MuscleMeat

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

• Topic Starter Topic Starter
  • #30.021
Er zijn al een aantal dagen veel producten uitverkocht.. erg zonde ik ben al 10 jaar klant, en altijd tevreden geweest maar als ik na een week nog steeds zie dat producten zoals simpele aminozuren niet verkrijgbaar zijn ga ik me toch licht frustreren.

Ik frustreer me ook daarover dus join the club. Leveranciers kunnen het niet aan en levertijden lopen op helaas. Morgen komen de meeste whey's weer binnen.

Met aminozuren heb je het denk over amino 7000. Daar gaan we over op een nieuwe betere formule en daarom zitten we nu even in een gat. Nieuwe product is compleet nietuw

---------- Toegevoegd om 15:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:48 ----------

Toffe nieuwe shirts en stringers bij 'binnenkort verwacht' :thumb:

Wanneer komen ze ongeveer?

Ik denk binnen een week of 3

Nieuwe shakers zijn top René :D

Die nieuwe smaak van de lowcarb bar (peanut-caramel) is echt top! Smaakt naar snickers, maar nu hoef ik me niet schuldig te voelen ;). Goed werk! Binnenkort maar eens een hele doos bestellen.

Hoe zit het trouwens met de kleine zakken voor Perfect Oats? Ik had een tijd terug begrepen dat ze in mei beschikbaar zouden zijn.

Mona en Roger hebben dat weer goed gedaan. Merci ;)

Gisteren was een Zondag. Op Zondagen worden alle Nederlandse orders tot 16.00 ingepakt en verzonden en de volgende dag geleverd. De nieuwe wristwraps zijn echt stevig overigens ;)

De wrist wraps zijn echt top inderdaad, flink zitten knallen op DL's net. PR en VPR.
Fijn trouwens dat mijn verzoek om de bidon om te ruilen voor een shakebeker is ingewilligd, zelfs een smartshaker geworden.

Helemaal top zoals ik gewend ben :thumbs:

Mooie weekactie weer. Gelijk 2500gr. isolaat besteld en de rice powder. Gebruik al een aantal maanden enkel jullie hydro whey en vind deze echt top. Maar nu eens de isolaat besteld zodat ik kan afwisselen en vergelijken.

• #30.029
Die nieuwe smaak van de lowcarb bar (peanut-caramel) is echt top! Smaakt naar snickers, maar nu hoef ik me niet schuldig te voelen ;). Goed werk! Binnenkort maar eens een hele doos bestellen.

Hoe zit het trouwens met de kleine zakken voor Perfect Oats? Ik had een tijd terug begrepen dat ze in mei beschikbaar zouden zijn.

Goed om te horen! De 1kg zakken oats komen in de loop van Juni. Zal eens mailen waar de lege zakken blijven.

Mona en Roger hebben dat weer goed gedaan. Merci ;)

:thumbs:

De wrist wraps zijn echt top inderdaad, flink zitten knallen op DL's net. PR en VPR.
Fijn trouwens dat mijn verzoek om de bidon om te ruilen voor een shakebeker is ingewilligd, zelfs een smartshaker geworden.

Top! knallen met die handel :wl:

Mooie weekactie weer. Gelijk 2500gr. isolaat besteld en de rice powder. Gebruik al een aantal maanden enkel jullie hydro whey en vind deze echt top. Maar nu eens de isolaat besteld zodat ik kan afwisselen en vergelijken.

Zit nu ook net aan de hydrolysaat :zuip: vind het zelf ook een topper.

Wrist wraps met dls? Wut

Gaan jullie op korte/lange termijn ook komen met andere plantaardige eiwit dan soja?

• #30.034

APWO is bijna niet lekker te krijgen, deze smaak is de beste die we konden maken. We krijgen over enkele weken ook ice tea peach.

Gaan jullie op korte/lange termijn ook komen met andere plantaardige eiwit dan soja?

We werken daaraan. Maar ik wil deze gezoet met stevia en dat is een probleem als je dit lekker wilt maken. We zitten in de sample fase. Het wordt een zogenaamde Green Protein zoals sun warrior.

APWO is bijna niet lekker te krijgen, deze smaak is de beste die we konden maken. We krijgen over enkele weken ook ice tea peach.

We werken daaraan. Maar ik wil deze gezoet met stevia en dat is een probleem als je dit lekker wilt maken. We zitten in de sample fase. Het wordt een zogenaamde Green Protein zoals sun warrior.
Wat zijn jullie toch ook een topbedrijf he, koop nu maar naturel omdat er bijna geen stevia varianten te vinden zijn ergens. Als ie uit is ben ik de eerste die bestelt. :D

APWO is top! Ik vind het juist soms beter iets te drinken dat slechter van smaak is dan die overzoete boel! Laat het maar zo heren. Het product is top van ingredienten smaak is ondergeschikt.

• #30.037
Wat zijn jullie toch ook een topbedrijf he, koop nu maar naturel omdat er bijna geen stevia varianten te vinden zijn ergens. Als ie uit is ben ik de eerste die bestelt. :D

:brew: ik ga er weer achteraan.

APWO is top! Ik vind het juist soms beter iets te drinken dat slechter van smaak is dan die overzoete boel! Laat het maar zo heren. Het product is top van ingredienten smaak is ondergeschikt.

Ik vind de smaak zelf heel prettig. De nieuwe smaak die komt is overigens ook goed te doen ;)

Leveren jullie ook op zaterdag ?

Wou vandaag nog wat bestellen , maar ben te laat .

PostNL levert als het vrijdag op tijd wordt meegegeven gewoon op zaterdag. Moet je denk ik voor 1800 bestellen dan (vrijdag).

Terug
Naar boven