Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bestelling is weer de deur uit 420180.
Ben vooral benieuwd naar Fat Attack, er moet toch wat af voor de zomer XD een beetje extra ondersteuning kan vast geen kwaad.
Welke Night Protein heeft de meeste smaak?
Momenteel heb ik banaan, maar vind het redelijk smaakloos. Persoonlijk houd ik van sterkere smaken.
eenmaal aan begonnen wil je niet meer zonder. We krijgen over enige tijd een 2e smaak, ice tea peach. Dat was de enige smaak die nog lekker te maken was. We hebben echt van alles geprobeerd.Ik Heb je gemaild vanmorgen over de tas waarvan de rits meteen al stuk was![]()

Succes met je cut!
+1 ook mijn favoriete smaak.
+2eenmaal aan begonnen wil je niet meer zonder. We krijgen over enige tijd een 2e smaak, ice tea peach. Dat was de enige smaak die nog lekker te maken was. We hebben echt van alles geprobeerd.
Je hebt XXL gemaild dan, ik doe de mail nooit (gelukkig) dus ik heb je mail niet gezien![]()

Ik kreeg helaas de schijterij van ADvanced Post Workout
Nu neem ik whey hydro vanille + Wazy maize (citroen). Dat is ook een frisse combi.
+2eenmaal aan begonnen wil je niet meer zonder. We krijgen over enige tijd een 2e smaak, ice tea peach. Dat was de enige smaak die nog lekker te maken was. We hebben echt van alles geprobeerd.

Ik vind de huidige smaak van APWO erg lekker, een blijvertje voor mij. Ben ook wel benieuwd naar de nieuwe smaakt![]()
) maar gelukkig ben ik niet de enige.Welke Night Protein heeft de meeste smaak?
Momenteel heb ik banaan, maar vind het redelijk smaakloos. Persoonlijk houd ik van sterkere smaken.
René je had gelijk, de nieuwe smaak Vanille Cinnamon is heerlijk in oats. Hier een ovenbaked Apple Cinnamon oats met de nieuwe Vanille Cinnamon Whey:

Nice. Wat is je recept? Deze wil ik ook maken!!
Wat is die witte klodder erop? Mayo?![]()
Pas ff je quote aan dat je geen afbeeldingen quote aub.
Haha nee geen mayo, het is kwark met wat zoetstof en vanille aroma:
Recept volgt eind van de middag, oké'?

Ik zeg dat ze iets groter uitvallen dan de Nederlandse maten.
Toch zijn het USA maten die normaal wat groter uitvallen.

René je had gelijk, de nieuwe smaak Vanille Cinnamon is heerlijk in oats. Hier een ovenbaked Apple Cinnamon oats met de nieuwe Vanille Cinnamon Whey:
Het vult ook best wel goed voor slechts ~450kcal!
![]()
![]()
Het vult ook best wel goed voor slechts ~450kcal!
![]()
![]()

Hoeveel cafeïne zit er in Fat Attack? Ivm hoe ik het kan combineren met cafeïne pillen.