Fitness Seller

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Hoi René,

Gisteren heb ik mijn bestelling (432767) ontvangen.
Ik mis alleen een pot Whey Delicious, 2500 gram yoghurt framboos, waar ik wel voor betaald heb.
Zou deze alsnog verstuurd kunnen worden?

• Topic Starter Topic Starter
  • #29.982
Bestelling binnen, thanks!

Mooie vernieuwde verpakking van jullie samples trouwens, chique look

top, thanks!

Hoi René,

Gisteren heb ik mijn bestelling (432767) ontvangen.
Ik mis alleen een pot Whey Delicious, 2500 gram yoghurt framboos, waar ik wel voor betaald heb.
Zou deze alsnog verstuurd kunnen worden?

Dat is niet zo mooi dan. Ik heb het nagekeken op de scans en de pot is niet ingepakt. Geen idee wat er mis gegaan is. Maar we sturen deze maandag op en ontvang je dinsdag op het PostNL punt. Excuses voor het ongemak.

Top service! :lifter:

René, wanneer wordt verwacht dat de Roid Rage weer op voorraad is?

Maandelijkse bestelling geplaatst check :lifter:

Heb nu sinds een paar dagen Whey Delicious Pistache, echt een super smaak. Elke keer als ik een shake neem genieten :)

• #29.990
Maandelijkse bestelling geplaatst check :lifter:

top, thx!

Heb nu sinds een paar dagen Whey Delicious Pistache, echt een super smaak. Elke keer als ik een shake neem genieten :)

Ook mijn favoriet :thumbs:

hey xxl

wou net een bestelling doen maar ik zie dat http://xxlnutrition.com/be/nld/controlled-labs/orange-triad uitverkocht zijn
wanneer zijn deze terug binnen ?

en ook http://xxlnutrition.com/be/nld/xxl-nutrition/lifting-straps#tab_Reviews uitverkocht :(

Orange triad is weer besteld hoop dat ze voor vrijdag binnen zijn, de liftingstraps komen over 2-3 weken weer. Alles is eruit gevlogen hier de laatste weken.

Hey René!
Ik zag gisteren Niels Gordijn in lopik met een nieuw model XXL tshirt.
Welke maat is dat vroeg ik hem? 3xl zei hij.
Mooi, dan wou ik graag een 4xl, ben wat gespierder dan Niels en dan geen Niels Gordijn achterop maar Skinnie.

• #29.992
Hey René!
Ik zag gisteren Niels Gordijn in lopik met een nieuw model XXL tshirt.
Welke maat is dat vroeg ik hem? 3xl zei hij.
Mooi, dan wou ik graag een 4xl, ben wat gespierder dan Niels en dan geen Niels Gordijn achterop maar Skinnie.

Hi Skinnie,

Dat zijn shirts speciaal gemaakt voor Niels om te dragen tijdens zijn wedstrijden ;)

Fijn joggingspakkie van jullie

Vraagje, ik heb vandaag rond 16:00 besteld (pot NP en Wrist Wraps vanwege knakkende pols).

Is deze vandaag wel gewoon de deur uit gegaan of hebben jullie vandaag de zaak dichtgegooid vanwege Pinksteren en wordt het pas morgen verstuurd?

Thanks.

Komt de appeltaart whey vandaag nog binnen :)

• #29.997
Vraagje, ik heb vandaag rond 16:00 besteld (pot NP en Wrist Wraps vanwege knakkende pols).

Is deze vandaag wel gewoon de deur uit gegaan of hebben jullie vandaag de zaak dichtgegooid vanwege Pinksteren en wordt het pas morgen verstuurd?

Thanks.

Gisteren was een Zondag. Op Zondagen worden alle Nederlandse orders tot 16.00 ingepakt en verzonden en de volgende dag geleverd. De nieuwe wristwraps zijn echt stevig overigens ;)

Komt de appeltaart whey vandaag nog binnen :)

Einde van de week hoop ik.

Hi René goedemorgen,

Ik heb wat klanten die vragen om XXL Nutrition dames trainingsbroeken en leggings. Komen die of waren die er?

Thanks,
Mart.

Gister APW besteld.

Terug
Naar boven