Fitness Seller

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Rene, Hebben jullie een supplement wat de eetlust vergroot? Heb een beetje weinig eetlust.

Even een hele brutale vraag, wordt er toevallig nog in reactie op korting bij de concurrent met korting gestrooid vandaag of morgen?

:D

Rene,

De grote zakken Whey Vanille zijn op en er staat e-mail mij achter. Hoe pak ik dit op? Ik wil graag nog wat zaken bestellen en doe de betaling natuurlijk van alles in één keer.

Thx alvast voor je reactie!

• Topic Starter Topic Starter
  • #30.007
Even een hele brutale vraag, wordt er toevallig nog in reactie op korting bij de concurrent met korting gestrooid vandaag of morgen?

:D

Er komt geen speciale kortingsactie zoals we vorige maand gehad hebben. Wel weer goed weekaanbiedingen woensdag. (welke weet ik nog niet).

zie hierboven.

Rene,

De grote zakken Whey Vanille zijn op en er staat e-mail mij achter. Hoe pak ik dit op? Ik wil graag nog wat zaken bestellen en doe de betaling natuurlijk van alles in één keer.

Thx alvast voor je reactie!

Selecteer de optie email mij en dan kan je je emailadres ingeven voor een opvoorraadmelding ;) Producten die we niet op voorraad hebben kan je niet bestellen of reserveren.

Hoi !

Ik heb ook weer ff een bestelling gedaan. Ik zie weinig gratis goodies van 50 en 100 euro die ik op dit moment nodig heb. Zou er gekeken kunnen worden of er bij die bestelling pre workout samples gedaan kan worden?

Ik heb het ook bij opmerkingen gedaan ! (bestelling 435175‏)

• #30.011
Hoi !

Ik heb ook weer ff een bestelling gedaan. Ik zie weinig gratis goodies van 50 en 100 euro die ik op dit moment nodig heb. Zou er gekeken kunnen worden of er bij die bestelling pre workout samples gedaan kan worden?

Ik heb het ook bij opmerkingen gedaan ! (bestelling 435175‏)

Als we die hebben proberen we daar zeker rekening mee te houden.

Enig idee wanneer de Whey Delicious aarbei banaan er weer is Rene?

Advanced Post Workout, Fully Loaded en Whey Isolaat zijn allemaal creatine vrij toch?

• #30.014
Hoi René,

Leuk om te zien dat je samen met Guus mijn bestelling hebt ingepakt en jullie mijn verzoek hebben gehonoreerd om een shakebeker ipv bidon bij te voegen als gratis goodie. Top, bedankt! Jullie waren zelfs zo vriendelijk om de SmartShaker aan mij te schenken ipv de normale shaker. Wat een service! Of was dat gewoon een foutje...?;)

inb4 wij willen ook een smartshaker! XD

Hoi René,

Leuk om te zien dat je samen met Guus mijn bestelling hebt ingepakt en jullie mijn verzoek hebben gehonoreerd om een shakebeker ipv bidon bij te voegen als gratis goodie. Top, bedankt! Jullie waren zelfs zo vriendelijk om de SmartShaker aan mij te schenken ipv de normale shaker. Wat een service! Of was dat gewoon een foutje...?;)

De normale shakebeker is uitverkocht volgens mij, heb ook een smartshaker gekregen.

• #30.018
Hoi René,

Was enorm druk 2e Pinksterdag dus ben ook gaan helpen ;). Shakers zijn op vandaar de smartshaker

De normale shakebeker is uitverkocht volgens mij, heb ook een smartshaker gekregen.

Ja klopt inderdaad ;). Shaker komen deze week weer binnen, container staat in de haven.

Er zijn al een aantal dagen veel producten uitverkocht.. erg zonde ik ben al 10 jaar klant, en altijd tevreden geweest maar als ik na een week nog steeds zie dat producten zoals simpele aminozuren niet verkrijgbaar zijn ga ik me toch licht frustreren.

Toffe nieuwe shirts en stringers bij 'binnenkort verwacht' :thumb:

Wanneer komen ze ongeveer?

Terug
Naar boven