MuscleMeat

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

• Topic Starter Topic Starter
  • #28.881
Wat kan je eigenlijk verwachten van die groene thee pillen?
Puur vochtverlies? Of versnelt het je metabolisme wat handig is in een cut? Heb je er ook wat aan in de bulk, of is het een beetje kloten in de marge.

Het is meer iets voor de gezondheid en tijdens een dieet niet direct iets waar je veel aan hebt met massa bouwen.

René, heb je nog een tip om die zeefjes uit je shaker te krijgen? Heb er vandaag perongeluk weer 1 gesloopt :rolleyes:

Ik ben geen René, maar je kan het proberen door de beker goed te verwarmen, alleen de beker, als het materiaal uitzet komt dat zeefje misschien een beetje los. Zo lukt het mij iig wel!

• #28.883
Ik ben geen René, maar je kan het proberen door de beker goed te verwarmen, alleen de beker, als het materiaal uitzet komt dat zeefje misschien een beetje los. Zo lukt het mij iig wel!

Doet het probleem zich alleen de 1e keer voor met dat zeefje of daarna ook weer?

Wtf doen jullie met jullie bekers? Ik heb dat nog nooit gehad en had er nog nooit van gehoord

Dat heb ik ook gehad met een beker, kreeg m met geen mogelijkheid los. Dus heb ik m maar gemold :roflol:

• #28.887
Hoi hoi,

Onlangs was er een deal voor performance oat bars op jullie webstek. Ik teste de smaak banana uit en die beviel me prima. Doch merk ik als ik daar nu een doos van wil bestellen, er enkel de smaak choco mix beschikbaar is. Weet je wanneer die banana terug beschikbaar zou zijn?
Thx.

Grtz,

Is de groene thee dan alleen vanwegen antioxidanten?
Ik lees overal over het verbranden van vet?

Is de groene thee dan alleen vanwegen antioxidanten?

Ja het vertraagd ook de afbraak van noradrenaline meen ik. Vooral de combi met caffeine caps is een redelijk effectieve en goedkope fatburner

Is wel een probleem idd met die shakers, al 5 x zo'n ding kapotgetrapt :(

Ja het vertraagd ook de afbraak van noradrenaline meen ik. Vooral de combi met caffeine caps is een redelijk effectieve en goedkope fatburner

Groene thee een caffeine zijn als het goed is de enige twee (legale) stoffen waarvan het wetenschappelijk is aangetoond dat het de vetverbranding stimuleert. Dit zijn wel interessante artikelen om te lezen. Niet zomaar wat kreten, maar met echt wetenschappelijke onderbouwing:

http://www.fitsociety.nl/supplementen/fatburners-die-echt-werken-deel-cafeine/

http://www.fitsociety.nl/supplementen/fatburners-die-echt-werken-deel-ii-groene-thee/

• #28.893
Hoi hoi,

Onlangs was er een deal voor performance oat bars op jullie webstek. Ik teste de smaak banana uit en die beviel me prima. Doch merk ik als ik daar nu een doos van wil bestellen, er enkel de smaak choco mix beschikbaar is. Weet je wanneer die banana terug beschikbaar zou zijn?
Thx.

Grtz,

Er was helaas heel weinig vraag naar en daarom zijn we ermee gestopt alleen de mixed choco liep en daarom is die er nog.

Is de groene thee dan alleen vanwege antioxidanten?

Ja beide inderdaad maar niet voor massa bouwen.

Is wel een probleem idd met die shakers, al 5 x zo'n ding kapotgetrapt :(

Als dat rooster wat vastzit als je de shaker binnenkrijgt kan je deze er wel uitkrijgen hoor. Meteen kapot trappen is wel heel rigoureus :cool: Ik heb het probleem wel aangekaart bij de producent dat de roosters te diep zakken in de shaker en daardoor erg vast komen te zitten.

René,

Misschien een beetje flauw, maar op de website staat bij Whey Isolaat dat uit onafhankelijke test blijkt dat er 86,2% eiwit zit. In de tekst staat nog 93% (naturel) en 89,4% (smaken). Dat roept vraagtekens op. Nu vermoed ik dat het verschil komt door de eiwitten op droge stof te declareren of niet. Maar niet iedereen snapt dat en het staat er verder ook niet bij. Misschien toch iets mee doen?

René, ooit gedacht om 'Coconut flour' in het assortiment op te nemen. Is rijk aan protein, fiber en vet en heb er een aantal lekkere recepten mee!

Dat heb ik ook gehad met een beker, kreeg m met geen mogelijkheid los. Dus heb ik m maar gemold :roflol:

Ik heb dit ook wel eens, maar uiteindelijk krijg je hem er wel uit. In mijn geval komt het gewoon omdat de resten van mijn shake zijn opgedroogd en het rooster aan blijft plakken. Rooster even schoon en droog maken, dan kan je hem er wel uit trekken. Anders gewoon even op de kop houden en flink op het aanrecht tikken, dan valt hij er wel uit.

• #28.897
René,

Misschien een beetje flauw, maar op de website staat bij Whey Isolaat dat uit onafhankelijke test blijkt dat er 86,2% eiwit zit. In de tekst staat nog 93% (naturel) en 89,4% (smaken). Dat roept vraagtekens op. Nu vermoed ik dat het verschil komt door de eiwitten op droge stof te declareren of niet. Maar niet iedereen snapt dat en het staat er verder ook niet bij. Misschien toch iets mee doen?

Er is nu 86,2% gemeten in een labtest op vanille maar wij hebben ook labtesten gehad van 86,6% en 87,5% dus wat ga je dan declareren. Op de droge stof geeft onze isolaat vanille ongeveer 91,5% dus zitten we boven wat we claimen. De waarde op de pot is altijd een berekende waarde waar wij rekening houden met een 2% vocht deze waarde zetten we ook op de site. Het heeft in mijn ogen geen zin om roomser te zijn als de paus, want dan zouden mensen denken dat onze whey slechter is dan andere merken terwijl dit helemaal niet zo is.

Naturel is nog niet getest maar ik schat dat die met een meting op 90% eiwit uitkomt.

Ik heb dat stukje tekst verwijderd om verwarring te voorkomen ;)

René, ooit gedacht om 'Coconut flour' in het assortiment op te nemen. Is rijk aan protein, fiber en vet en heb er een aantal lekkere recepten mee!

Zal eens kijken of terassana dat heeft.

Laatst bewerkt:
Je bestelnummer is: 403494

Zojuist bestelling geplaatst (Glucosamine en Joint Support). Hopelijk biedt het het resultaat waar ik op hoop.

Ik kreeg na betaling wel een foutmelding, hopelijk is alles goed doorgekomen(??)

In de opmerkingen gevraagd om samples van PWO's, dus indien je iets beschikbaar hebt.... ;)

René

Krijgen jullie misschien ook een eiwit reep in combinatie met oats? Ik vind de High protein Bar echt super alleen zou ik het persoonlijk mooi vinden als er dus IPV de polyolen als koolhydraten oats in zitten als dat mogelijk is.

Ik wil namelijk ook geen bar met heel veel suiker er in.

• #28.900
Je bestelnummer is: 403494

Zojuist bestelling geplaatst (Glucosamine en Joint Support). Hopelijk biedt het het resultaat waar ik op hoop.

Ik kreeg na betaling wel een foutmelding, hopelijk is alles goed doorgekomen(??)

In de opmerkingen gevraagd om samples van PWO's, dus indien je iets beschikbaar hebt.... ;)

Order is goed doorgekomen thanks. Als er samples zijn gaan die erbij. Hoop dat supplementen helpen dat is altijd afwachten.

René

Krijgen jullie misschien ook een eiwit reep in combinatie met oats? Ik vind de High protein Bar echt super alleen zou ik het persoonlijk mooi vinden als er dus IPV de polyolen als koolhydraten oats in zitten als dat mogelijk is.

Ik wil namelijk ook geen bar met heel veel suiker er in.

Voorlopig niet, repen met oats is heel weinig vraag naar merken we. We hebben deze van andere merken gehad en lopen niet. Je zit dan ook met wat meer vet en dat schrikt mensen ook weer af.

Terug
Naar boven