XXL Nutrition

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Heb vorige week Animal Cuts besteld en ben hier vandaag mee begonnen. Nu heb ik gelijk het idee dat ik minder of minder snel honger heb.. Wat is het idee achter dit product?

- minder honger dus minder kcal eten
- metabolisme versnellen/afvallen zonder kcal deflict?

m.a.w. werkt het ook wanneer je op onderhoud eet?

Vandaag tussen 11 en 1 uur zou postnl een pakket bezorgen van jullie.
Postnl nog niet gezien, status is onderweg, postnl aan de telefoon zegt geduld hebben.
We verwachten ook nog iets van bol.com , is ook nog niet binnen.
Dit is al vaker gebeurd met postnl, ze brengen het zowiezo later dan de aangegeven tijd.
Maar als je belt krijg je een telefoniste aan de lijn die doet alleen pappen en nat houden, pfff, zo blijven we wel een druiloor als pakketbezorger houden in de wijk.

Heb een paar casseine bestelt, en roid rage, daar ben ik toch wel benieuwd naar namelijk hoe die bevalt als pre workout.

• Topic Starter Topic Starter
  • #29.563
krijgen jullie ook de s'mores questbar? Gvd zeg, by far de lekkerste eiwitreep die ik ooit geproefd heb

zal onze inkoper even vragen of die beschikbaar zijn.

Heb vorige week Animal Cuts besteld en ben hier vandaag mee begonnen. Nu heb ik gelijk het idee dat ik minder of minder snel honger heb.. Wat is het idee achter dit product?

- minder honger dus minder kcal eten
- metabolisme versnellen/afvallen zonder kcal deflict?

m.a.w. werkt het ook wanneer je op onderhoud eet?

Het werkt op beide dingen die je noemt. ;)

Vandaag tussen 11 en 1 uur zou postnl een pakket bezorgen van jullie.
Postnl nog niet gezien, status is onderweg, postnl aan de telefoon zegt geduld hebben.
We verwachten ook nog iets van bol.com , is ook nog niet binnen.
Dit is al vaker gebeurd met postnl, ze brengen het zowiezo later dan de aangegeven tijd.
Maar als je belt krijg je een telefoniste aan de lijn die doet alleen pappen en nat houden, pfff, zo blijven we wel een druiloor als pakketbezorger houden in de wijk.

Heb een paar casseine bestelt, en roid rage, daar ben ik toch wel benieuwd naar namelijk hoe die bevalt als pre workout.

Je hebt blijkbaar een slomme bezorger daar in de buurt :mad:

krijgen jullie ook de s'mores questbar? Gvd zeg, by far de lekkerste eiwitreep die ik ooit geproefd heb

Ik heb hier een hele doos [emoji16]

(Door mijn vrouw besteld bij niet nader te noemen oplichtersbende. Durf die naam niet eens in de mond te nemen [emoji34])

Inmiddels bericht in de verzendstatus dat ze het niet konden afgeven, maar er is niemand aan de deur geweest, en er ligt ook geen briefje, van niemand thuis of iets dergelijks.
Bij jullie pakket en van bol.com, die zouden beide tussen 11 en 1 geleverd worden.
Morgen gaan we een officiele klacht bij postnl indienen.
Ik doe geregeld pakketjes verzenden via postnl, gaat perfect, nooit echt klachten gehad, maar het bezorgen hier is al zooo vaak te laat gegaan. Je hoeft er maar 1 bezorger te hebben die liever pakketjes opspaart en je zit er mee te kijken, postnl neemt het aan de telefoon niet serieus.

Maar goed, kunnen jullie niets aan doen, jullie verzenden wel heel erg snel gelukkig.

Ik heb hier een hele doos [emoji16] (Door mijn vrouw besteld bij niet nader te noemen oplichtersbende. Durf die naam niet eens in de mond te nemen [emoji34])

ja de doos is hier ook in huis gehaald door het niet nader te noemen bedrijf :p

maar lekker is die wel :D:D:D

Pakketje weer netjes ontvangen:)

ja de doos is hier ook in huis gehaald door het niet nader te noemen bedrijf :p

maar lekker is die wel :D:D:D

Ik heb hem nog niet geproefd. Morgen maar eens doen. We hebben hier stuk of 6-7 dozen met verschillende smaken. ( normaal wel bij xxl besteld) een deel gaat komende week ook mee op vakantie :p normaal eet ik bijna nooit repen maar op vakantie lijkt jet mij wel handig.

• #29.569
Ik heb hier een hele doos [emoji16]

(Door mijn vrouw besteld bij niet nader te noemen oplichtersbende. Durf die naam niet eens in de mond te nemen [emoji34])

:grumble:

Inmiddels bericht in de verzendstatus dat ze het niet konden afgeven, maar er is niemand aan de deur geweest, en er ligt ook geen briefje, van niemand thuis of iets dergelijks.
Bij jullie pakket en van bol.com, die zouden beide tussen 11 en 1 geleverd worden.
Morgen gaan we een officiele klacht bij postnl indienen.
Ik doe geregeld pakketjes verzenden via postnl, gaat perfect, nooit echt klachten gehad, maar het bezorgen hier is al zooo vaak te laat gegaan. Je hoeft er maar 1 bezorger te hebben die liever pakketjes opspaart en je zit er mee te kijken, postnl neemt het aan de telefoon niet serieus.

Maar goed, kunnen jullie niets aan doen, jullie verzenden wel heel erg snel gelukkig.

Pass me even je bestelnummer dan dien ik ook een klacht in :whip:

Pakketje weer netjes ontvangen:)

wrijf het er maar in :D

Succes met je supps en thx!

Bedankt, dit is het nummer: 420195
Ik heb inmiddels ook wat gegoogled, ik kom meer klachten tegen van mensen hier uit den bosch. Dus het zal vast niet nieuw zijn.

Grote bestelling gedaan , ben uiteindelijk voor een pot whey delicious peach/mango en voor een pot pistache gegaan :)

• #29.574
Gister een sample Blast bij me bestelling gekregen en mijn verwachtingen waren erg laag, aangezien ik goed bekend ben met de goede oude pwo's en dit een goedkope "non fancy" pwo is, maar t*ring ik ging er nog goed op ook.

Lekkere rush en goede energie, vooral merkbaar, omdat ik vroeg ging trainen. Ik lees bepaalde reviews dat ze de smaak niet goed vinden, nou dan hebben ze nog nooit de oude pwo's gedronken. De oude NOX pump bijvoorbeeld, alsof je een glas oud roest wegdronk. De smaak van Blast is echt heel goed.

Toch 36 kcals per serving.. Geen gekke suikers hoop ik? Ben nu diep aan het cutten.

• #29.576
Gister een sample Blast bij me bestelling gekregen en mijn verwachtingen waren erg laag, aangezien ik goed bekend ben met de goede oude pwo's en dit een goedkope "non fancy" pwo is, maar t*ring ik ging er nog goed op ook.

Lekkere rush en goede energie, vooral merkbaar, omdat ik vroeg ging trainen. Ik lees bepaalde reviews dat ze de smaak niet goed vinden, nou dan hebben ze nog nooit de oude pwo's gedronken. De oude NOX pump bijvoorbeeld, alsof je een glas oud roest wegdronk. De smaak van Blast is echt heel goed.

Toch 36 kcals per serving.. Geen gekke suikers hoop ik? Ben nu diep aan het cutten.

Goed om te horen! Carbs zijn totaal 2 :p per serving dus zal je cut niet aan bezwijken. Probleem met veel merken is dat ze geen goede voedingswaarde weergeven. Aminozuren, beta alanine, creatine allemaal leveren ze gewoon kcals maar er zijn maar weinig merken die dat vermelden. Wij doen dat dus wel.

Nou gisteravond weer Night Protein chocolate besteld!
Echt heerlijk spul!

Goed om te horen! Carbs zijn totaal 2 :p per serving dus zal je cut niet aan bezwijken. Probleem met veel merken is dat ze geen goede voedingswaarde weergeven. Aminozuren, beta alanine, creatine allemaal leveren ze gewoon kcals maar er zijn maar weinig merken die dat vermelden. Wij doen dat dus wel.

Toppie René!

Voor die 15 piek een mooi product.

Hallo Rene
Vandaag m'n bestelling ontvangen waaronder de hoodie alleen hij is toch iets te groot en wil ik'm retour sturen voor een maat kleiner maar hoe of wat moet ik doen want heb net op de site gekeken en kon er niet veel over vinden of ik heb niet goed gekeken [emoji17]
Ik heb de bon en verpakking al weggegooid maar heb nog wel de email/orderbevestiging

Edit:

Heb net de bon en verpakking uit de prullenbak gehaald en de hagelslag eraf gehaald [emoji16]

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven