AndroidHealthClinic

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Hoi René!

Heb afgelopen donderdag wat spulletjes besteld bij julie maar heb nogsteeds geen verzendbevestiging.. Weet je hoe dat komt :) ?

404091

Alvast bedankt !

Delicious Pancakes nog niet op voorraad?:(

Beste XXL,

Wanneer verwacht je de Knee Wraps weer op voorraad te hebben?
[Link niet meer beschikbaar]

Bedankt.

-D

• Topic Starter Topic Starter
  • #28.947
Hallo XXL, ik heb een vraag.

Hoe belangrijk is micellar caseïne voor mij om te nemen voor het slapen?

Ik neem al jullie Whey Perfect in de ochtend, na de training en voor het slapen.
Ik train 5-6 keer in de week, ik doe aan conditie(40-120min) en krachttraining (90min) en ik weeg ruim 80 kilo bij 12% bf. Ik heb een voedingschema met 174 gram eiwit en 137 gram vet per dag. Verder ben ik een student dus zit ik veel.

• #28.949
Hallo XXL, ik heb een vraag.

Hoe belangrijk is micellar caseïne voor mij om te nemen voor het slapen?

Ik neem al jullie Whey Perfect in de ochtend, na de training en voor het slapen.
Ik train 5-6 keer in de week, ik doe aan conditie(40-120min) en krachttraining (90min) en ik weeg ruim 80 kilo bij 12% bf. Ik heb een voedingschema met 174 gram eiwit en 137 gram vet per dag. Verder ben ik een student dus zit ik veel.

Lastig te zeggen. Ik vind het toch wel een goede aanvulling voor de nacht maar om daar een cijfer aan te hangen lastig.

Beste probeer je het een keer en kijk je of het je bevalt.

:roflol: gvd waarom wacht ik ook altijd zo lang? Deze is niet meer verzonden zeker? Zag net dat het tot 17.30uur is voor belgie

405082

Xxs nutrition,

Die delicious puding aardbei is best te doen, beter dan ik had verwacht.
Vergelijkbaar met doe uit de supermarkt die je op de zelfde manier klaarmaakt.

Maar zijn de eiwitten vergelijkbaar met die van perfect whey dat ik nu soms gebruik?

Hey rené om even terug te komen op mijn pm van die whey , heb totaal niks last meer gehad :)
den dat mijn lichaam enkele dagen nodig had om zich wat aan te passen

en gelukkig maar !!! die smaak en textuur is absoluut mijn favoriet geworden . vanille perfect protein , subtiele zachte smaak die me een beetje doet denken aan een yoghurt ijsje:lick:

verder ben ik op zoek naar boekweitvlokken om erdoor te mengen . krijg je daar ooit vraag naar ?

wou even melden dat de levering van mijn laatste pakketje geweldig ging, had op zondagmiddag besteld en maandag kon ik deze ophalen bij een postNL punt.

Bedankt voor de geweldige service, mijn proteïne was bijna op namelijk XD

• #28.955
:roflol: gvd waarom wacht ik ook altijd zo lang? Deze is niet meer verzonden zeker? Zag net dat het tot 17.30uur is voor belgie

405082

17.30 voor België inderdaad later kan niet dan missen de pakketten de aansluiting in het sorteercentrum.

Xxs nutrition,

Die delicious puding aardbei is best te doen, beter dan ik had verwacht.
Vergelijkbaar met doe uit de supermarkt die je op de zelfde manier klaarmaakt.

Maar zijn de eiwitten vergelijkbaar met die van perfect whey dat ik nu soms gebruik?

De eiwitten zijn vergelijkbaar met Night Protein.

Hey rené om even terug te komen op mijn pm van die whey , heb totaal niks last meer gehad :)
den dat mijn lichaam enkele dagen nodig had om zich wat aan te passen

en gelukkig maar !!! die smaak en textuur is absoluut mijn favoriet geworden . vanille perfect protein , subtiele zachte smaak die me een beetje doet denken aan een yoghurt ijsje:lick:

verder ben ik op zoek naar boekweitvlokken om erdoor te mengen . krijg je daar ooit vraag naar ?

Goed om te horen dat je geen last meer hebt, mogelijk was je een paar dagen niet helemaal fit en viel dat toevallig net samen met de overstap naar deze whey. Wij hadden ook niets vreemds kunnen ontdekken. Boekweitvlokken heb ik eigenlijk nog niemand over gehoord. Zal ook daar eens naar kijken.

wou even melden dat de levering van mijn laatste pakketje geweldig ging, had op zondagmiddag besteld en maandag kon ik deze ophalen bij een postNL punt.

Bedankt voor de geweldige service, mijn proteïne was bijna op namelijk XD

Top! De zondagdienst (voor 16.00 besteld) zijn we zelf ook tevreden over, meer service voor onze klanten en geen maandag stress meer.

jaaa boekweitvlokken kun je goed mee varieren.....met havervlokken, oats, brinta, pannekoeken, tosties, shakes....:rocker:

Ik had hier ergens iets gelezen dat er een nieuwe XXL PWO ging komen? Is er hier al wat meer informatie over of heb ik dit gedroomd :D?

• #28.960
jaaa boekweitvlokken kun je goed mee varieren.....met havervlokken, oats, brinta, pannekoeken, tosties, shakes....:rocker:

Boekweitmeel is dat ook een optie?

Ik had hier ergens iets gelezen dat er een nieuwe XXL PWO ging komen? Is er hier al wat meer informatie over of heb ik dit gedroomd :D?

een nieuwe budget pre workout BLAST verwacht deze voor het einde van de maand en we krijgen er ook samples van.

Terug
Naar boven