twince82
Cool Novice
- Waardering
- 2
- Lengte
- 1m96
- Massa
- 101kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bij mijn bestelling van over de 100 euro kan ik kiezen voor een tanktop camouflage. Ik weet niet goed welke maat ik moet nemen. Vallen maw de tanktops groot uit of niet?
Ben momenteel 100 kg bij 1,97m en 12% vetpercentage. Kan ik best gaan voor de XL of de XXL?
Net m'n bestelling binnen gekregen.. Zit er een blauw t shirt in ipv grijs :'(
Voor niks zitten zoeken om boven de 100 euro uit zitten komen.. Helaas
Welke maat shirts had je gevraagd? mogelijk waren deze uitverkocht. Wat was je bestelnummer?

Donkergrijs, M. 440630.
Ik zie dat in m'n bestelling blauw staat... Not sure if I did it myself
Kan ik binnenkort even langs komen om hem te ruilen? Ben dan toch in de buurt.
.. langskomen en ruilen kan altijd Kunnen jullie niet een zelf schoonmakende shakebaker maken? Deze geur ...![]()

Kunnen jullie niet een zelf schoonmakende shakebaker maken? Deze geur ...![]()

Afgelopen week Whey Isolate Strawberry binnengekregen en toch wel heel erg verbaasd over de smaak. Eén van de lekkerste whey's die ik tot nu toe heb gedronken, goed werk!
dadelijk uitspoelen is de boodschap ! heb ooit wel eens een beker vergeten uit de auto te nemen (whey melk oats) allemaal beestjes die zichzelf hadden vermenigvuldigd![]()
Kunnen jullie niet een zelf schoonmakende shakebaker maken? Deze geur ...![]()

Ik zet hem altijd onder de hete kraan om even door te laten spoelen..

Ik zet deze na het wassen ook altijd zonder deksel weg in de kast, als je deze dicht wegzet en de shaker is niet helemaal droog dat gaat hij stinken![]()

Ik zet deze na het wassen ook altijd zonder deksel weg in de kast, als je deze dicht wegzet en de shaker is niet helemaal droog dat gaat hij stinken![]()

na geen man overboord heb nog genoeg xxl bekers dus een keer eentje weg pleuren is geen overbodige luxe anders zit te vrouw toch te klagen waarom ik zoveel bekers heb![]()

na geen man overboord heb nog genoeg xxl bekers dus een keer eentje weg pleuren is geen overbodige luxe anders zit te vrouw toch te klagen waarom ik zoveel bekers heb![]()

)Ah krijg dat dan toch niet alleen te horen
---------- Toegevoegd om 12:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:25 ----------
Btw Rene, Get Ripped, ik lees dat caffeïne anhydrous een meer potente vorm van caffeïne is (minder vocht). Die 250 mg hakt er dan wel goed in neem ik aan? (wat positief is trouwens)

dadelijk uitspoelen is de boodschap ! heb ooit wel eens een beker vergeten uit de auto te nemen (whey melk oats) allemaal beestjes die zichzelf hadden vermenigvuldigd![]()
anders zit te vrouw toch te klagen waarom ik zoveel bekers heb![]()