Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Probeer m even voor me.
Bestelling komt er zo aan René!

Ook weer eens wat besteld! Bestelnummer: 423712, zou m'n verzoekje ingewilligd kunnen worden (2 shakebekers als goodie 1&2)?
Thanks! Extra samples altijd welkom![]()
Zo we hadden al best wat staan, toch maar nog 2 bestellingen gedaan. We konden het niet laten.
Bezorgen doen we nu bij een postnl punt, aangezien de bezorger hier in de wijk nooit zo haast heeft.
Alleen bij de 2e bestelling zo dom geweest om die kortingcode er niet in te voeren. Glad overheen gekeken.
Is dit achteraf nog mogelijk? Toch weer 13 euro
Bestelling 1: 423691
Bestelling 2: 423710
Ook weer eens wat besteld! Bestelnummer: 423712, zou m'n verzoekje ingewilligd kunnen worden (2 shakebekers als goodie 1&2)?
Thanks! Extra samples altijd welkom![]()
mag er ook een extra zakje voor mij bij, marrr1 eet altijd alles snel op voordat ik mijn aandeel bij m op kan halen
Ik hoorde over een kortingscode, stond ook even op de site, maar is nu onvindbaar
edit: al gevonden XXL10

Gister iets meer dan 300 euro besteld, dan heeft het wel nut hoor. Was alleen de code vergeten bij de 2e bestelling, lekker slim.
Trouwens gister ook casseine genomen, chocolade met coconut, lekker combinatie. Anderhalve schep van beide, lekker dik opschepbaar.

Gister iets meer dan 300 euro besteld, dan heeft het wel nut hoor. Was alleen de code vergeten bij de 2e bestelling, lekker slim.
Trouwens gister ook casseine genomen, chocolade met coconut, lekker combinatie. Anderhalve schep van beide, lekker dik opschepbaar.

Nieuwe bestelling geplaatst, ben benieuwd naar de blast en roidrage en vooral naar de sample van de pudding haha
proteinbar met caramel en peanut?
"who wanna smell (lift)like you"
voor als je jezelf niet meer bent?
alleen voor de stevige trek...![]()

]Zometeen bestelling ophalen, protein pudding[emoji39] en blast.
Helaas waren er geen samples van de andere smaken maar hier doe ik wel weer even mee.
En ben benieuwd wat blast gaat doen, vnv eerste training met blast
Gisteren om 15:30 uur een bestelling geplaatst, later een verzendbevestiging ontvangen voor levering de volgende dag. Zie ik nu dat het aangepast is naar levering morgenNiet erg leuk...