jeffreyxl
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 46
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Heb het doorgegeven aan de inkoper, hij kijkt ernaar.

Net Roid Rage genomen, ik maakte hem open er zat allemaal klontertjes in, heb ik normaal niet gehad bij andere PWO. En de smaak was echt walgelijk, ging er nog niet van over m'n nek. Sorry Rene. Maar gaat om de werking uiteindelijk, dat ga ik zo ervaren. Wellicht is het mogelijk om dezelfde smaak Tropical Fruit van EAS in Roid Rage te krijgen, dat zou al een stuk schelen.
Had ik ook. Klonten zo groot als knikkers. Op zich geen ramp want door goed te schudden of met een vork los te prikken kom je een heel eind, maar het hoort natuurlijk niet zo. Smaak vond ik nog wel meevallen, het was de werking die voor mij tegenviel. Eventueel de overige voorraad ook even checken of deze ook klonten bevatten, René?
Net Roid Rage genomen, ik maakte hem open er zat allemaal klontertjes in, heb ik normaal niet gehad bij andere PWO. En de smaak was echt walgelijk, ging er nog niet van over m'n nek. Sorry Rene. Maar gaat om de werking uiteindelijk, dat ga ik zo ervaren. Wellicht is het mogelijk om dezelfde smaak Tropical Fruit van EAS in Roid Rage te krijgen, dat zou al een stuk schelen.
Als die lemon/lime erbij komt, ben ik al héél tevreden![]()
Had ik ook. Klonten zo groot als knikkers. Op zich geen ramp want door goed te schudden of met een vork los te prikken kom je een heel eind, maar het hoort natuurlijk niet zo. Smaak vond ik nog wel meevallen, het was de werking die voor mij tegenviel. Eventueel de overige voorraad ook even checken of deze ook klonten bevatten, René?
tot nu toe altijd besteld bij b&f shop, maar ze kunnen blijkbaar nog steeds geen producten leveren dan wat ze beloven.
Dus bij deze zometeen me eerste bestelling doen bij xxl!
Deed bij mij ook helemaal niks helaas. Zou ik hem terug kunnen sturen met een scoop eruit, een andere PWO of geld terug voor 90%?
Hey Rene,
wanneer komen de smaken van Whey Delicious terug binnen?
Smaak met een pre workout is lastig en over smaak valt niet te twisten. De klontjes kan je met een vork zo wegdrukken en heeft te maken met de hoge temperatuur van de afgelopen tijd. De werking is er verder niet door aangetast en er is ook geen vocht bijgekomen verder.
wordt naar gekeken.
Het probleem is te ondervangen door het toevoegen van meer silicium dioxide maar dat is ook weer niet een heel prettig stofje in hogere doseringen. We weten dat het wel goed los te maken is. Voor de volgende batch ga ik me eens bedenken wat we ermee gaan doen.
hou me even op de hoogte wat je van de producten vind.
We kunnen helaas geen geopende pre workouts (die niet goed aanslaan) retour nemen, wij kunnen verder niets meer met het product. Het is bekend dat de werking van pre workouts niet voor iedereen hetzelfde is, dat is helaas niet te voorspelen. Dat is ook de reden dat we meerdere pre workouts hebben met allemaal een andere formule. Anders zouden we met 1 formule iedereen kunnen bedienen.
Maar je bent een goede klant (en klonteren zijn we ook niet blij mee) stuur me even een PM dan kijk ik naar een oplossing met je.
Of ik moet het antwoord hebben gemist, of mn vraag is over het hoofd gezien:
Rene, nog iets bekend wat betreft haalbaarheid van opnemen in assortiment van Controlled Labs - Oximega Fishoil?

Het klonteren van roid rage zijn we ook niet blij mee. Je kan het gewoon los maken met een vork en gebruiken.
Gewoon met de puree stamper erdoor lukt perfect. Heb je gelijk weer een mooi poeder
.. het is ook geen dikke brij of klont geworden en makkelijk los te maken. Maar is beter als we dit kunnen voorkomen.Thanks Rene voor het antwoord.
Ga zeker even over RoidRage nadenken, wordt zo wel interessant met die prijs ;-)
Kan ik morgen ffe twee scoops van Roid Rage proberen, kijken of die wel aanslaat, of kan dat heel negatieve effecten hebben?

Rene in sx 7 en sommige andere pre workouts zitten van die zakjes met korrels voor het vocht dit werkt wel goed. Alleen niet opeten![]()