Fitness Seller

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Hoi Rene (XXL),

vorige maand heb ik een preworkout, ANS rituals, bij jullie besteld, is deze inmiddels uit het assortiment? Ik vroeg me ook af of jullie de preworkout van Jim Stoppani konden leveren (pre jym)?

---------- Toegevoegd om 13:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:40 ----------

(heb al antwoord via de mail, bedankt:))

• Topic Starter Topic Starter
  • #29.582
Toppie René!

Voor die 15 piek een mooi product.

Vind ik ook!

Hallo Rene
Vandaag m'n bestelling ontvangen waaronder de hoodie alleen hij is toch iets te groot en wil ik'm retour sturen voor een maat kleiner maar hoe of wat moet ik doen want heb net op de site gekeken en kon er niet veel over vinden of ik heb niet goed gekeken [emoji17]
Ik heb de bon en verpakking al weggegooid maar heb nog wel de email/orderbevestiging

Edit:

Heb net de bon en verpakking uit de prullenbak gehaald en de hagelslag eraf gehaald [emoji16]

Was is je bestelnummer dan maak ik een retouropdracht, je wilt een maatje kleiner?

Hoi Rene (XXL),

vorige maand heb ik een preworkout, ANS rituals, bij jullie besteld, is deze inmiddels uit het assortiment? Ik vroeg me ook af of jullie de preworkout van Jim Stoppani konden leveren (pre jym)?

---------- Toegevoegd om 13:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:40 ----------

(heb al antwoord via de mail, bedankt:))

:thumbs:

krijgen jullie binnenkort nog nieuwe gorilla wear shirts binnen?

Wanneer komt de whey delicious 2,5 kg nog eens in de aanbieding?

KOmt de eas nog een keer langs in de aanbieding. Hoorde dat watermelon eruit gaat en vind die echt lekker. :)

Wanneer zijn de omega 3 pillen van XXl terug in voorraad ?

• #29.593
KOmt de eas nog een keer langs in de aanbieding. Hoorde dat watermelon eruit gaat en vind die echt lekker. :)

Ik zou even wachten op woensdag dan ;). Smaak gaat plaatsmaken voor fruit punch inderdaad.

Dat is goed nieuws. Ik vind de kleding mooi maar wel aan de prijzige kant!

Ja op zich wel maar weer een stuk lager in prijs dan GASP of Better Bodies.

Wanneer zijn de omega 3 pillen van XXl terug in voorraad ?

Ik weet dat helaas niet maar hoop volgende week weer. :o

Hoi René,

Vroeger heb ik nog de BSN stack gebruikt (No-xplode,nitrix en Cellmas). Wat heb je in het huismerk om dit te vervangen?

Na postnl gedoe en wat telefoontjes, eindelijk het pakket binnen.
Vandaag ook roid rage gebruikt. Dit is wel een verschil met mijn vorige pwo.
Na 20 minuten flinke pomp in mijn spieren, ik had een halve schep gebruikt om te wennen.
Erg fijne pwo, smaak is wennen maar goed te doen.
Kreeg het alleen erg warm, ik heb het al snel warm, maar zweette nu nog meer dan anders.

• #29.596
Hoi René,

Vroeger heb ik nog de BSN stack gebruikt (No-xplode,nitrix en Cellmas). Wat heb je in het huismerk om dit te vervangen?

Ik zou de xxl training stack aanraden dan, dan heb je alles in 1 pakket.

Na postnl gedoe en wat telefoontjes, eindelijk het pakket binnen.
Vandaag ook roid rage gebruikt. Dit is wel een verschil met mijn vorige pwo.
Na 20 minuten flinke pomp in mijn spieren, ik had een halve schep gebruikt om te wennen.
Erg fijne pwo, smaak is wennen maar goed te doen.
Kreeg het alleen erg warm, ik heb het al snel warm, maar zweette nu nog meer dan anders.

Meer zweten komt door de verbeterde doorbloeding dat klinkt bekend. Goed om te horen dat het product bevalt.

Op de Blast! sample ging ik lekker, dus wat heb ik gister besteld.. juist Roid Rage :lol:
Heel logisch, maar alle vertrouwen erin dat deze ook top moet zijn.

Om de maand ff door te komen voor de echte roid rages weer beginnen. ;)

Hey René
Ik heb donderdag avond een bestelling geplaatst, maar tot op heden niks ontvangen. Wordt er niet geleverd op zaterdag niet geleverd in België?

• #29.600
Op de Blast! sample ging ik lekker, dus wat heb ik gister besteld.. juist Roid Rage :lol:
Heel logisch, maar alle vertrouwen erin dat deze ook top moet zijn.

Om de maand ff door te komen voor de echte roid rages weer beginnen. ;)

haha! Roid rage is zeker top ;)

ik bedoelde eigenlijk of jullie geen t-shirts binnenkrijgen van gorilla wear.

Voorlopig gaan we geen nieuwe Gorilla wear toevoegen.

Hey René
Ik heb donderdag avond een bestelling geplaatst, maar tot op heden niks ontvangen. Wordt er niet geleverd op zaterdag niet geleverd in België?

Alleen in pakketshops op zaterdag, als het goed is heb je daar een melding van gekregen in het bestelproces.

Terug
Naar boven