- Waardering
- 89
- Lengte
- 1m78
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
.kan het kloppen dat jullie recept voor de night protein chocolade is veranderd?
heb al 3/4 potten ervan op en open net een nieuwe pot..
Maar bij deze zitten er kleine stukjes chocolade in/bij
Nieuw?
Ben op zoek naar een preworkout die niet overdreven stimuleert. train nu al een hele tijd zonder maar had nu bij men Whey een sample Blast! gekregen. Beetje idem aan vorige ervaringen. Doet zijn werk voor de training en tussen de sets. Maar tijdens de oefeningen gaat men hartslag van het minste te ver omhoog waardoor ik echt snel leegloop. Bij max set squat is dat zelf al bij de unrack.
Maar doe een bureaujob. Dus zou wel iets kunnen gebruiken als ik na 9u van men stoel kom om me even wakker te schudden (heb soms echt last van geeuwen tussen sets, geen idee of dat op zich slecht is maar wekt geen vertrouwen op).
Zouden jullie mij een preworkout kunnen aanraden? (eerder in de richting van suikers/cars, caffeïne, creatine?)
Of neem ik bijvoorbeeld een lagere dosering?
Afgelopen zaterdag een Delicious Protein Bar genomen, smaak chocolate/caramel. Moet zeggen dat ie OK smaakt, zeker voor een eiwitreep. Niet plakkerig (zoals heel veel eiwitrepen), lekker zoet en een prima "bite" (ook door de stukjes pinda). Qua voedingswaarden prima in orde, zeker in een bulk/onderhoud. Zeker geen snickers o.i.d., maar met zulke voedingswaarden mag je dat zeker niet verwachten vind ik. Al met al prima voor onderweg of "noodgevallen"!.
Ik heb ook nog een chocolate/cocos reep liggen, die probeer ik zaterdag uit, dan laat ik kort de smaak daarvan weten.
Nee er is niets vernieuwd, mogelijk is het wat cacao dat stukjes gevormd heeft. zal morgen even kijken. Vind het lastig om hier een advies te geven, ik zit e denken aan fully loaded maar heb daar helaas geen samples van.zelf vind ik cookies de beste maak.

mooie actie weer rene, nog aanrader kwa smaak voor de EAS, heb amino-X watermelon vaak gehad die vond ik lkkr smaken, deze te vergelijken met die van EAS?
Dies toch nieuw? Ff wachten op de weekaanbiedingen en dan bestellen
is deze code ook te gebruiken bij de weekaanbiedingen of niet?Profiteer alleen vandaag van 10% korting op ons gehele assortiment! Gebruik de kortingscode: XXL10 Kies voor XXL en ervaar het verschil!![]()

is deze code ook te gebruiken bij de weekaanbiedingen of niet? Niet dat ik een schooier ben, maar als het mogelijk is zal ik deze dan wel gebruiken![]()
hoe moet ik de afmeting bij de xxl broek precies zien http://xxlnutrition.com/nl/nld/xxl-nutrition/xxl-broek
als ik mijn middel opmeet kom ik tegen de 80cm uit, de bandwijdte gaat maar tot 42cm, of zijn dat inches?

Rene, heb je een idee wanneer de pancakes terug binnenkomen? Zit echt zonder...
niets hoezo? We zijn alleen uitverkocht maar komen volgende week weer binnen.