HULK
Cool Novice
- Waardering
- 1
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 100kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik gebruik dit en betaal er volgens mij +-1€/training voor. Heb zelf ook wel een pot fully loaded staan. Altijd leuk ter afwisseling
10g EAS
4g beta ala
6g citruline
5g creatine
2g taurine
250mg cafeine

Goedemorgen René,
Weet je stiekem al wat over morgen? Komt er nog een goede whey in de aanbieding of kan ik met een gerust hart bestellen.![]()

Ik gebruik nagenoeg hetzelfde, voeg echter ook nog Agmatine toe.
René, de laatste weken heb ik serieus last van de aanhechtingen en pezen in mijn onderarmen vanaf mijn ellebogen (vermoed zelfs een tennisarm). Jaja, de leeftijd begint een rol te spelen...
Wilde jullie Glucosamine bestellen, fijne hoge dosis, maar zag ook jullie Joint Support. Welke raad jij aan met bovenstaande klachten?
Me vader doet veel aan duursport, 50+ hardloopt fietst en schaatst veel. minimaal 3 keer in de week.
Gebruikt normaal altijd een whey shake na het sporten, maar wil nu graag wat anders proberen.
Hij zag Advanced Post Workout, nou lijkt mij dat meer voor krachtsporters? Dus wou graag van je weten of me vader voordeel behaalt uit dit product? Of is whey + goede maaltijd na het sporten meer dan voldoende?
Mvg
. APWO is zeker ook voor duursporters het is het beste supplement wat we hebben voor herstel. Wat voor sport je ook doet. Ik zou aanraden het eens te proberen en aan te voelen hoe dat bevalt.
Bedankt weer voor het snelle antwoord Was wat aan het rondlezen op amerikaanse boards en daar werd nogal wat gezegd over sesamin. Nu zag ik dat jullie het ook in jullie aanbod hebben. Jij hier zelf al ervaring mee Rene?
Bestel ik dat voor de ouwe meeBedankt weer voor het snelle antwoord
![]()
komt goed
Altijd vervelend blessures, Joint Support is een veel completer product dan Glucosamine en zou ik dan ook aanraden.

Opnieuw de perfect oats besteld en eens de isolaat.
Ook de intra workout eens genomen, ben benieuwd!
Beide combineren is dat misschien de beste optie, of wordt dat teveel van het goede?
Komt er nog iets van bovenstaande in de weekaanbieding btw?![]()

Jammer! Trouwens al wat meer bekend over de pancakes? Heb ze al ruim een week niet gehad en heb er weer eens zin in![]()
Waterpomptang [emoji5]René, heb je nog een tip om die zeefjes uit je shaker te krijgen? Heb er vandaag perongeluk weer 1 gesloopt![]()
René, heb je nog een tip om die zeefjes uit je shaker te krijgen? Heb er vandaag perongeluk weer 1 gesloopt![]()