XXL Nutrition

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

• Topic Starter Topic Starter
  • #28.841
Dat is een bekend fenomeen met pre workouts bij de ene werkt het heel goed en bij een andere totaal niet.

Ik heb er al diverse PWO's geprobeerd, maar eigenlijk allemaal zonder veel resultaat.

Monsters (of een monsterbox), gewoon tegen betaling van diverse PWO's zou ik een aanrader vinden. Nu moet je vaak flink betalen voor een pot en is het resultaat altijd afwachten.

Ik heb er al diverse PWO's geprobeerd, maar eigenlijk allemaal zonder veel resultaat.

Monsters (of een monsterbox), gewoon tegen betaling van diverse PWO's zou ik een aanrader vinden. Nu moet je vaak flink betalen voor een pot en is het resultaat altijd afwachten.

Dit dus!

ik heb er al diverse pwo's geprobeerd, maar eigenlijk allemaal zonder veel resultaat.

Monsters (of een monsterbox), gewoon tegen betaling van diverse pwo's zou ik een aanrader vinden. Nu moet je vaak flink betalen voor een pot en is het resultaat altijd afwachten.

+1

Ja klopt ik vind dat een super booster alleen de prijs is behoorlijk hoog. Ik neem deze alleen voor de beentrainingen en ga echt als dolle stier. Iedereen bij ons vind deze top.

Wil hem opzich graag proberen maar ik vind 45 euro betalen voor iets waarvan ik niet zeker weet of het werkt wel iets te gek :p

Ik zal Frenzy eens bestellen en zal ik review hier plaatsen. Eventueel Danny wil ik best een sample 'maken' voor je en opsturen naar je? Gewoon in bubbelenvelop oid ;)

Kan het dan niet zijn dat je tevaak, te lang unstoppable gebruikt? Als ik t een week gebruik merk ik dr ook heel snel minder van, ik pak bijv gwn op mn chest day 2 scoops en wat NO booster en beta alanine, knallennnn zeg..

Bestelling ontvangne thanks, ben benieuwd naar de oats!!
Lekkere grote XXL zak haha :)

kutzooi, net bestelling gedaan glucosamine pro.
Zie net dat er een completer supplement is namelijk joint support.
Kan dit nog verandert worden bij mn bestelling Rene?(402640)

• #28.852

Ik zie dat ook wel zitten alleen zijn pre workout samples schaars waardoor dit vrijwel niet te realiseren is.

Bestelling ontvangne thanks, ben benieuwd naar de oats!!
Lekkere grote XXL zak haha :)

:thumbs:

Koop dan gewoon een pot caffeine capsules en wat creatine/beta alanine en een pomp supp als agmatine / citrulline malaat. Per dag een stuk goedkoper en hoef je die dure mixjes allemaal niet meer te kopen/proberen

Krijg net een mailtje dat jullie (XXL) ook op zondag gaan verzenden en dan maandag leveren, dat is echt wel nice!

Koop dan gewoon een pot caffeine capsules en wat creatine/beta alanine en een pomp supp als agmatine / citrulline malaat. Per dag een stuk goedkoper en hoef je die dure mixjes allemaal niet meer te kopen/proberen
zeer goed idee! Alleen de nieuwe pwo van xxl is ook maar 20 euro dus weet niet of dat dan nog goedkoper is... Misschien weet Rene dat?

zeer goed idee! Alleen de nieuwe pwo van xxl is ook maar 20 euro dus weet niet of dat dan nog goedkoper is... Misschien weet Rene dat?

Die 4 ingrediënten kosten bij elkaar misschien 50-60 euro en dan heb je voor minimaal 100 trainingen genoeg. Zon potje van 20 euro zal nog geen maand meegaan en vaak ligt de dosering van de goede ingrediënten ook nog eens lager (weet niet of dat bij deze zo is)

• #28.857
René, ben ook op zoek naar een PWO. Zijn er samples van de fully loaded beschikbaar? Dan kan ik daar evt naar vragen bij mijn volgende bestelling.

Die 4 ingrediënten kosten bij elkaar misschien 50-60 euro en dan heb je voor minimaal 100 trainingen genoeg. Zon potje van 20 euro zal nog geen maand meegaan en vaak ligt de dosering van de goede ingrediënten ook nog eens lager (weet niet of dat bij deze zo is)
Ik gebruik dit en betaal er volgens mij +-1€/training voor. Heb zelf ook wel een pot fully loaded staan. Altijd leuk ter afwisseling :D

10g EAS
4g beta ala
6g citruline
5g creatine
2g taurine
250mg cafeine

• #28.860
René, ben ook op zoek naar een PWO. Zijn er samples van de fully loaded beschikbaar? Dan kan ik daar evt naar vragen bij mijn volgende bestelling.

We hebben daar geen samples van. We krijgen wel van blast samples onze nieuwe pre workout die het einde van de maand komt.

Ik gebruik dit en betaal er volgens mij +-1€/training voor. Heb zelf ook wel een pot fully loaded staan. Altijd leuk ter afwisseling :D

10g EAS
4g beta ala
6g citruline
5g creatine
2g taurine
250mg cafeine

lekkere mix!

Terug
Naar boven