van?

Ik kon het niet meer terugvinden, maar we hebben uit 5 soorten rijstpoeders diegene gekozen met de meeste vezels en grofste structuur. Sommige waren fijner als gewone bloem.

Ik heb gehoord dat XXL beter begint met een Belgische piraat te sponsoren

:o

:wave: succes met je herstel overigens :)

nee hij is mentaal onstabiel hij eet telkens alle body en fit shop armbandjes op.

haha!

Waarom de grofste structuur?

• #28.795
Laatst bewerkt:
Lekker hè al die sucralose. Doe dan iets gezonds erdoor

Ja. Nee.

Ik eet mijn kwark gewoon rauw als een echte vent. Of had je dat even niet gelezen in die post?

Fruit (met fruit suikers) en saus heb ik niet nodig. Ik gaf alleen een alternatief voor de walden saus (ook suikervervangers, splenda. Maar daar hoor ik je niet over huilen) die de helft kleiner is en 2x zo duur.

w
Omdat je dan nog nog deels de goede eigenschappen van zilvervliesrijst hebt. Hoe fijner gemalen hoe sneller de opname en als het echt bloem is kan je het bijna vergelijken met suiker.

Hoe zit het dan met rijstebloem van bambix?
Je hebt enzymen nodig om koolhydraten kleiner te maken zoals amylase, en met brouwen bijvoorbeeld citroenzuur bij kristalsuiker

Maar het blijven toch complexe koolhydraten na het malen?
In een roux mag je bijvoorbeeld ook niet te veel roeren omdat het dan zoet wordt.

Omdat je dan nog nog deels de goede eigenschappen van zilvervliesrijst hebt. Hoe fijner gemalen hoe sneller de opname en als het echt bloem is kan je het bijna vergelijken met suiker.

Dus heel fijn gemalen rijstbloem is helemaal niet goed?
Hoe zit t met fijn gemalen oats?

En komendie zakken (de 1 kilo enzo) ook rond de25e net als rijstbloem?

Terug
Naar boven