MuscleMeat

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Ik Heb je gemaild vanmorgen over de tas waarvan de rits meteen al stuk was :)

• Topic Starter Topic Starter
  • #29.542
Bestelling is weer de deur uit 420180.
Ben vooral benieuwd naar Fat Attack, er moet toch wat af voor de zomer XD een beetje extra ondersteuning kan vast geen kwaad.

Succes met je cut!

Welke Night Protein heeft de meeste smaak?
Momenteel heb ik banaan, maar vind het redelijk smaakloos. Persoonlijk houd ik van sterkere smaken.

+1 ook mijn favoriete smaak.

Wat is Advanced PostWorkout toch een topproduct!

+2 :D eenmaal aan begonnen wil je niet meer zonder. We krijgen over enige tijd een 2e smaak, ice tea peach. Dat was de enige smaak die nog lekker te maken was. We hebben echt van alles geprobeerd.

Ik Heb je gemaild vanmorgen over de tas waarvan de rits meteen al stuk was :)

Je hebt XXL gemaild dan, ik doe de mail nooit (gelukkig) dus ik heb je mail niet gezien ;)

Succes met je cut!

+1 ook mijn favoriete smaak.

+2 :D eenmaal aan begonnen wil je niet meer zonder. We krijgen over enige tijd een 2e smaak, ice tea peach. Dat was de enige smaak die nog lekker te maken was. We hebben echt van alles geprobeerd.

Je hebt XXL gemaild dan, ik doe de mail nooit (gelukkig) dus ik heb je mail niet gezien ;)

Ik kreeg helaas de schijterij van ADvanced Post Workout :(

Nu neem ik whey hydro vanille + Wazy maize (citroen). Dat is ook een frisse combi.

Ik vind de huidige smaak van APWO erg lekker, een blijvertje voor mij. Ben ook wel benieuwd naar de nieuwe smaakt :)

Welke Night Protein heeft de meeste smaak?

Momenteel heb ik banaan, maar vind het redelijk smaakloos. Persoonlijk houd ik van sterkere smaken.

Chocoladr ik vind em heerlijk!
Gister mn pot opgenaakt dus zo ff n nieuwe pot bestellen [emoji106]

René je had gelijk, de nieuwe smaak Vanille Cinnamon is heerlijk in oats. Hier een ovenbaked Apple Cinnamon oats met de nieuwe Vanille Cinnamon Whey:
Het vult ook best wel goed voor slechts ~450kcal!

ehkoeb.png

29ykzyh.png

Laatst bewerkt:
René je had gelijk, de nieuwe smaak Vanille Cinnamon is heerlijk in oats. Hier een ovenbaked Apple Cinnamon oats met de nieuwe Vanille Cinnamon Whey:

Nice. Wat is je recept? Deze wil ik ook maken!!

Wat is die witte klodder erop? Mayo? :D

(En ook graag jet recept voor vanilla cinnamon in oats? Wat is dat precies ?)

Hoeveel cafeïne zit er in Fat Attack? Ivm hoe ik het kan combineren met cafeïne pillen.

pakketje ontvangen thnx.

Als je pictures blijft quoten, is de kans zeer Klein denk ik...

• Topic Starter Topic Starter
  • #29.559
Het vult ook best wel goed voor slechts ~450kcal!

ehkoeb.png

29ykzyh.png

Dat ziet er goed uit zeg :meal:

Hoeveel cafeïne zit er in Fat Attack? Ivm hoe ik het kan combineren met cafeïne pillen.

125mg per cap.

top!

Even mijn moeder eens goed aanpakken dan :mad:

haha rustig aan daar!

krijgen jullie ook de s'mores questbar? Gvd zeg, by far de lekkerste eiwitreep die ik ooit geproefd heb

Terug
Naar boven