XXL Nutrition

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Rene, enig idee wanneer de delicious pancakes terug binnenkomen?

the lord taketh and the lord giveth.

Bestelling 402896 vast bij dpd depot?

Iemand een idee wanneer de cookies and cream questbars te verkrijgen zijn?

Oats nu paar dagen gebruikt vind ze top!!

Zijn iets grover en iets zoeter van smaak dan van andere die ik eerder heb probeert, zelf vind ik dat een stuk lekkerder!
heb ook t gevoel iets langer er door verzadigd te zijn.
Topproduct!!

enige onhandige is miss de 5 kilo verpakking, als die straks bijna op is schept dat niet lekker.. en tis ook geen verpakking die je even zo op het aanrecht zet... mja andere verpakkingen zijn al op komst! :)

Zijn iets grover en iets zoeter van smaak dan van andere die ik eerder heb probeert, zelf vind ik dat een stuk lekkerder!
Topproduct!!

enige onhandige is miss de 5 kilo verpakking, als die straks bijna op is schept dat niet lekker.. en tis ook geen verpakking die je even zo op het aanrecht zet... mja andere verpakkingen zijn al op komst! :)

Bro tip:

Gebruik een lege whey emmer (ik heb er altijd wel meerdere staan :p) en kap daar een deel van je oats in :wl:

• Topic Starter Topic Starter
  • #28.907
Rene, enig idee wanneer de delicious pancakes terug binnenkomen?

Ik verwacht ze vrijdag weer maar het is altijd even afwachten of dat ook zo is.

Bestelling 402896 vast bij dpd depot?

Ik kan het hier niet controleren mail even naar info@xxlnutrition.nl dan kijken ze dat morgen even na.

Iemand een idee wanneer de cookies and cream questbars te verkrijgen zijn?

We hebben ze besteld maar de importeur wacht op de nieuwe lading.

Topproduct!!

:thumbs: Heb bewust voor de iets grovere gekozen en biologische teelt;)

Hoeveel inhoud (liter) is jullie grote koeltas?

Net een bestelling geplaatst, kreeg alleen een foutmelding na het betalen.

eahxsh.jpg

Weet dus niet of het helemaal goed is gegaan?

Edit: krijg net wel een bevestiging, bestelnummer: 403870

Zou je even kunnen kijken of de betaling gelukt is? Thanks.

• #28.911
Net een bestelling geplaatst, kreeg alleen een foutmelding na het betalen.

eahxsh.jpg

Weet dus niet of het helemaal goed is gegaan?

Edit: krijg net wel een bevestiging, bestelnummer: 403870

Zou je even kunnen kijken of de betaling gelukt is? Thanks.

ja is goed doorgekomen, is iets aangepast aan die pagina gisteren denk een bug opgetreden ik laat ernaar kijken.

• #28.914
Wordt aan gewerkt maar bestelling komen wel gewoon goed door.

Is t niet lekker om voor de zomer een lekkere frisse citroen/limoen whey delicious smaak te hebben :) ?

De xxl intra workout bevalt me erg goed!

Frisse smaak, goeie energie tijdens mn workout!
Spieren bleven ook goed vol.

Hallo!

Ik heb hier nog een pot Unleash staan van jullie. Hoe oud deze is durf ik niet eens te zeggen, en dat zegt genoeg lijkt me.
De inhoud hiervan is ondanks het bewaren op een droge plaats met de 'vochtvreter' erin zich gaan samenstellen als een natte ontbijtkoek die na het nat worden in de zon heeft gelegen en is uitgehard.
Ik heb het vooralsnog geprobeerd maar voelde weinig tot niets na 30min-60min. Echter ging de workout gister verrassend goed en liep ik i.p.v. 7km cardio een rondje van 10 zonder erg moe te zijn.
Kan het dan toch zijn dat ik ondanks het niks voelen na 2 scoops dit nog (voldoende) werkt? Of was het just a lucky day?

Terug
Naar boven