AndroidHealthClinic

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Hi René,

Ik gebruik altijd EAS voor en tijdens de training en overweeg nu Amino 7000 omdat ik veel reis voor mijn werk en dit handiger is om mee te nemen omdat het tabletvorm is. Nu zie ik onder andere de verschillen qua ingrediënten - wat zijn de grote verschillen tussen deze twee producten (werking, is de een completer dan de ander, etc)?

• Topic Starter Topic Starter
  • #29.604
Hi René,

Ik gebruik altijd EAS voor en tijdens de training en overweeg nu Amino 7000 omdat ik veel reis voor mijn werk en dit handiger is om mee te nemen omdat het tabletvorm is. Nu zie ik onder andere de verschillen qua ingrediënten - wat zijn de grote verschillen tussen deze twee producten (werking, is de een completer dan de ander, etc)?

EAS wordt sneller opgenomen en is speciaal voor tijdens de training en bevat alleen de essentiele aminozuren. Amino 7000 is meer om overdag te nemen als je niet teveel eiwitten binnen krijgt.

Dank! Jammer, want dan is het geen echte vervanger, dan maar de EAS blijven meenemen in de poederbakjes :)

Bestelling ontvangen! Bedankt nog voor de extra pwo samples :)

Hi René,

Afgelopen zaterdag weer NP ontvangen.
Nogmaals bedankt voor de compacte dozen. ideaal om mee te nemen.

Vitamine D nog steeds niet op voorraad. Wat is een goed alternatief, die van Swanson Health?

• #29.610
Rene, ik zie net dat de xxl low carb bar peanut caramel beschikbaar is. Is die qua textuur te vgl met amandel vanille? En qua smaak: heeft de nieuwe smaak een wat meer uitgesproken smaak dan de vanille amandel? Ik vond laatstgenoemde immers redelijk neutraal smaken en ben meer fan van iets krachtigere smaak... Alvast bedankt

422571 - weer even de whey hydro binnen halen!

• #29.614
Rene, ik zie net dat de xxl low carb bar peanut caramel beschikbaar is. Is die qua textuur te vgl met amandel vanille? En qua smaak: heeft de nieuwe smaak een wat meer uitgesproken smaak dan de vanille amandel? Ik vond laatstgenoemde immers redelijk neutraal smaken en ben meer fan van iets krachtigere smaak... Alvast bedankt

Deze smaak is zeker sterker, reep is wat luchtiger en iets droger vind ik.

422571 - weer even de whey hydro binnen halen!

Topspul!

al bedacht (en bereid te verklappen) wat de nieuwe weekdeals worden morgen? :D
Dan wacht ik met bestellen namelijk :P

Hoop dat je een goede fatburner in de aanbieding gooit, Rene!

Perfect Whey Protein en de Perfect Oats weer in prima staat ontvangen, erg fijn om bij de samples ook een bepaalde smaak van de Whey Delicious te kunnen kiezen. Daarnaast complimenten over de perfect whey protein, dit wordt m'n vierde zak op rij en naar mijn idee zijn er op dit moment maar weinig varianten die kunnen concurreren met deze prijs/kwaliteit verhouding.

• #29.620
al bedacht (en bereid te verklappen) wat de nieuwe weekdeals worden morgen? :D
Dan wacht ik met bestellen namelijk :P

Wacht even op de email van morgenochtend ;)

Hoop dat je een goede fatburner in de aanbieding gooit, Rene!

Zie hierboven ;)

Perfect Whey Protein en de Perfect Oats weer in prima staat ontvangen, erg fijn om bij de samples ook een bepaalde smaak van de Whey Delicious te kunnen kiezen. Daarnaast complimenten over de perfect whey protein, dit wordt m'n vierde zak op rij en naar mijn idee zijn er op dit moment maar weinig varianten die kunnen concurreren met deze prijs/kwaliteit verhouding.

Goed om te horen!

Terug
Naar boven