XXL Nutrition

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Lijkt mij dat niet alle bestanddelen verloren gaan ofzo na verloop van tijd. Een klein deel ervan misschien, maar gok dat je er nog genoeg van kan voelen :)

Ik ga overigens altijd maximaal bad op PWO's tijdens duurtrainingen xD

Unleash nemen om te gaan hardlopen :roflol: brb iemand zoeken voor mond op mond beademing
Ooit eens no-explode nt genomen voor een gevechtssport training, had heel de pot onder gebrokt :o Eerste en laatste keer dat ik dat deed

Ja ik had er misschien bij moeten vermelden dat ik inderdaad eerst krachttraining gedaan had? Haha

René!
Gisterenochtend besteld nr. 403883 en om 17.00 geld overgemaakt door mijn vriendin.
Nog geen verzendbevestiging gehad, kan jij kijken of hij vandaag verzonden wordt?

• Topic Starter Topic Starter
  • #28.925
Hallo!

Ik heb hier nog een pot Unleash staan van jullie. Hoe oud deze is durf ik niet eens te zeggen, en dat zegt genoeg lijkt me.
De inhoud hiervan is ondanks het bewaren op een droge plaats met de 'vochtvreter' erin zich gaan samenstellen als een natte ontbijtkoek die na het nat worden in de zon heeft gelegen en is uitgehard.
Ik heb het vooralsnog geprobeerd maar voelde weinig tot niets na 30min-60min. Echter ging de workout gister verrassend goed en liep ik i.p.v. 7km cardio een rondje van 10 zonder erg moe te zijn.
Kan het dan toch zijn dat ik ondanks het niks voelen na 2 scoops dit nog (voldoende) werkt? Of was het just a lucky day?

Dan kan zeker, het voelen werken is eigenlijk wat je juist niet wilt met een pre workout. Een goede pre workout doet zijn werking ongemerkt ;) denk dat deze al best oud is als het een soort stroop geworden is :p

René!
Gisterenochtend besteld nr. 403883 en om 17.00 geld overgemaakt door mijn vriendin.
Nog geen verzendbevestiging gehad, kan jij kijken of hij vandaag verzonden wordt?

Ja wordt verzonden :thumbs:

Dan kan zeker, het voelen werken is eigenlijk wat je juist niet wilt met een pre workout. Een goede pre workout doet zijn werking ongemerkt ;) denk dat deze al best oud is als het een soort stroop geworden is :p

Ja.. ik ben erg bang voor haha. Maar bedankt! Maak ik deze op en zal binnenkort een aantal nieuwe bestellingen doordrukken bij jullie!

Mooi bedankt!
Euh.. Toch wel iets moois van gemaakt he?

Bestelling geplaats 404303
De isolaat eens proberen

Heb een nieuw acc moeten aanmaken want mijn email was niet meer bekend op jullie site

• #28.929
Ja.. ik ben erg bang voor haha. Maar bedankt! Maak ik deze op en zal binnenkort een aantal nieuwe bestellingen doordrukken bij jullie!

Druk maar door! :wl:

Mooi bedankt!
Euh.. Toch wel iets moois van gemaakt he?

sowieso 20% mooier dan bij een niet nader te noemen concurrent :p

Bestelling geplaats 404303
De isolaat eens proberen

Heb een nieuw acc moeten aanmaken want mijn email was niet meer bekend op jullie site

o geen idee. hoop dat de isolaat je bevalt. Hou er rekening mee dat de smaak zacht en niet te zoet is ;)

hee Rene

welke maat T shirts zou je aanraden van XXL? ik draag nu vaak normale kleren XL

groeten

Ray

hee Rene welke maat T shirts zou je aanraden van XXL? ik draag nu vaak normale kleren XL groeten Ray

Zelf paar t-shirts binnen gekregen vorige week en ik hang tussen M en L in bij normale kleding, al mijn bestelde shirts waren M. Ze hebben echt een goede pasvorm (moet ook wel...bodybuilding shirts!) en zitten goed...ik vind ze niet heel erg anders vallen dan bij normale kleding qua maat enkel dat de vorm echt goed om je lichaam heen zit.

Als je bijvoorbeeld hangt tussen L en XL zou ik gaan voor L. Als je L echt niet past en altijd XL draagt zou ik ook XL bestellen.

Just my two cents.:cool:

• #28.932
hee Rene

welke maat T shirts zou je aanraden van XXL? ik draag nu vaak normale kleren XL

groeten

Ray

Zelf paar t-shirts binnen gekregen vorige week en ik hang tussen M en L in bij normale kleding, al mijn bestelde shirts waren M. Ze hebben echt een goede pasvorm (moet ook wel...bodybuilding shirts!) en zitten goed...ik vind ze niet heel erg anders vallen dan bij normale kleding qua maat enkel dat de vorm echt goed om je lichaam heen zit.

Als je bijvoorbeeld hangt tussen L en XL zou ik gaan voor L. Als je L echt niet past en altijd XL draagt zou ik ook XL bestellen.

Ik sluit me hierbij aan ;)

Ha Rene, al info over de mood blend?

oke bedankt heren ! houd wel van wat ruimere t shirts tijdens het trainen dus ik ga voor de XL :)

vallen de Animal shirts ook normaal?

• #28.938
Animal vallen dus groter dan eigen xxl shirtjes?

Terug
Naar boven