MuscleMeat

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Wanneer komt de delicous sample pack weer op voorraad?

Zo! Even paar dozen en losse repen Quest bars besteld voor mijn vrouwtje. En night protein choco voor mij.

Ik had nog een kwart pot staan die ik eigenlijk niet meer dronk omdat het zo smakeloos was. (Nam laatste tijd All Day voor jet slapen gaan) Daar heb ik nu een oplossing voor: 125-150 ml water en 30 gram night protein mengen met een vork in een bakje tot een mousse/kwark, daarbij gestampte amandelen voor wat extra crunch !

René kan je mij vertellen of de shirts van Universal (Animal) groot uitvallen? Als in M is in Nederland L ?

• Topic Starter Topic Starter
  • #29.533
René kan je mij vertellen of de shirts van Universal (Animal) groot uitvallen? Als in M is in Nederland L ?

Ik zeg dat ze iets groter uitvallen dan de Nederlandse maten.

Zo! Even paar dozen en losse repen Quest bars besteld voor mijn vrouwtje. En night protein choco voor mij.

Ik had nog een kwart pot staan die ik eigenlijk niet meer dronk omdat het zo smakeloos was. (Nam laatste tijd All Day voor jet slapen gaan) Daar heb ik nu een oplossing voor: 125-150 ml water en 30 gram night protein mengen met een vork in een bakje tot een mousse/kwark, daarbij gestampte amandelen voor wat extra crunch !

Lekkerrr!

Ja dan maar op deze manier, sorry ;)
Heb ze nodig voor mn bananenbroden en kwarktaarten hahaha.

:thumbs:

Heb je Frenzy al geprobeerd?
Zo ja, hoe is die in vergelijking met Fully loaded?

frenzy geeft meer energie FL meer pomp en is meer dan alleen een pre workout ;)

Imo vallen ze gewoon uit. Heb zelf een M en die is te klein geworden. Bij 'gewone' kleren draag ik een L

Toch zijn het USA maten die normaal wat groter uitvallen.

Bestelling is weer de deur uit 420180.
Ben vooral benieuwd naar Fat Attack, er moet toch wat af voor de zomer XD een beetje extra ondersteuning kan vast geen kwaad.

Welke Night Protein heeft de meeste smaak?
Momenteel heb ik banaan, maar vind het redelijk smaakloos. Persoonlijk houd ik van sterkere smaken.

Wat is Advanced PostWorkout toch een topproduct!

Momenteel heb ik banaan, maar vind het redelijk smaakloos. Persoonlijk houd ik van sterkere smaken.

Choco heeft ook weinig smaak. Lees mijn post hierboven. Ik maak er een mousse van en doe er amandelen doorheen.

Je zou er ook een schepje zoetstof of cacaopoeder bij kunnen doen.

Cookies and cream, maar als je aardbei en banaan mengt ( een scoop van elk ) krijg je ook een smaakvolle combo

Terug
Naar boven