Fitness Seller

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

• Topic Starter Topic Starter
  • #29.681
Ook besteld voor 18u00 maar ik denk dat ik niets zal krijgen? Ik lees namelijk in jullie mail het volgende: Je bestelling wordt verzonden met DPD. Indien je voor 17:30 uur besteld hebt (ma-vr) wordt je pakket de volgende werkdag geleverd.

Moeten jullie het uur dan niet aanpassen op jullie site?

Dat klopt niet, dat is de mail die Belgen moeten krijgen. Kan je deze mail even doorsturen naar rene@xxlnutrition.nl dan laat ik de IT ernaar kijken.

Bij de tracking staat er om 8:11 uitlevering vanuit het depot hier in België, maar nog geen bericht gekregen dat het pakket geleverd is.
Zal dan waarschijnlijk niet meer voor vandaag zijn?
En morgen is het een feestdag.

• #29.683
Bij de tracking staat er om 8:11 uitlevering vanuit het depot hier in België, maar nog geen bericht gekregen dat het pakket geleverd is.
Zal dan waarschijnlijk niet meer voor vandaag zijn?
En morgen is het een feestdag.

Dat durf ik ook niet te zeggen. Alweer een feestdag in België? Ik dan denk maar verhuizen :p

Hier ook problemen. Ik had voor 18u00 besteld en om 15u30 vandaag kreeg ik dit bericht pas: "XXL Nutrition heeft zojuist een pakket klaargemaakt om met DPD naar u te versturen".
Daar gaat dus de regel van verzenden en op tijd geleverd :rolleyes:

Net gebeld naar Parcelshop en het pakket ligt er al. Strange. Er dan maar vlug om gaan. :)

Hey René,

Heb vandaag soy proteine isolate binnen gekregen. Er staat een waarschuwing over het niet overschreiden van de zoetstof inname. Staat dat ook bij andere eiwitten? Ik zie het pas voor het eerst.

Groetjes,

Mesut

Rene, enig idee wanneer je weer de zwarte shirts kan leveren in maat L?

• #29.691
Hier ook problemen. Ik had voor 18u00 besteld en om 15u30 vandaag kreeg ik dit bericht pas: "XXL Nutrition heeft zojuist een pakket klaargemaakt om met DPD naar u te versturen".
Daar gaat dus de regel van verzenden en op tijd geleverd :rolleyes:

Dat is een icident geweest wat zich alleen gisteren heeft voorgedaan wegens de heftige drukte door de 10% kortingsactie. Alles tot ik meen 17.40 besteld konden we nog verzenden de rest niet. Er was niet tegen aan te werken met inpakken. Maar sinds we tot 18.00 werken is dit nog nooit gebeurd.

Net gebeld naar Parcelshop en het pakket ligt er al. Strange. Er dan maar vlug om gaan. :)

aha mooi!

Hey René,

Heb vandaag soy proteine isolate binnen gekregen. Er staat een waarschuwing over het niet overschreiden van de zoetstof inname. Staat dat ook bij andere eiwitten? Ik zie het pas voor het eerst.

Groetjes,

Mesut

Hi Mesut er staat net iets anders ;) Er staan verplichte (door de wet) waarschuwingen op. Achter elke waarschuwing staat een "." daarna volgt een nieuwe waarschuwing die niets met de voorgaande waarschuwing te maken heeft :)

Vandaag binnen gekregen en piest precas

Tnx Rene [emoji123]��

---------- Toegevoegd om 19:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:41 ----------

Vandaag binnen gekregen en piest precas

Tnx Rene [emoji123]��

:thumbs:

Rene, enig idee wanneer je weer de zwarte shirts kan leveren in maat L?

Die worden helemaal anders en komen over een week of 6 verwacht ik weer.

Laatst bewerkt:
Multivit en creatine komen morgen perfect op tijd, begin me wat futloos te voelen :P

Naast de XXL repen, wat is nog meer een goede aanvulling voor een powerlift meet?

inb4 draag een XXL tshirt begin juni

• #29.694
Top, dan wacht ik op t nieuwe design. Kun je er al iets over vertellen hoe ze eruit gaan zien?

Mooiere stof (krimpt niet)
V-Neck
Rood XXL logo groot in de neck zonder Nutrition
En daar onder in wit groot
Bigger
====
Better

Multivit en creatine komen morgen perfect op tijd, begin me wat futloos te voelen :P

Naast de XXL repen, wat is nog meer een goede aanvulling voor een powerlift meet?

inb4 draag een XXL tshirt begin juni

Ik zou goede zin meenemen :p (als het lang duurt iets van carbs zodat je niet leegloopt daar).

Mijn bestelling is binnen, ziet er allemaal goed uit en flink wat samples erbij gekregen, bedankt daarvoor! zal nog wel laten weten hoe het allemaal bevalt

• #29.697
  • #29.699
Geen idee of jullie een CAO volgen, maar 5 mei is geen verplichtte vrije dag. Het wordt onderling (werkgever - werknemer) geregeld.

Klopt wat je zegt. Maar zowel PostNL als DPD werken niet en halen geen pakketten op. Dan kunnen we dus wel werken maar niets verzenden.

Bestelnr. 424408 niet verzonden?
Vanmorgen om 09.50 besteld, nog geen verzendbevestiging gehad.

Terug
Naar boven