- Waardering
- 10
thx! ik ben er morgen zelf bij met inpakken (helaas) dus moet goed komen
![]()
Pakket weer mooi op tijd binnen gekregen!En bedankt Rene, voor het lezen
! Top-service top-produkten!!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
thx! ik ben er morgen zelf bij met inpakken (helaas) dus moet goed komen
![]()
! Top-service top-produkten!!
Vorige week UNLEASH! besteld en vandaag voor het eerst gebruikt.
Ik vond de smaak (granaatappel) echt heel lekker, terwijl ik tot nu toe geen pre-workout met 'plezier' voor de smaak heb gedronken. Daarnaast tijdens de training weer voor het eerst trillende beentjes! Top pre-workout!![]()
Pakket weer mooi op tijd binnen gekregen!En bedankt Rene, voor het lezen! Top-service top-produkten!!
![]()
René,
Weet je al wanneer de t-shirts binnen komen waar 'verwacht' bij staat?
Word het niet eens tijd voor wat meer smaken van die Amino1 zakken aan te bieden? Loopt toch goed dat product niet?![]()
Vorige week mijn 2e pot hydro besteld (vanille nu), moet weer een thumbs up geven voor de smaak jongens!
Vind em lekkerder dan meeste gewone whey's.

Net voor de eerste keer EAS geprobeerd.Echt goede smaak. Vind het lastig om te beoordelen of het wat deed voor m'n training. Waxy Maize er trouwens bij gedaan als een soort intra-workout.Op jouw advies Rene, goed advies. Morgen Roid Rage erin gooien, kijken hoe die bevalt.
Net betelling mooi binnen gekregen, vind me perzik-mango wel stinken
Straks na de training maar eens proeven![]()

de whey stinken? horen vaker dat i lekker ruikt dan stinkt. Maar zoveel smaken dan zal er ook wel zoveel variatie zijn in ruikervaring![]()

Nog nooit whey delicious gehad.. gisteren 1kg perzik - mango gehaalt en 6 samples dus volgende keus gaat easy worden![]()
Heej hallo René, ik kreeg van de week een pre workout sample bij mijn levering. Klopt het dat je na een aantal uren een crash kunt krijgen ?
Is er onderzoek gedaan naar eventuele gezondheidsrisico's ?
Bvd
Marc
hi marc, van veel pre workouts krijg je achteraf een crash. Niets voor niets zeg ik altijd. Als je korte tijd meer energie krijgt moet je dat later weer inleveren. Welke pre workout had je erbij?
Sample heet: BLAST pre workout (fruit punch).
Crash allen na veel pre workouts ? Niet bij zo nu en dan ?