- Waardering
- 89
- Lengte
- 1m78
Pistache is top! en net binnen vandaag is vanille kaneel![]()
Ben benieuwd hebben jullie er ook samples van?
kan ik testen of mn volgende smaak
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Pistache is top! en net binnen vandaag is vanille kaneel![]()
Ben benieuwd hebben jullie er ook samples van?
kan ik testen of mn volgende smaak

Wat een verassing vanochtend. Helaas was de whey delicious appeltaart op dus had ik maar speculaas besteld en bij de opmerking neergezet of ik een sample whey delicious appeltaart kon krijgen omdat deze was uitverkocht. Maak ik de doos open, zit er een pot appeltaart smaak in!
Helemaal super! Bedankt voor het verjaardags cadeau!![]()

Zojuist nog even gauw een bestelling geplaatst (17:58). Delicious Protein Pancakes en Fully Loaded. Ordernr. 410723 Heb alleen een vraagje, heb deze ook in de opmerkingen gezet; Is het mogelijk i.p.v. het te laten bezorgen bij het postkantoor het te laten bezorgen op het andere opgegeven adres? Of brengt dit additionele kosten met zich mee, vorige bestellingen kon ik namelijk wel kosteloos het op mijn huisadres laten bezorgen. Alvast bedankt![]()
Zojuist nog even gauw een bestelling geplaatst (17:58).
Delicious Protein Pancakes en Fully Loaded.
Ordernr. 410723
Heb alleen een vraagje, heb deze ook in de opmerkingen gezet; Is het mogelijk i.p.v. het te laten bezorgen bij het postkantoor het te laten bezorgen op het andere opgegeven adres? Of brengt dit additionele kosten met zich mee, vorige bestellingen kon ik namelijk wel kosteloos het op mijn huisadres laten bezorgen.
Alvast bedankt![]()
René, weer bij jullie besteld. De Perfect Mass Gainer is echt geweldig!
Zag het net staan dat je het kan aanvinken bij de bestelling zelf dat er op een ander adres moet worden bezorgd. Op het postkantoor is Pakjegemak volgens mij. Als je dat niet aanzet wordt het volgens mij standaard op je huisadres bezorgd.

Waarom kies je dan voor pak je gemak (afleveren bij een postkantoor) als je het thuis afgeleverd wil hebben?

Wil jullie straps bestellen maar ik kom niet op de website, ligt dat aan mij![]()
even een punt van kritiek , ik laat altijd het pakje bij mn moeder komen omdat die altijd thuis is .
maar op jullie site moet je het steeds opnieuw invullen , terwijl bij bv body&f het gewoon standaard bleef staan .
en moet je steeds alles opnieuw invullen.Wil jullie straps bestellen maar ik kom niet op de website, ligt dat aan mij![]()
Is al duidelijk wanneer Perfect Oats in kleine zakken te verkrijgen zijn?
Goedemiddag René, Is de smaak banaan van de night protein anders dan de whey isolaat? Ik vond de smaak banaan bij de isolaat niet vies maar ook niet lekker. Beetje ertussen inIk twijfel bij de night protein tussen de smaken banaan en chocolade.
Goedemiddag René, Is de smaak banaan van de night protein anders dan de whey isolaat? Ik vond de smaak banaan bij de isolaat niet vies maar ook niet lekker. Beetje ertussen inIk twijfel bij de night protein tussen de smaken banaan en chocolade.
Chocolade is iig superlekker! Cocos ook en cookies en vanille ook[emoji6]
Hee XXL
Hebben jullie amino producten die in water oplosbaar zijn? en wat zou daarbij de beste keuzen zijn qua prijs?
grts Joey
Hi Joey,
Ik neem zelf altijd Essential Amino Stack Tropical en dat vind ik een topproduct. Amino X ook een goede optie.