Kogelbiefstuk1
Cool Novice
- Waardering
- 34
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 78kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Rene,
Vanmiddag probeerde ik via me tel een bestelling te plaatsen met afterpay als betaaloptie, maar helaas ging dit niet.
Weet jij waardoor dit komt?
Mn bestelling binnengehad, XXL is handdoek bevalt zeker, prima stof en handige sleeve idd. Het blijft natuurlijk gewoon een handdoek, maar ik vind 'm fijn.
Perfect whey protein cookies & cream geprobeerd en bevalt uitstekend. Dit is zeker een whey die ik blijf gebruiken ter afwisseling van mn whey van concurrenten. Binnenkort de All Day protein sample (smaak aardbei) proberen en dan laat ik nog even weten wat ik vind.
welke sup kan je mij aanbevelen. ik ben al een maand bezig met cutten. gebruik nu alleen whey.
ik wil het cutten versnellen zo dat wat is het beste?.
kcal inname verlagen of verbruik verhogen, simpel as that
Zijn er plannen voor meer smaken protein pudding? Pistache of straciatella lijkt me wel lekker.
Rene,
Vanmiddag probeerde ik via me tel een bestelling te plaatsen met afterpay als betaaloptie, maar helaas ging dit niet.
Weet jij waardoor dit komt?

Bij deze is je sponsoring afgelopen.
Groetjes,
Carmen

Klein vraagje, heb gisteren voor 17u30 men bestelling geplaatst.
Komt deze vandaag dan toe of maandag?
Die Belgen laten ze langer wachten.....
Gewoon op woensdag bestellen heb je gelijk de weekaktie erbij.....
http://xxlnutrition.com/nl/nld/betaling-en-verzending
Dat ligt dan aan AfterPay dit gaat volledig buiten ons om. Afterpay doet een snelle acceptatie test en daar zal denk iets mis gaan.
haha zou kunnen dan moet je AfterPay even bellen![]()

Hmm... misschien kan je gewoon geen afterpay op je mobiel gebruiken dan
Als dat echt is, haal ik me advocado erbij potverdomme!![]()
Even wat feedback, hopenlijk kunnen jullie er wat mee:
Ik heb nu een tijdje de smartshaker, de dop schroeft echt heel lastig, veel lastiger dan jullie normale shaker, ik heb vaak gehad dat ie er scheef op geschroefd zat enzo.Het schroefdraad lijkt ook veel lastiger de dop te pakken als je hem er op doet. Bij jullie normale shakebeker eigenlijk nooit last van.
Vraagje. Vorige week jullie creatine besteld. Nou valt het me op dat de structuur echt compleet anders is dan de creatine van B&F.
Nou is het natuurlijk altijd een gok om een vergelijking te maken met producten van B&F maar ik vraag het toch maar even haha -> Hoort jullie crea zo "grof" te zijn? het lijkt net een bak casseine. Die van B&F leek meer op de structuur van suiker, groot verschil dus vandaar de vraag.
Ohja! Nog bedankt voor de extra sample protein pudding, was erg lekker!
K twijfel welke is beter Als je wilt afvallen(vet verliezen) welke s beter fat attack of de cardio xcelator om naast de kracht training te gebruiken
Dat zou ook kunnen dat het niet werkt op de mobiel inderdaad.
Zal eens een aantal shaker laten testen morgen. Shaker die ik zelf gebruik heb ik geen last, soms moet je even goed kijken als je de 1e draai maakt met de dop maar eigenlijk nooit problemen. Zou zeker niet moeten mogen met de shakers van SmartShake.
De afzonderlijke creatine korrels zijn maar mijn weten juist heel klein (poedersuiker ipv suiker) en het hoort ook sneller en beter op te lossen dan die van B&F. Wij gebruiken de kleinste korrelgrootte die er van creatine is dus ik begrijp de omschrijving grof niet zo. De pudding is top!
Perfecte beschrijving indd. Waarschijnlijk had ik grof in me hoofd omdat de bovenkant van de pot wat was "samengeklonterd". Het poeder zelf is indd hartstike fijn spul en lost heel goed op![]()