Fitness Seller

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Ik ben echt heel erg tevreden over jullie korte traingingsbroek! Maar komt er ooit een variant met ritsen in de zak toevallig?

Pistache smaak is subliem :eating:

Jammer dat de nightprotein niet in een grote emmer te koop is..

Welke post-work out, van XXL, raden jullie mij aan in de cut?

Bestelling gedaan, kijken of het bevalt :D
405460

Net mijn bestelling binnen van cardio Xcelerator en er zit weer een klein gaatje in de seal net als gisteren.

Gisteren
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Vandaag

Dit kan toch niet goed zijn, die seal zit er niet voor niks op toch. Pot van vandaag wel open gemaakt en het poeder ziet er op een paar klontjes na wel goed uit.

Lijkt dat er wat iets vastzit op de seal machine van XXL :P

Net besteld

Niet te laat toch :p

Boekweitmeel is dat ook een optie?

een nieuwe budget pre workout BLAST verwacht deze voor het einde van de maand en we krijgen er ook samples van.

als het kan dan liever voorbewerkte vlokken , in je shake met wat melk en whey en klaar is kees .

de vlokken geven ook een meer voldaan gevoel dan meel . en boekweitmeel kan je overal krijgen , vandaar mn interesse in echte vlokjes

• Topic Starter Topic Starter
  • #28.978

Jaaa zowel in shake als met oats lekker
Zou niet een smaak zijn die ik "normaal" dou kiezen gelukkig tiiiijd geleden n sample vam gehad en daarna [emoji1][emoji1][emoji1][emoji1]

pistache is top!

Jammer dat de nightprotein niet in een grote emmer te koop is..

daarom geven we korting bij aankoop van meerdere potten ;)

Welke post-work out, van XXL, raden jullie mij aan in de cut?

:thumbs:

Bestelling gedaan, kijken of het bevalt :D
405460

hopelijk wel!

Net mijn bestelling binnen van cardio Xcelerator en er zit weer een klein gaatje in de seal net als gisteren.

Gisteren

Vandaag

Dit kan toch niet goed zijn, die seal zit er niet voor niks op toch. Pot van vandaag wel open gemaakt en het poeder ziet er op een paar klontjes na wel goed uit.

Het probleem zit hem in deze potjes die zijn van het merk OBECK en de seal is heel fragiel daar. Tijdens transport kan bv de scoop als de pot ruw behandeld wordt al het seal beschadigen. Ik denk dat we helemaal overgaan stappen op potten van PONT dat seal is sterker. Producten zijn altijd heel vers bij ons en sowieso niet aangetast zelfs als er geen seal zou opzitten.

Net besteld

Niet te laat toch :p

ik weet het niet was vandaag niet op de zaak ;)

Dat zijn gemalen vlokken? hebben jullie wel als ingredient zie ik in andere produkten...

Heb je Blast al getest Rene? Ik wil wel zo'n sample..

BLAST al getest zeker, maar we moeten wachten nu tot de potten komen en een week of twee erna komen de samples.

Terug
Naar boven