Fitness Seller

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Laat is weten wat je ervan vond bro. Heb net sample van Blast! Benieuwd vooral na de energie die ervan komt. Gebruik nu fully loaded als pre wo.

Normaal gebruik ik Cellucor C4, maar was zelf benieuwd naar XXL's pwo's. En dan voornamelijk een echte pwo zonder creatine en andere overbodige ingrediënten, vind dat niet passen bij een pwo eerlijk gezegd.

Ik vond hem qua smaak (black berry) prima voor een pre work out, sommige vind ik echt niet af te krijgen. Work out ging prima, maar weet niet direct of dit hierdoor kwam had sowieso al veel energie vandaag haha. In ieder geval geen crash erna.

Heb er ook een Blast! sample bij gekregen, zal deze morgen eens proberen erbij en vergelijken. Hoe vind je Fully Loaded dan bro? Dit is toch meer dan alleen een pwo (dextrose etc)?

Normaal gebruik ik Cellucor C4, maar was zelf benieuwd naar XXL's pwo's. Ik vond hem qua smaak (black berry) prima voor een pre work out, sommige vind ik echt niet af te krijgen. Work out ging prima, maar weet niet direct of dit hierdoor kwam had sowieso al veel energie vandaag haha. In ieder geval geen crash erna.

Heb er ook een Blast! sample bij gekregen, zal deze morgen eens proberen erbij en vergelijken. Hoe vind je Fully Loaded dan bro?
Blast sample gebruikt vandaag. Vond hem goed maar fully loaded is toch beter. Wel geen crash wederom dat is wel goed!

Fully loaded is ook pak completer dan blast!
Fully loaded gaat er gwn inblijven. Zeer stabiele energie en focus met lekkere pomp!

Blast sample gebruikt vandaag. Vond hem goed maar fully loaded is toch beter. Wel geen crash wederom dat is wel goed!

Fully loaded gaat er gwn inblijven. Zeer stabiele energie en focus met lekkere pomp!

Zal hem morgen eens testen en eventueel volgende keer fully loaded meebestellen als jullie zo positief zijn haha.

Gebruik je vaak pre?

Hee René,

Enig idee wanneer de XXL tanktop rib men weer op voorraad is? En zou je maat L of XL aanraden voor iemand van mijn lengte?

Alvast bedankt :thumb:

Nog geen idee wanneer de pancakes er terug zijn?

Bestelling is weer keurig binnengekomen. Nog wel een kleine opmerking over de snapback unleash, vindt de derde foto verwarrend. Als je kijkt is het precies of de gorilla op de achterkant van de pet staat. Maar door nu beter te zien en de pet te hebben is het de onderkant van de klep, is wel een beetje jammer vond het beter met een gorilla op de achterkant. [Link niet meer beschikbaar]

• Topic Starter Topic Starter
  • #29.507
Je bestelnummer is: 419632

Nog morgen binnen? 18:02 de betaling afgerond..

Gr. Joël!

Helaas zie net dat 419631 de laatste order die verzonden is.

Normaal gebruik ik Cellucor C4, maar was zelf benieuwd naar XXL's pwo's. En dan voornamelijk een echte pwo zonder creatine en andere overbodige ingrediënten, vind dat niet passen bij een pwo eerlijk gezegd.

Ik vond hem qua smaak (black berry) prima voor een pre work out, sommige vind ik echt niet af te krijgen. Work out ging prima, maar weet niet direct of dit hierdoor kwam had sowieso al veel energie vandaag haha. In ieder geval geen crash erna.

Heb er ook een Blast! sample bij gekregen, zal deze morgen eens proberen erbij en vergelijken. Hoe vind je Fully Loaded dan bro? Dit is toch meer dan alleen een pwo (dextrose etc)?

kan je ook niet vergelijken die twee, BLAST is een budgetbooster en Fully Loaded is Full Loaded ;)

Zal hem morgen eens testen en eventueel volgende keer fully loaded meebestellen als jullie zo positief zijn haha.

Gebruik je vaak pre?

FL is top en veel meer dan alleen een pre workout.

Hee René,

Enig idee wanneer de XXL tanktop rib men weer op voorraad is? En zou je maat L of XL aanraden voor iemand van mijn lengte?

Alvast bedankt :thumb:

Die komen niet meer, we krijgen over een week of 5 nieuwe tanktops.

Nog geen idee wanneer de pancakes er terug zijn?

Nee helaas.. producent werkt aan een oplossing voor de smaak. Wordt er gek van :mad:

Enig idee wanneer er terug samples van de protein pudding binnen zijn in de smaak chocolade en de perzik-mango? Ga een potje of twee bestellen voor mijn vriendin (en mezelf :p) in de smaak white chocolate-strawberry. Aangezien de vanille me niet aansprak wil ik toch graag eerst een sample van de andere twee proberen :)

• #29.509
Enig idee wanneer er terug samples van de protein pudding binnen zijn in de smaak chocolade en de perzik-mango? Ga een potje of twee bestellen voor mijn vriendin (en mezelf :p) in de smaak white chocolate-strawberry. Aangezien de vanille me niet aansprak wil ik toch graag eerst een sample van de andere twee proberen :)

Heb daar ook helaas geen datum van, zal er morgen even achteraan gaan.

Hoe limited is de whey delicious yoghurt framboos?
vind hem erg lekker en zou het jammer vinden als ie straks niet meer te bestellen is.

• #29.512
Hoe limited is de whey delicious yoghurt framboos?
vind hem erg lekker en zou het jammer vinden als ie straks niet meer te bestellen is.

Die blijft gewoon maar zit niet in de sample pack vandaar ook de naam limited dan hebben we een excuus ;)

zijn er problemen met de site? kom er niet op namelijk.

lijkt erop dat Ziggo niet kan routeren naar jullie, via vodafone (mobiel) lukt het wel.

Heb je nog iets gehoord van die glycofuse van gaspari rené?
Je ging vragen of die beschikbaar was bij de invoerder.

Groeten

• #29.516
zijn er problemen met de site? kom er niet op namelijk.

lijkt erop dat Ziggo niet kan routeren naar jullie, via vodafone (mobiel) lukt het wel.

Heb het even laten testen bij mensen met ZIGGO en daar werkt het gewoon :scratch:

Heb je nog iets gehoord van die glycofuse van gaspari rené?
Je ging vragen of die beschikbaar was bij de invoerder.

Groeten

Heel het merk Gaspari is daar uitverkocht :o

ik heb met ziggo geen problemen, waarschijnlijk zijn het jouw instellingen

.........

René kom er maar in met die nieuwe weekaanbieding van hydro, B100 en EAS! :cool: :p

night protein eindelijk :)

Terug
Naar boven