AndroidHealthClinic

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Komen vit b5 nog terug binnen?

Wat een verassing vanochtend. Helaas was de whey delicious appeltaart op dus had ik maar speculaas besteld en bij de opmerking neergezet of ik een sample whey delicious appeltaart kon krijgen omdat deze was uitverkocht. Maak ik de doos open, zit er een pot appeltaart smaak in!

Helemaal super! Bedankt voor het verjaardags cadeau! :)

• Topic Starter Topic Starter
  • #29.145
Komen vit b5 nog terug binnen?

Is besteld komt de komende week weer binnen.

Wat een verassing vanochtend. Helaas was de whey delicious appeltaart op dus had ik maar speculaas besteld en bij de opmerking neergezet of ik een sample whey delicious appeltaart kon krijgen omdat deze was uitverkocht. Maak ik de doos open, zit er een pot appeltaart smaak in!

Helemaal super! Bedankt voor het verjaardags cadeau! :)

aha mooi! We halen de spullen altijd van de site voor het helemaal is uitverkocht omdat er ook vaak nog vooruitbetalingen per bank zijn die later betaald worden. Vaak hebben we dus nog enkele stuks.

Zojuist nog even gauw een bestelling geplaatst (17:58).

Delicious Protein Pancakes en Fully Loaded.
Ordernr. 410723

Heb alleen een vraagje, heb deze ook in de opmerkingen gezet; Is het mogelijk i.p.v. het te laten bezorgen bij het postkantoor het te laten bezorgen op het andere opgegeven adres? Of brengt dit additionele kosten met zich mee, vorige bestellingen kon ik namelijk wel kosteloos het op mijn huisadres laten bezorgen.

Alvast bedankt :)

René, weer bij jullie besteld. De Perfect Mass Gainer is echt geweldig!
Zojuist nog even gauw een bestelling geplaatst (17:58). Delicious Protein Pancakes en Fully Loaded. Ordernr. 410723 Heb alleen een vraagje, heb deze ook in de opmerkingen gezet; Is het mogelijk i.p.v. het te laten bezorgen bij het postkantoor het te laten bezorgen op het andere opgegeven adres? Of brengt dit additionele kosten met zich mee, vorige bestellingen kon ik namelijk wel kosteloos het op mijn huisadres laten bezorgen. Alvast bedankt :)

Zag het net staan dat je het kan aanvinken bij de bestelling zelf dat er op een ander adres moet worden bezorgd. Op het postkantoor is Pakjegemak volgens mij. Als je dat niet aanzet wordt het volgens mij standaard op je huisadres bezorgd.

• #29.148
Zojuist nog even gauw een bestelling geplaatst (17:58).

Delicious Protein Pancakes en Fully Loaded.
Ordernr. 410723

Heb alleen een vraagje, heb deze ook in de opmerkingen gezet; Is het mogelijk i.p.v. het te laten bezorgen bij het postkantoor het te laten bezorgen op het andere opgegeven adres? Of brengt dit additionele kosten met zich mee, vorige bestellingen kon ik namelijk wel kosteloos het op mijn huisadres laten bezorgen.

Alvast bedankt :)

Waarom kies je dan voor pak je gemak (afleveren bij een postkantoor) als je het thuis afgeleverd wil hebben?

René, weer bij jullie besteld. De Perfect Mass Gainer is echt geweldig!

Zag het net staan dat je het kan aanvinken bij de bestelling zelf dat er op een ander adres moet worden bezorgd. Op het postkantoor is Pakjegemak volgens mij. Als je dat niet aanzet wordt het volgens mij standaard op je huisadres bezorgd.

top! en klopt ;)

even een punt van kritiek , ik laat altijd het pakje bij mn moeder komen omdat die altijd thuis is .

maar op jullie site moet je het steeds opnieuw invullen , terwijl bij bv body&f het gewoon standaard bleef staan .

Waarom kies je dan voor pak je gemak (afleveren bij een postkantoor) als je het thuis afgeleverd wil hebben?

Het was allemaal krap qua bestellen om het voor 18:00 afgerond te hebben. Wil het namelijk z.s.m. in huis hebben :D

Als het niet kan dan begrijp ik het volkomen, geen probleem.

Wil jullie straps bestellen maar ik kom niet op de website, ligt dat aan mij ???

Is al duidelijk wanneer Perfect Oats in kleine zakken te verkrijgen zijn?

• #29.154
even een punt van kritiek , ik laat altijd het pakje bij mn moeder komen omdat die altijd thuis is .

maar op jullie site moet je het steeds opnieuw invullen , terwijl bij bv body&f het gewoon standaard bleef staan .

Als je een account aanmaakt met deze gegevens kan je die steeds oproepen. Maak je geen account aan dan niet ;) en moet je steeds alles opnieuw invullen.

Wil jullie straps bestellen maar ik kom niet op de website, ligt dat aan mij ???

Denk een storing geweest bij Leaseweb..

Is al duidelijk wanneer Perfect Oats in kleine zakken te verkrijgen zijn?

Dat duurt nog tot 1e week mei, de perfect whey en rijstpoeder zakken komen in april. Probleem zijn de zakken die moeten gemaakt en getransporteerd naar NL en dat neemt al die tijd in beslag.

Goedemiddag René, Is de smaak banaan van de night protein anders dan de whey isolaat? Ik vond de smaak banaan bij de isolaat niet vies maar ook niet lekker. Beetje ertussen in:rolleyes:Ik twijfel bij de night protein tussen de smaken banaan en chocolade.

Goedemiddag René, Is de smaak banaan van de night protein anders dan de whey isolaat? Ik vond de smaak banaan bij de isolaat niet vies maar ook niet lekker. Beetje ertussen in:rolleyes:Ik twijfel bij de night protein tussen de smaken banaan en chocolade.

Chocolade is iig superlekker! Cocos ook en cookies en vanille ook[emoji6]

Laatst bewerkt door een moderator:
  • #29.157

Ik durf het eerlijk gezegd niet te zeggen, het komt wel van dezelfde producent maar de structuur is natuurlijk heel anders.

Chocolade is iig superlekker! Cocos ook en cookies en vanille ook[emoji6]

Choco is top!

Laatst bewerkt door een moderator:
Hee XXL

Hebben jullie amino producten die in water oplosbaar zijn? en wat zou daarbij de beste keuzen zijn qua prijs?

grts Joey

Terug
Naar boven