Fitness Seller

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

• Topic Starter Topic Starter
  • #30.521
Hey Rene (of iemand anders die het misschien weet)
Mijn vriendin heeft dinsdagavond voor het slapen 1 capsule Relax genomen om beter te kunnen slapen,hij deed ook goed zijn werk ze heeft heerlijk geslapen die nacht,alleen nu is ze gister en vandaag overdag de hele dag extreem duf en moet ze de hele tijd gapen.Hoe kan dit? Ze zou ze wel graag vaker willen nemen maar dat ze er 2 dagen last van heeft is natuurlijk niet de bedoeling...

zou het niet direct terug koppelen aan die capsule, probeer ze nog eens wat vaker dan kun je er beter over oordelen lijkt mij, 1 keer proberen is wel weinig.

Zou inderdaad eerst eens een keer of 4-5 dit proberen, als je dan duidelijk dit kan linken aan Relax dan weet je dat zij er misschien gevoelig voor is. Maar er komen zoveel aspecten bij kijken; zo is bekend dat het wakker worden tijdens een REM-cyclus (door de wekker) bijzonder vermoeiend kan werken op mensen (en als je pech hebt ben je hier gevoelig voor). Dit is breed onderzocht, is het inlezen waard. Als je een product neemt wat je REM-slaap dieper maakt en je wordt vervolgens midden in zo'n cyclus/fase abrupt wakker, dan kan je daar met een beetje pech behoorlijk last van hebben de rest van de dag.

Het klonteren van roid rage zijn we ook niet blij mee. Je kan het gewoon los maken met een vork en gebruiken. De werking is er niet negatief door beïnvloed, maar netjes is het niet.

Ik heb Roid Rage in de sale gezet voor 14,95 en er een opmerking bijgezet over mogelijke klonten.

Ondertussen kijk ik naar een oplossing voor komende batches.

das duidelijk.

roid rage maar eens proberen :P

erg positief over jullie wrist wraps btw, had hiervoor die van animal van 15 euro en dat was 3x niks.
die van jullie voor de helft van de prijs zijn veel beter.

enig idee wanneer de knee wraps weer binnen komen?

Laatst bewerkt:
  • #30.528
Hey Rene (of iemand anders die het misschien weet)
Mijn vriendin heeft dinsdagavond voor het slapen 1 capsule Relax genomen om beter te kunnen slapen,hij deed ook goed zijn werk ze heeft heerlijk geslapen die nacht,alleen nu is ze gister en vandaag overdag de hele dag extreem duf en moet ze de hele tijd gapen.Hoe kan dit? Ze zou ze wel graag vaker willen nemen maar dat ze er 2 dagen last van heeft is natuurlijk niet de bedoeling...

zou het niet direct terug koppelen aan die capsule, probeer ze nog eens wat vaker dan kun je er beter over oordelen lijkt mij, 1 keer proberen is wel weinig.

Zou inderdaad eerst eens een keer of 4-5 dit proberen, als je dan duidelijk dit kan linken aan Relax dan weet je dat zij er misschien gevoelig voor is. Maar er komen zoveel aspecten bij kijken; zo is bekend dat het wakker worden tijdens een REM-cyclus (door de wekker) bijzonder vermoeiend kan werken op mensen (en als je pech hebt ben je hier gevoelig voor). Dit is breed onderzocht, is het inlezen waard. Als je een product neemt wat je REM-slaap dieper maakt en je wordt vervolgens midden in zo'n cyclus/fase abrupt wakker, dan kan je daar met een beetje pech behoorlijk last van hebben de rest van de dag.

Ik sluit me aan bij het bovenstaande... maar wel opvallend dat het zich ineens voordoet.

das duidelijk.

roid rage maar eens proberen :P

erg positief over jullie wrist wraps btw, had hiervoor die van animal van 15 euro en dat was 3x niks.
die van jullie voor de helft van de prijs zijn veel beter.

enig idee wanneer de knee wraps weer binnen komen?

de wrist wraps zijn inderdaad van dikke kwaliteit (speciaal voor gekozen) ook de knee wraps krijgen deze kwaliteit en verwacht ik ergens aan het einde van de maand.

Wat wordt de prijs van die kneewraps?

De wrist wraps zijn inderdaad van dikke kwaliteit (speciaal voor gekozen) ook de knee wraps krijgen deze kwaliteit en verwacht ik ergens aan het einde van de maand.

Heb je enig idee wanneer de lifting straps weer beschikbaar komen? Ze kwamen van ver, toch?! :D

De knee wraps staan nu voor € 14,95 op de website. Verwacht de prijs hetzelfde blijft anders was deze waarschijnlijk al aangepast.

Nieuwe shirts zien er tof uit! Morgen maar eens 1 van elk bestellen :D

• #30.532

Heb je enig idee wanneer de lifting straps weer beschikbaar komen? Ze kwamen van ver, toch?! :D

De knee wraps staan nu voor € 14,95 op de website. Verwacht de prijs hetzelfde blijft anders was deze waarschijnlijk al aangepast.

Ja klopt inderdaad, prijs blijft hetzelfde. We hebben bij ons een powerlifter werken die normaal Inzer kniebanden gebruikt maar squat nu altijd met onze sample ;) . Op advies van hem ook geen klittenband op de kniebanden omdat dit een zwak punt is en snel loslaat. Ik doe maar beter even geen uitspraken over wanneer ze komen, we hebben een nieuwe (betere) producent maar deze werkt wat langzamer helaas. Komt mogelijk ook omdat het voor alle artikelen de 1e keer is en we steeds samples moeten goedkeuren etc. Alle trainingshulpmiddelen worden in Pakistan gemaakt, maar zit heel veel verschil waar je iets laat maken. Deze producent is echt heel goed.

Ik heb enkele duizenden liftingstraps besteld dus voorlopig zitten we dan even niet zonder ;) , verwacht alles deze maand nog hier.

Nieuwe shirts zien er tof uit! Morgen maar eens 1 van elk bestellen :D

Katoen is ook van een betere kwaliteit dan voorheen.

Elke dag een beetje beter dan komt het helemaal goed :thumbs:

Wanneer komt de rest van die nieuwe shirts Rene?

• #30.537
  • #30.539
Thanks! Dan wacht ik op deze straps in plaats van ze ergens anders te bestellen. Ben benieuwd naar de kwaliteit namelijk! :)

Het is de 1e keer van deze producent dus moet dat ook even afwachten, maar tot nu toe is alles van deze producent beter dan voorheen (ook iets duurder qua inkoop). Maar ik vind dat ook onze accessoires van topkwaliteit moeten zijn net als de supplementen. Omdat dit toch met elkaar geassocieerd kan worden.

Toevallig bekend wanneer de citrulline er weer is?
Dan wacht ik nog even met bestellen.

Terug
Naar boven