AndroidHealthClinic

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

• Topic Starter Topic Starter
  • #29.641
Nog 1 vraagje Rene, kun je zeggen hoeveel cafeine er in Roid Rage zit?

175mg is dat

---------- Toegevoegd om 12:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:38 ----------

Nu ook in Caramel Peanut smaak!

low_carb_protein_bar_caramel_peanut_productpagina_de.jpg

Rene, bestelnummer: 423047... kan je er misschien wat pre-workout samples bij doen? Ben op zoek naar nieuwe PWO :) en graag een poster van Niels Gordijn als dat mogelijk is :)

• #29.643
He 10% korting.
Dat wordt straks een bestelling plaatsen! Hopelijk gaat dat nog voor 18 uur lukken.

Hoi rené,

Het lijkt of hij bij mijn bestelling de 10% korting niet heeft meegenomen?

Nummer: 423240
Ik heb XXL10 gebruikt.

• #29.647
Welke All day protein smaken zijn allemaal lekker met water? Om op het werk simpel weg te tikken ipv lauwe melk. Vond bij de diet shake aarbei erg lekker en banaan van isolaat niet te teren op water :o

Ook nog even wat besteld met de korting.
bestelnummer is: 423510
Alvast bedankt rene.

Al nieuws over de Delicious Pancakes - Oats & Protein?
Is toch al tijdje uitverkocht ....
Nog geen oplossing ivm smaak?

• #29.653
hoe is de structuur van die reep hard/zacht net als de andere smaak?

damn had ik maar n sample besteld zie t nu pas

Zijn noga-achtig en vrij luchtig.

Welke All day protein smaken zijn allemaal lekker met water? Om op het werk simpel weg te tikken ipv lauwe melk. Vond bij de diet shake aarbei erg lekker en banaan van isolaat niet te teren op water :o

Ik zou zeggen perzik is heel lekker met water

Ook nog even wat besteld met de korting.
bestelnummer is: 423510
Alvast bedankt rene.

jij bedankt voor je bestelling!

Al nieuws over de Delicious Pancakes - Oats & Protein?
Is toch al tijdje uitverkocht ....
Nog geen oplossing ivm smaak?

Helaas niet.. probleem zit hem in de natuurlijke zoetstof die we gebruiken. Deze mix is niet stabiel genoeg en de smaak varieert. Een optie is overstappen op sucralose maar wil dat liever niet. Ik krijg deze week nog een nieuwe sample van de producent om te testen. Maar heb ben ook bezig met een andere producent van ons, eerste sample was bijna goed en krijg deze week een tweede. Er wordt dus hard aan gewerkt.

Jammer tot de pancakes er niet zijn. Alsnog een mooie bestelling gedaan: 423637..
Maak er wat moois van!

Gr Ralf

Is de perzik echt smaak qua perzik drinken / milkshake geval of meer naar de fruit zelf? Wil vandaag nog even profiteren van de actie :D
Neig zelf meer naar chocolade, safe keuze namelijk.

Laatst bewerkt door een moderator:
Wanneer komen de mood blend en green blend weer op voorraad? Ben wel benieuwd.

• #29.658
Jammer tot de pancakes er niet zijn. Alsnog een mooie bestelling gedaan: 423637..
Maak er wat moois van!

Gr Ralf

:wave2:

Is de perzik echt smaak qua perzik drinken / milkshake geval of meer naar de fruit zelf? Wil vandaag nog even profiteren van de actie :D
Neig zelf meer naar chocolade, safe keuze namelijk.

Milkshake achtige smaak met melk is onmogelijk dan moet je dan echt met melk doen dan is deze lekker fris en romig.

Wanneer komen de mood blend en green blend weer op voorraad? Ben wel benieuwd.

We zijn er druk mee bezig ik verwacht binnen nu en 2 weken.

De chocolade dan? Nesquick achtig of zoet zoals sommigen aangeven in de reviews. Ben ik normaal gesproken wel fan van :D

Terug
Naar boven