MuscleMeat

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Zijn deze nieuw of hebben jullie deze al lang? Zie ze net pas op de site, nicee.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

• Topic Starter Topic Starter
  • #30.163
Zijn deze nieuw of hebben jullie deze al lang? Zie ze net pas op de site, nicee.

http://xxlnutrition.com/files/ProductImages/2070/700x700_1200x1200/img_1384.jpg

We hebben ze al even, vooral die sleeve is makkelijk zodat de handdoek niet meer van een bankje op de grond valt.

Als daar ook strand handdoeken ( ff naam kwijt tis nog vroeg :p)

Bestel ik er meteen 2

Mogelijk voor volgend jaar zomer gaan we die maken, even bedenken nog.

Nice die handdoek moet ik ook hebben!

Handdoek is idd zeer gaaf. heb m besteld en gelijk ook de perfect whey protein 750 gr. cookies & cream om uit te proberen :). Ook een sample Alldayprotein gekocht, alleen jammer dat die alleen beschikbaar is in de smaak aardbei.

Laatst bewerkt:
  • #30.167
Handdoek is idd zeer gaaf. heb m besteld en gelijk ook de perfect whey protein 750 gr. cookies & cream om uit te proberen :). Ook een sample Alldayprotein gekocht, alleen jammer dat die alleen beschikbaar is in de smaak aardbei.

samples van all day zijn de laatste vandaar, die komen niet meer terug. Over enige tijd krijgen we hydrolysaat, complex carb gainer en night protien samples.

René,

Kan ik EAS ook een halfuur voor de training nemen ter vervanging van een pwo?

René, Kan ik EAS ook een halfuur voor de training nemen ter vervanging van een pwo?

EAS heeft voor zover ik kan zien geen stimms, dus waarom zou je het vervangen voor je pwo? Neem gewoon je PWO en dan intra EAS.

Dit staat ook onder het kopje "gebruik" op de XXL site overigens.

• #30.170
René,

Kan ik EAS ook een halfuur voor de training nemen ter vervanging van een pwo?

EAS heeft voor zover ik kan zien geen stimms, dus waarom zou je het vervangen voor je pwo? Neem gewoon je PWO en dan intra EAS.

Dit staat ook onder het kopje "gebruik" op de XXL site overigens.

Ik sluit me hierbij aan. Je kan overigens EAS wel drinken voor de training maar dat heeft dan niet met vervanging van je PWO te maken

We hebben ze al even, vooral die sleeve is makkelijk zodat de handdoek niet meer van een bankje op de grond valt.

Mogelijk voor volgend jaar zomer gaan we die maken, even bedenken nog.

Denk dat die goed zouden lopen, logo 's zou ik ook zo houden. Miss alleen wat verschillende kleuren.

• #30.172
Denk dat die goed zouden lopen, logo 's zou ik ook zo houden. Miss alleen wat verschillende kleuren.

Probleem is dat we ze per 5000 moeten bestellen. We krijgen nu eerst gewone handdoeken met bigger is better in het zwart en handdoeken voor vrouwen in zwart/roze.

Hi Rene
Moet je Fat Attack voor of na je ontbijt nemen?

• #30.174
Laatst bewerkt:
Vandaag even als test Megagrow kers aan moedertje (80) gegeven, zat ook nog whey en oats bij.
Kijken of ze ook gaat groeien ;-)

Zag dat protein bites in aanbieding stond, meteen dan maar een bestelling geplaatst!

Enig idee wanneer de diet shake terug komt? IS voor de schoonmoeder :D en ineens nog eens een reden om voor mezelf nog eens iets extra te kiezen, omdat het kan. Net mijn 3 potten whey, potje omega 3 en potje glucosamine binnen gekregen :p

• #30.178
Zag dat protein bites in aanbieding stond, meteen dan maar een bestelling geplaatst!

Zijn best lekker om te knagen ;)

Enig idee wanneer de diet shake terug komt? IS voor de schoonmoeder :D en ineens nog eens een reden om voor mezelf nog eens iets extra te kiezen, omdat het kan. Net mijn 3 potten whey, potje omega 3 en potje glucosamine binnen gekregen :p

Volgens mij komen er vandaag weer op voorraad. Volgende week komen dan de nieuwe smaken.

---------- Toegevoegd om 16:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:18 ----------

Vandaag even als test Megagrow kers aan moedertje (80) gegeven, zat ook nog whey en oats bij.
Kijken of ze ook gaat groeien ;-)

haha keep me posted!

Mn bestelling binnengehad, XXL is handdoek bevalt zeker, prima stof en handige sleeve idd. Het blijft natuurlijk gewoon een handdoek, maar ik vind 'm fijn.

Perfect whey protein cookies & cream geprobeerd en bevalt uitstekend :). Dit is zeker een whey die ik blijf gebruiken ter afwisseling van mn whey van concurrenten. Binnenkort de All Day protein sample (smaak aardbei) proberen en dan laat ik nog even weten wat ik vind.

welke sup kan je mij aanbevelen. ik ben al een maand bezig met cutten. gebruik nu alleen whey.
ik wil het cutten versnellen zo dat wat is het beste?.

Terug
Naar boven