Twistofchaos
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 420
- Lengte
- 1m75
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Net pakketje ontvangen met oa de nightprotein en moet zeggen die nieuwe labels zien er strak uit [emoji106]
wanneer krijgen jullie BLAST weer? staat eind juni maar juni is nog maar anderhalve dag![]()
Voor mij werkt supplementeren met NAC/N-acetylcysteine als een trein en omdat ik overgestapt ben op XXL is het voor mij jammer dat jullie dat niet in het assortiment hebben.
Dat zou ik dus aan willen radenen dan nog liefst die van NOW Foods nu ik toch zo vrij ben.
. Moet zeggen, die 1kg zak van Perfect Oats vind ik al aardig groot, dus die 4kg moet gigantisch zijn! Zoveel opslagruimte heb ik niet in mijn keuken, dus ik ben erg blij met het kleine formaat. Ik ben benieuwd naar de Oats! Zodra ik een oordeel heb zal ik een review plaatsen.Leuk om te horen! Wij vinden ze zelf ook mooi strak. Maar het gaat erom wat de klanten er van vinden.
Die is klaar en moet deze week hier binnen zijn.
Ik ga kijken naar NAC in caps en bestel die volgende keer mee (Swanson denk ik).
Bestelling alweer binnen. Moet zeggen, die 1kg zak van Perfect Oats vind ik al aardig groot, dus die 4kg moet gigantisch zijn! Zoveel opslagruimte heb ik niet in mijn keuken, dus ik ben erg blij met het kleine formaat. Ik ben benieuwd naar de Oats! Zodra ik een oordeel heb zal ik een review plaatsen.
Problemen om te bestellen met mistercash voor belgische klanten ?
Krijg constant technische fout als ik wil betalen ?
Niet veel keuze aan maten bij de keuze van een t-shirt goody bij bestelling vanaf €100
De overige te kiezen heb ik al zat ....
Kan er 1 na gestuurd worden ?
. De nieuwe shirts komen later deze week maar komen niet direct als goody beschikbaar.Als ik na de training APWO gebruik, moet ik dan een halfuur later nog een whey shake nemen? Aangezien er 19 gram eiwit in APWO zit. Gr.
Mits uit de zon bewaard op kamertemperatuur, hoe lang blijven jullie omega 3 capsules ongeveer houdbaar?

tshirts hebben wel een ''interresante'' pasform
had er een paar besteld omdat zag dat ze in aanbieding waren, handig om in te trainen ect.
normaal heb ik Large Tshirts dus had ik ook large besteld.
nu heb ik niet zo heel grote armen, maar ze kunnen er denk ik wel 2 keer in, terwijl ze bij mijn borst/rug strakker zitten dan gewone Large tshirts.
verder niet zo'n ramp maar misschien handig om te weten.
meteen even een schepje banaan whey, die valt zeker niet tegen![]()
, ik herken het eerlijk gezegd ook niet 
gisteravond laat nog een voorraad besteld. hoop dat de postbezorger geen last van zijn rug heeft. zal wel rond de 30 kilo worden.

gisteravond laat nog een voorraad besteld. hoop dat de postbezorger geen last van zijn rug heeft. zal wel rond de 30 kilo worden.
Midweekje Zierikzee? Bestel ALL THE SUPPLEMENTS!!
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Die omschrijving van de shirts heb ik nog niet gehoord, ik herken het eerlijk gezegd ook niet
![]()

Misschien moet ik maar wat meer sythol doen dan
Of toch maar het armen-borst tricep-armen-benen-armen-rug bicep-armen-schouder en armen schema doen![]()

Misschien een bekende vraag (dat weet ik niet).
Ik heb in het verleden een zware operatie gehad, waarbij veel complicaties opgetreden zijn. Als gevolg daarvan ben ik o.a. lactose-intolerant geworden. Ben momenteel met Soja aan het experimenteren, of mijn lichaam dit gaat verdragen is nog maar zeer de vraag.
Iemand ervaring met soortgelijke intolerantie ? Wat werkt goed (in jou / jullie geval(len) ?
Als het even kan, ook nog eens makkelijk opneembaar.
Bvd